Citace Původně odeslal Hamacek
Kdyby postupoval tak jak ma jiste by to s nima vyresil (pokud vubec neco koupil). Kazdy umi jen pomlouvat, ale dle jednoho "zakaznika" tezko soudit celou firmu. Mozna je z konkurence. Bohuzel, ale zakon na 14 denní vrácení peněz neexistuje. Upravují si to jen nektere supermarkety a retezce jako nadstandartni sluzbu na natahani lidi (...zbozi muzete vratit bez udani duvodu do 14 nebo 30 dnu). Sam delam v obchode jiz 16 let, ale nic takoveho v zakoniku neni, bohuzel. Stejne musi prvne zaslat zbozi na reklamaci a pak se pripadne solidnim jednanim zkusit dohodnout a ne vyhrozovat..atp. Tohle ale jako moc solidni cesta nevypada, ale spise jako nejaky provokater, neverim ani, ze by ten telefonat takhle vypadal
To bude asi vazne nekdo z konkurence. Po tolika letech v branzi by tezko takova firma zamestnavala nekoho takoveho. Nechapu lidi, kteri maji cas bavit se tim skodit jinym, radej by si meli najit nejakou praci

Ing. David Hamacek
Jak to bylo ve skutečnosti, to nevim, nicmene pri nakupu pres zasilkovou sluzbu, i-net, telefon, atd... , je v zakone paragraf, umoznující zakaznikovi odstoupit od smlouvy do 14 dni od doruceni zasilky. Jako prodejce byste mel totiz predvest konkretni vec, coz samozrejme neni pri posilani mozne. Mozna jste v obchode 16 let, ale zakony se porad meni