Z CC mi přišlo všechno krabicové kompletní, max. (RAM a karty) bylo vidět, že vyzkoušeli, jestli to funguje, jinak nikdy nebylo ani rozbalené orig. balení. Tzn. žádný prach, atd.
Přesto mi osobně přijde, že se dost zhoršili, ale kvůli reklamacím. Ne, že by se to nevyřešilo, ale:
Reklamace, jak vypadaly dřív - příklad - odešel mi ATI TV Wonder, zhurba ve třetině záruky. Karta přišla během týdne, nová, a to ji už přitom neměli běžně na skladě, tehdy akorát TVW končil.
Reklamace, jak vypadají teď - pokud se člověk nedomluví s p. Gajem (vpodstatě už situaci zachraňuje jen přístup jeho a p. Matějky) a nechá to na technicích, může to dopadnout dost neslavně. Takže...začal mi pískat zdroj (nejdřív trochu, pak hodně) - 300W OEM Fortron (svým způsobem unikát, přes nálepku FSP byla ještě nálepka EC) ;-) a začala kravnout paměť (mraky chyb v Memtestu i na nejhorší časování, časté pády). No, po šesti týdnech od přijetí už mi to začalo být divné, proč se nic neděje, p. Beran mi řekl, že to poslal, nedošlo ovšem nic, slíbil, že se na to podívá. Po dalším týdnu už jsem kontaktoval p. Matějku (už mě to nebavilo), p. Beran nakonec přiznal chybu (zdroj poslal někam úplně jinam)... Takže za další týden (nějak to stahovali) mi přišel zdroj, ale RAMka původní vadná, ani nerozbalená od doby, co jsem ji dal do balíku. Tak jsem se domluvil s p. Gajem, na RAMku a 2x zbytečnou poštu se vypsal dobropis (už jsem to vzdal) a bylo to. Sice jsem si vzal lepší paměť a komponenty, co jsem zrovna potřeboval (cena RAMky klesla o cca 1000), ale být přes dva měsíce bez PC... Někdy si říkám, proč už z toho nevyvodili personální důsledky, když o tom ví...
RADA - nikdy reklamaci nesvěřujte p. Beranovi! Nejsem na fóru sám, komu udělal botu (v mém případě ještě ne nejhorší).
Ale...když nepočítám lokální firmy (dobré zkušenosti mám třeba s Axesem), tak lepší než CC (bohužel) nic není, s Cybexem a Sapphire jsem naletěl taky pěkně (byť slečna Ressová řeší blbosti skladníků skoro stejně rychle jako pánové Gaj/Matějka). Alzasoft, Mironet, Ex-Monima a TSB jsou taky dostatečně profláknuté. Co se týče Softcomu, tam problém taky vyřešili (ikdyž šlo o prkotinu - zapomněli na krabičky a tak jsem dostal firemní triko - mimochodem dobré) :-D, ale dlouho jsem tam nic nebral (buď to neměli v sortimentu, nebo by mě to s poštou vyšlo dráž než u nás), takže nemůžu říct jak to tam vypadá nyní.
Jako nepražák mám s velkými firmami zkušenosti spíš přes jejich eshop, e-mail a poštu.






Odpověď s citací