Pokud si chce někdo skutečně užít reklamace, nechť neváhá a nakoupí v DAMELLO.czech(http://www.damello.cz/)
Nejen, že vám podstrčí mezi komponentami i komponenttu odlišného typu- vaše blbost -
,
když ji chcete vyměnit, tvrdí vám prodavač, že vám žádnou takovou neprodal,
posléze (když jste hodně paličatí) ji odnese kamsi do skladu a když se za hodinkuvrátí, tvrdí vám, že je komponenta poškozená a nefunkční a tak ji nemůže vyměnit.
Trváte na svém - komponentu jste nemohli poškodit jelikož ji nenapasujete do slotu- a oháníte se obchodním zákoníkem. Prodejce přijme reklamaci s tvrzením, že ji musí odeslat k posouzení na centrálu
a nemáte počítat s odpovědí dříve, než za půl roku
.
Po 5 měsích (11 telefonických dotazů) skutečně dojde vyrozumění, že si máte osobně vyzvednout odpověď v prodejně.
Odpověď (zamítavá - jak jinak) tvrdí, že reklamace je neoprávněná, neboť komponenta není poškozená![]()
. Z data odpovědi navíc zjistíte, že byla hotova již tři týdny po vaší reklamaci.
![]()
Dovětek praví, že se odvolat můžete nejpozději do 30 dnů od odeslání odpovědi.
Odpověď na odvolání nedorazila dodnes (7 měsíců od odeslání).