S tebou snad vážně nemá cenu diskutovat. Ale dobrou vůli jsem měl
Důkaz? Link? Zdroj? Nebo jen nepodložený výmysl. Pokud je pravda, co tvrdíš, tak "FX" byl jen podvod na zákazníkovi, že?Původně odeslal Puťas
Vážně? FX5800 jako novinka byla 2x rychlejší než TI 4600 maximálně v několika syntetických testech, ale výkon v reálných hrách byl při dobré vůli o pár desítek procent vyšší.Pro ignoranta je snadné ji tak strhávat. Ignoruje často až dvojnásobný výkon v opravdových hrách.
Koukám, že by ses báječně hodil někam do propagaceIgnorant kritizuje PS 2.0 který nv25 vůbec nemá, poté co mluví o malém pokroku.K ČEMU je dobrý ps2.0 na NV30? Reálně. Jaká hra (která skutečně využívá PS2.0) s jeho použitím a max. detaily na NV30 poběží plynule? Je to jen další papírová technologie, jako byly 2048*2048@32bit textury na TNT, jako byl AGP texturing na Rivách, jako byla několikaměsíční podpora FSAA na TNT2, jako T&L na GF256 SDR. Tomu já neříkám technologický pokrok. Implementovat technologii, na kterou výkon čipu/návrh karty nestačí je jen marketingový tah.
Beru tě za slovo. Jen jmenuj, rád si to přečtuMohl bych vyjmenovat spoustu vylepšení, ale vím že to není nutné.
Pokud mluvíš o hrubém reálném výkonu (bez shaderů a AA/AF), tak se tyhle tři karty příliš vzájemně neliší.5800 je samozřejmě mnohem pomalejší v intenzivních shaderech než r300, ale takových her je stále menšina- 2 roky po vydání 5800. Její výkon je mnohem blíž 9700 než 4600.
Viděl jsem Santa Clause, už nevím kde.O sloučení do tří let mluvil Orton, už nevím kde.
SouhlasímNV30 nedotažený a předčasně vydaný. <-- To je opravdu síla.Je to síla. Největší fiasko pro nVidii hned po NV1.




Odpověď s citací