Výsledky 1 až 9 z 9

Téma: Alpha-test override tool od humuse

  1. #1

    Standardní Alpha-test override tool od humuse

    I quickly modded gltrace to create an opengl32.dll file that overrides alpha-test calls with alpha-to-coverage. Dumping it into your game's folder should make alpha tested textures look nicely antialiased with multisampling.

    Download here:
    http://www.humus.ca/Cool/GLOverride.zip

    Feedback is welcome. I've only tested with UT and UT2004, but it seems to work very well most of the time. This is just a quick hack, so I've hardcoded a 6x multisampled pixel format, which will probably break on anything but ATI.

    If there's enough interest I'll make a proper solution and add more options to it.

    Více zde
    http://www.rage3d.com/board/showthread.php?p=1333778142

    a zde
    http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33820324
    ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
    6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
    1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
    23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION

  2. #2

    Standardní

    Názorné vysvětlení pro ty co nevědí k čemu je to dobrý

    Normal rendering with 2xAA:


    Alpha-to-Coverage with 2xAA:


    Normal rendering with 6xAA:


    Alpha-to-Coverage with 6xAA:
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  3. #3

    Standardní

    Prosimte z ceho sou ty screenshoty ? Resp. z jakeho modu/addonu D3 to je ?
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

  4. #4

    Standardní

    Nevím, nejsou moje, převzal jsem je z jiného fóra pro ilustraci
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  5. #5

    Standardní

    a je už i verze pro direct 3d out
    http://www.humus.ca/Cool/DXOverride.zip
    ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
    6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
    1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
    23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION

  6. #6
    Senior Member
    Založen
    23.06.2003
    Bydliště
    Amstelveen
    Příspěvky
    1 061
    Vliv
    280

    Standardní

    Hm ked to takto funguje, bude sa to dat pouzit v normal hrach a programoch? Teda ako ekvivalent transparency AA od nvidie?
    Ak ano, tak preco to sakra ATi, a nie ati, ale humus, objavil az teraz ked prisla nvidia s podobnou technologiou, pricom sa zda ze to mohli mat uz od prveho 9700pro ...
    3570K, 16G, x25-m, itx
    xj40

  7. #7
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    294

    Standardní

    Pokial viem, tak zakladna funkcionalita (alpha to coverage/mask) umoznujuca tento pristup bola pritomna uz v NV20... takze by si mal tu otazku adresovat trosku "sirsiemu" obecenstvu.

    EDIT: A ano, je pravdepodobne, ze to bude fungovat vo vacsine aplikacii... (pri miernom dopade na celkovy vykon)
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

  8. #8

    Standardní

    Citace Původně odeslal THX
    Hm ked to takto funguje, bude sa to dat pouzit v normal hrach a programoch? Teda ako ekvivalent transparency AA od nvidie?
    Ak ano, tak preco to sakra ATi, a nie ati, ale humus, objavil az teraz ked prisla nvidia s podobnou technologiou, pricom sa zda ze to mohli mat uz od prveho 9700pro ...
    No např. v Half Life 2 a Battlefield 2 to jde
    ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
    6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
    1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
    23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION

  9. #9

    Standardní

    THX: Tohle není žádný objev nVidie Vyhlazování Alpha textur je v ogl podporováno již poměrně dlouho. Taky už je možné tuto feature pěkných pár měsíců používat díky DX tweakeru. A poslední věc: Humus ~ ATi Takže se třeba dočkáme.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •