Větší zklamání než 8600GTS to imho nebude (pro mě ani zklamáním nebyl, psal jsem tu několikrát, že čekat polovinu G80 je nereálné, protože tak velký čip by se mainstreamovými cenami nezaplatil), ale nějaký extrémní rozdíl při vydání bych nečekal.
GF8600GTS
80nm
core: 675MHz (1450MHz)
ram: 1000MHz
TMUs: 25-50% G80
ALUs: 25% G80
ROPs: 25% G80
texture fillrate: 29-58% G80
shader ops.: 27% G80
color fillrate: 39% G80
bandwidth: 37% G80
HD2600XT GDDR3/4
65nm
core: 800MHz
ram: 700/1100MHz
TMUs: 50% R600
ALUs: 38% R600
ROPs: 25% R600
texture fillrate: 54% R600
shader ops.: 40% R600
color fillrate: 27% R600
bandwidth: 19% / 30% R600
tzn. po stránce shader core a texturovacích jednotek je HD2600 oproti GF8600 osekamá méně, po stránce sběrnice a ROPs je osekaná více (bráno ve vzthau k high-endu). S tou sběrnicí by to vadit imho nemělo, protože R600 stejně těch 115GB/s zatím příliš nevyužije.