Výsledky 1 až 16 z 16

Téma: Odstupnovane mazani textur podle dalky

  1. #1

    Standardní Odstupnovane mazani textur podle dalky

    chtel bych se zbavit jedne velmi neprijemne veci: v enemyterritory, quake III (opengl, nevim jestli to dela i pri direcx) jsou textury po urcitych stupnich smerem dal od pohledu rozmazavany
    jestli nekdo znate picmip, tak jakoby od 3m po 1m pridaval picmip po 0,25
    neda se toho nejak zbavit? - at uz anstavenim ve hre nebo nastavenim ovladacu? - mam nvidia grafarnu ale delalo to i na atine
    Athlon64 2800+ @CC TT SonicTower(120mm), 2x Kingmax 512 433ddr cl. 2.5(Cu+Al), Soltek SL-K8AN2E-GR (Al vsude), MSI Diamond 6600 @ 560/1160 (moded Schooner), Samsung P160gb Sata, powered on Chieftec (120mm), zdroj Chieftec 360W moded--> 120mm, IBM ThinkVision 17", MS IO, Icemat, Technics SU-V4X repas, DIY Seas L18RNX/P+27TBFC/G

  2. #2
    Senior Member Avatar uživatele Anduril
    Založen
    12.10.2002
    Bydliště
    OVA, OL
    Věk
    42
    Příspěvky
    3 474
    Vliv
    323

    Standardní

    to je způsobeno bilineárním nebo trilineárním filtrováním textur ne? zkus anizotropní filtrování (třeba natvrdo v ovl.).
    ntb: HP EliteBook 8460p i7-2640M | 8GB RAM | 120GB SSD + 500GB HDD | ATi HD6470 | 14" HD+ | W7 PRO
    home: HP Docking Station | HP L2045W | WD 500GB Scorpio Blue USB box
    work: HP Docking Station | HP L2445W
    audio: Epiphone G-400 SG + Sounder Telecaster | E-MU 0202 | Cambridge Audio Azur 340R | Wharfedale Diamond 9.2 | Magnat Betasub 20A | Sennheiser HD555

  3. #3

    Standardní

    zkousel sem, neni to tim
    Athlon64 2800+ @CC TT SonicTower(120mm), 2x Kingmax 512 433ddr cl. 2.5(Cu+Al), Soltek SL-K8AN2E-GR (Al vsude), MSI Diamond 6600 @ 560/1160 (moded Schooner), Samsung P160gb Sata, powered on Chieftec (120mm), zdroj Chieftec 360W moded--> 120mm, IBM ThinkVision 17", MS IO, Icemat, Technics SU-V4X repas, DIY Seas L18RNX/P+27TBFC/G

  4. #4
    Senior Member Avatar uživatele DOC_ZENITH
    Založen
    24.05.2005
    Bydliště
    Praha 14 hloubětín.
    Příspěvky
    1 296
    Vliv
    270

    Standardní

    Říká se tomu mipmapimg. V ATI tray tool to můžeš snížit (Pokud se teda bavíme o té grafice, co máš v podpisu, tak jsi to měl správně dát pod ATI). 0 je default. Hodnoty pod nulou jsou ostřejší textury, nad nulou je to horší. Ale když to zase přeženeš, tak se ti budou zase ty v dálce pixelizovat.

  5. #5

    Standardní

    no momentalne mam nvidia grafiku, psal sem ale ze me to delalo i na ati, diky za odpoved, ted aspon vim co mam hledat
    edit: tak je to prikaz r_simplemipmaps 1 (0 rozmazano) na quake III engine
    Athlon64 2800+ @CC TT SonicTower(120mm), 2x Kingmax 512 433ddr cl. 2.5(Cu+Al), Soltek SL-K8AN2E-GR (Al vsude), MSI Diamond 6600 @ 560/1160 (moded Schooner), Samsung P160gb Sata, powered on Chieftec (120mm), zdroj Chieftec 360W moded--> 120mm, IBM ThinkVision 17", MS IO, Icemat, Technics SU-V4X repas, DIY Seas L18RNX/P+27TBFC/G

  6. #6

    Standardní

    Pokud jsou viditelný hranice mezi ostřejší/méně ostoru texturou (mip-map banding), je to bilineární filtrace, nebo bilineární anizo. Nastav ve hře trilineární filtraci. Pokud chceš, aby textury byly ostřejší, použij v ovladačích anizo, ale nastavené na kvalitu + vypni všechny optimalizace driverů.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  7. #7
    Senior Member Avatar uživatele DOC_ZENITH
    Založen
    24.05.2005
    Bydliště
    Praha 14 hloubětín.
    Příspěvky
    1 296
    Vliv
    270

    Standardní

    Použij rivatuner a budeš to mít vyřešený rychle a jednoduše.

  8. #8

    Standardní

    hehe, to je pekny ze me reknes pouzij rivatuner, ale ja nevim jak se pouziva ani co mam aktivovat... pls napiste co amm hledat
    Athlon64 2800+ @CC TT SonicTower(120mm), 2x Kingmax 512 433ddr cl. 2.5(Cu+Al), Soltek SL-K8AN2E-GR (Al vsude), MSI Diamond 6600 @ 560/1160 (moded Schooner), Samsung P160gb Sata, powered on Chieftec (120mm), zdroj Chieftec 360W moded--> 120mm, IBM ThinkVision 17", MS IO, Icemat, Technics SU-V4X repas, DIY Seas L18RNX/P+27TBFC/G

  9. #9
    Senior Member Avatar uživatele DOC_ZENITH
    Založen
    24.05.2005
    Bydliště
    Praha 14 hloubětín.
    Příspěvky
    1 296
    Vliv
    270

    Standardní

    Zastřelit tě! Tady máš tak narychlo udělanej postup, snad to z toho obrázku pochopíš:

    http://img309.imageshack.us/img309/2411/postup9ga.gif
    Jo a ještě 2 věci:
    1. LOL
    2. ROFL
    The best Unreal Tournament maniac.

  10. #10

    Standardní

    Kdyby tu bylo nějaký FAQ, docela by se to do něj hodilo
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  11. #11

    Standardní

    jo a ten postup jak ho mam asi najit? vyhledavani obrazku ej dost napikacu
    Athlon64 2800+ @CC TT SonicTower(120mm), 2x Kingmax 512 433ddr cl. 2.5(Cu+Al), Soltek SL-K8AN2E-GR (Al vsude), MSI Diamond 6600 @ 560/1160 (moded Schooner), Samsung P160gb Sata, powered on Chieftec (120mm), zdroj Chieftec 360W moded--> 120mm, IBM ThinkVision 17", MS IO, Icemat, Technics SU-V4X repas, DIY Seas L18RNX/P+27TBFC/G

  12. #12

    Standardní



    vždyť ti to DOC_ZENITH popsal tak podrobně, že už to ani podrobnějc nejde?
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  13. #13
    Senior Member Avatar uživatele Tantalos
    Založen
    29.07.2003
    Bydliště
    Liberec
    Věk
    50
    Příspěvky
    1 170
    Vliv
    281

    Standardní

    Citace Původně odeslal check
    jo a ten postup jak ho mam asi najit? vyhledavani obrazku ej dost napikacu
    Ne na pikaču, ale na Hall of Shame...
    CPU: AMD Opteron DualCore, AC Freezer64 Pro, MB: DFI LP UT NF4 Ultra-D, modded bios N4D704-2BTA, RAM: 2x1GB 400DDR 2.6V, Graphic: Leadtek PX6800GS TD 256MB, PCI-E (425/1000), CASE: Chieftec 410W Silent DX-01SL-D, DVD: DVD-ROM Plextor 116A, DVD-RW LG GSA-4163B, fw:A105, HDD: 1x Seagate Barracuda 7200.7 120GB 8MB cache, 1x Seagate Barracuda 7200.8 250GB 8MB cache.
    3DM01: xxx 3DM03: xxx 3DM05: xxx 3DM06: xxx Aquamark: xxx Sandra2005: xxx SuperPI: xxx

  14. #14
    Senior Member Avatar uživatele DOC_ZENITH
    Založen
    24.05.2005
    Bydliště
    Praha 14 hloubětín.
    Příspěvky
    1 296
    Vliv
    270

    Standardní

    Citace Původně odeslal check
    jo a ten postup jak ho mam asi najit? vyhledavani obrazku ej dost napikacu



    Co takhle ten gif, na kterej jsem dal odkaz? Konec, dál mě to nezajímá, víc pro tebe bohudík udělat nemůžu.
    The best Unreal Tournament maniac.

  15. #15

    Standardní

    ano jiste ten gif mi pomohl, ale kde sem ho mel najit bez toho abys mi ho sem postnul?
    btw stejne to vyresila akorat kvalita, snad
    na opengl to taky neni...
    Athlon64 2800+ @CC TT SonicTower(120mm), 2x Kingmax 512 433ddr cl. 2.5(Cu+Al), Soltek SL-K8AN2E-GR (Al vsude), MSI Diamond 6600 @ 560/1160 (moded Schooner), Samsung P160gb Sata, powered on Chieftec (120mm), zdroj Chieftec 360W moded--> 120mm, IBM ThinkVision 17", MS IO, Icemat, Technics SU-V4X repas, DIY Seas L18RNX/P+27TBFC/G

  16. #16
    Senior Member Avatar uživatele DOC_ZENITH
    Založen
    24.05.2005
    Bydliště
    Praha 14 hloubětín.
    Příspěvky
    1 296
    Vliv
    270

    Standardní

    The best Unreal Tournament maniac.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •