ne, nit takovehoPůvodně odeslal Semik
navic by to nevysvetlovalo to chovani po zmene rozliseni
ne, nit takovehoPůvodně odeslal Semik
navic by to nevysvetlovalo to chovani po zmene rozliseni
odpoved je zmrseny kod v Source (jo Valve posledni 2 patche nejen opravuje ale i pridava mem leaky) a problemy v novych ovladacich (viz Known issues v informacich
...
jinak temporal AA nezpomaluje (diky tomu ze pouziva rozdilne AA samply tak 1% rozdil ve vykonu je moc) ... ale zase diky tomu tAA se hodi pouze nad 50fps ...
sakra nejak jsem nezaregistroval tvoji odpovedPůvodně odeslal Dwarden
kdyby to bylo sourcem tak by to delalo spouste lidi, prece jenom X800 je pro CSS takova "dvorni" karta ale nikdo nikde nic, pritom source musi mit kazdy aktualni
Podle me, je to co popisujes, normalni pretahovani pres AGP/PCIE. HL2 ma totiz hodne detailni textury+shadow mapy a zrejme nepouzivaji vlastniho spravce pameti, ale primo toho co je v DX(taha na kartu texury/VBuffery podle potreby).
Taky mi to obcas takhle zaskube, ale v ramci moznosti je to normal. Prinejhorsim muzes zkusit vypnout AGPtexturing, otazka je, jestli se s tim Source vubec vyporada :
Kazdopadne souhlasim s tim, ze je to problem Source Eng.
Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7
no me tu skube tak ze to neni hratelnyPůvodně odeslal Haste
takze to je nejspise nekompatibilni deska, jaky vliv muze mit jina deska ale se stejnym chipsetem ?
ted jsem zjistil ze se behem video stress testu se objevuje misto tech zdrcadel nebo co to ma byt tohle:
nevim presne kdy to zacalo, ale odinstaloval jsem catuinstallem ovladace nainstaloval cerstve ale nepomohlo to
Mal som podobný problém. A bolo to zapríčinene konfliktom nových driverov od ATi a AGP. Treba hladať tam. Proste AGPčko ti neprepúšťa celý výkon karty a to spôsobuje opozdenie a následné trhanie. Ak máš AGP na 8x skús ho znížiť na 4x. Ale ak máš PCIe tak to sorry. To nemám a neviem ani riešenie. Prepáliť bios? Ako som sa presvedčil, málo kedy to pomáha![]()
Athlon64 X2 3800+@2,5 GHz (250x10), ABIT KN8 Ultra, 2x512 MB DDR400 Kingston 2,5-2x2x5, VGA: MSI 6800GS 256MB @ 450/1100, 3dMark03 11900 3dMark05 5400, 3dMark06 2700, Genius 5.1 HT, Hitachi S-ATA 160GB + 80GB Hitachi, DVD-RW LG4163B + DVD-ROM Toshiba 1802, Fly TV Platinum.
Mam rad vsetky informacie. Ja si to uz potom potriedim v hlave sam
Zkusil jsem ale nepomohlo to, navic pri AGP 4x je to pomalejsi, 77fps vs 115fps pri stresstest. Jedine co pomuze je AGP aperature size nastavena na minimum. Neni me ale jasne jakto ze trhani obrazu nesouvisi s fpsPůvodně odeslal Gregi
?
No vyzkousim jeste nejake starsi ovladace pro intel chipset. Snad pomuzou nove detonatory![]()
AGP Aperture Size si nastav rovnu velkosti pamate na grafickej karte...
And down we go again, under the relentless wawes, into the arms of calm breakers, into bayou of forgotten dreams
Like sand slipping through my fingers, nothing ever lasts, ever will
to samozrejme mamPůvodně odeslal PiT
Hm... CPU ti asi nethrottluje... Potom neviem... Jedine asi postupne vyberat komponenty, az ostane iba grafka![]()
And down we go again, under the relentless wawes, into the arms of calm breakers, into bayou of forgotten dreams
Like sand slipping through my fingers, nothing ever lasts, ever will
tak s novymi cat 5.4 je to jeste horsi !!, myslim ze tohle bude asi moje posledni karta od ATI![]()
Skusal si tu kartu aj v inom compe?
And down we go again, under the relentless wawes, into the arms of calm breakers, into bayou of forgotten dreams
Like sand slipping through my fingers, nothing ever lasts, ever will
když si pustíš dxdiag, máš tam všechny akcelerace zapnuty?
ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION
vsechny mam zapnutyPůvodně odeslal Spajdr
Lidi, neblbněteChápu, že se snažíte pomoct, ale kdyby byl podtaktovaný CPU nebo nefungovala HW akcelerace, tak asi nebude mít 100FPS
Jestli při v-sync, AGP aperture na běžných hodnotách (třeba 128MB) a nových driverech jsou stále tyhle problémy, tak zkus:
1) kartu na default (bez oc/unl.pips)
2) jiný komp (desku)
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Som v internetovej kaviarni a citam si tento thread a chcem sa k tomu vyjadrit.
Mam r9600pro a dosku i815ep. V nejakom tweakovacom programe som pretaktoval ten radeon a vratil naspet. Potom mi nahle zacali trhat niektore sceny v 1-2 sekundovych intervaloch presne jak popisujes. Kartu som vyskusal u kamarata a tam tie iste sceny netrhali.
Moj zaver je tento : pri tom overclocknuti gfx sa dosral nejaky intelacky chip na doske. Myslim ze je to processor to AGP controller. Neda sa s tym nic urobit, ale niektore 3d aplikacie to "liecia" tak, ze ich spustis a az do vypnutia pocitaca sa to prestane trhat.
Tak toto iste robi aj mne moj R9550 ale iba v jednej hre - MOTO GP 2
Mam tam asi 50-70 FPS na plnych detailoch a tiez sa okolo mna krajina aj cesta aj okoloiduci jazdci TRHAJU .......
Skusal som vsetko vratane spustenia hry na 640x480 a low detail vsetky kombinacie rozliseni a detailov, vypnut/zapnut AA, AF mozem tam mat aj 500FPS trha sa to okolo tak mierne a hlavne pri rychlostiach nad 200Km/h tam je to najviac vidiet ked idem napr popri tribune z divakmi seka to ja xvina .....
Aj ovladace som vsetky vyskusal vratane Omega a DNA aj reinstall systemu furt to iste
pred tym som mal GF4 MX440 a bolo tam 30-40FPS a ani to necuklo tak neviem co to je
Skusal som menit AGP na 4x, zapnut fastwrite, menit aperture sice vsetko mozne aj pridavat napetie AGP slotu, menit casovanie pameti, podtaktovat grafikua nic
V inych hrach to sice nerobi ale dost ma to stve lebo moto gp je haluz ..........
-ABIT- KN8 SLI with heatpipe chipset cooling, AMD Athlon 64 Venice 3000+@2600Mhz 1,5V + Zalman CNPS 7000B-AlCu LED@1700rpm, Apacer 2x 512MB PC400 CL 2,5 @410Mhz (5-2-3-2; 2.9V), ASUS GeForce 7600GT 256MB DDR3 VIVO 560/1400/1,36V/2,02V@pencil mod 695/1680/1,52V/2,12V + ZALMAN Fatal1ty FS-V7 @2100rpm, SEAGATE Barracuda 7200.8 200GB 8MB SATA NCQ ST3200826AS + Samsung Spinpoint P120 2504C 250GB 8MB SATA II NCQ, M-Audio Revolution 5.1, Logitech Z-2300, _NEC DVD_RW ND-4551A 1-Z2, ENERMAX Noisetaker EG425AX-VE v2.0 420W, Thermaltake Armor VA8000SWA Silver Supertower, Razer Diamondback Plasma L.E.;
chtel by to jinou GK na vyzkouseni![]()
Skor tuto grafiku v inom compe...Původně odeslal konig
And down we go again, under the relentless wawes, into the arms of calm breakers, into bayou of forgotten dreams
Like sand slipping through my fingers, nothing ever lasts, ever will
Nemůžu s jistotou říct, že jde o totéž, ale mohlo by jít o jev, kterej se objevuje nejčastěji ve hrách typu autíčka, motorky atp., kde se stále a rychle mění okolí a je třeba, aby se do grafické karty načítaly stále další a další textury. Stávalo se to často u grafik, které měly relativně rychlé jádro, ale nízkou paměťovou propustnost + velkou onboard paměť (prvně myslím 64bit GF MX 64MB, později si na to taky stěžovali lidi na slabších FXkách s 256MB). Když si uvědomíš, že se ti v jednom okamžiku přes AGP a ještě pomalou sběrnici (která je zároveň naplno vytížena/přetížena při renderingu) přenese třeba 100MB dat, tak to způsobí záškub na zlomek vteřiny.Původně odeslal hyde21
Měřitelný to prakticky není, protože ačkoli se ti třeba obraz na 1/5 vteřiny zastaví, tak zbylý 4/5 vteřiny máš plný framerate, zobrazovaný framerate je obvykle průměrem za celou vteřinu (last second), takže neuvidíš žádný velký rozdíl (leda že by bylo možné logovat čas mezi jednotlivými vykreslenými snímky a pak si vyhledat max. frame delta...)
Můžou to z části ovlivnit ovladače i samotná hra, ale už z prinicpu je lepší se vyhýbat slabším kartám, které mají příliš mnoho paměti o nízké propustnosti.
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
No tak to je teda v mojom pripade dost mozne lebo ta moja R9550 ma dost nataktovane jadro (505Mhz) ale pamete idu iba na 210Mhz(420 DDR) cize tie musia mat sakra malu priepustnostPůvodně odeslal no-X
.....
Lebo co som mal volakedy tu GF 4 MX 440 tu som mal nataktovanu tusim jadro 330 Mhz a pamete 500Mhz DDR ale tam slo to MOTO GP 2 pekne nic sa netrhalo (samozrejme okrem ostatnych hier ako DOOM3,HL2,Far Cryale neda sa povedat ze by tieto hry nejake super rychlo behali aj na tomto radeone ale co mozem cakat od r9600 ze ?...)
Ale je zaujimave ze mi to s tymto radeonom tak trha iba v MOTO GP2 a napriklad NFS U 1/2 a ine take podobne hry idu uplne v pohode ....![]()
-ABIT- KN8 SLI with heatpipe chipset cooling, AMD Athlon 64 Venice 3000+@2600Mhz 1,5V + Zalman CNPS 7000B-AlCu LED@1700rpm, Apacer 2x 512MB PC400 CL 2,5 @410Mhz (5-2-3-2; 2.9V), ASUS GeForce 7600GT 256MB DDR3 VIVO 560/1400/1,36V/2,02V@pencil mod 695/1680/1,52V/2,12V + ZALMAN Fatal1ty FS-V7 @2100rpm, SEAGATE Barracuda 7200.8 200GB 8MB SATA NCQ ST3200826AS + Samsung Spinpoint P120 2504C 250GB 8MB SATA II NCQ, M-Audio Revolution 5.1, Logitech Z-2300, _NEC DVD_RW ND-4551A 1-Z2, ENERMAX Noisetaker EG425AX-VE v2.0 420W, Thermaltake Armor VA8000SWA Silver Supertower, Razer Diamondback Plasma L.E.;
Některé hry mohou mít tohle podchycené (precaching), víc ti k tomu neřeknu, prakticky jsem se o to nezajímalPůvodně odeslal hyde21
![]()
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
No tak zase po nejake dobe jsem si rekl ze by nebylo spatne to CSS/HL2 konecne rozbehat, pustim to a co nevidim, hra z niceho nic slape jak ma. Po spusteni bezi plynule, v stress testu uz jsou zpatky ty obrazy (predtim jen error napisy) jenze po delsi dobe hrani (tak 5-15min.) se zacne obraz znovu strasne cukat. Nevim co zpusobilo tu zmenu, mozna nejaky steam update, ale v changelogu jsem nic nenasel. Mimo toho jsem uz jenom updatovat Ati tray tool, jinak nic co se tyka GK. Ovladace stale v5.4
V halfovi 2 a CS:S jsem měl problémy s "lagováním" obrazu a zvuku ale vyřešil to update. To co popisuješ mi příjde jako by ti došla paměť... stávalo se mi to v Doomovi 3 (při vypnutém swapu) dokud jsem nedokoupil paměť. Nastav si větší swapovací soubor a skus to znova. Pokud to nepomůže tak skus omega ovladače... v mnohém mi pomohli u staré R9700... ale to trhání obrazu po určitém času jsem stoprocentně měl z nedostatku paměti protože po zapnutí swapu to přestalo.Původně odeslal konig
Mb: DFI LanParty NFII ULTRA B Cpu: Athlon XP 2800+ Ram:3x 512 MB DUAL Gpu:Sapphire RX800PRO 256MB @ 543/533 Other: DVD Toshiba, LG DVD±R/±RW/RAM/ROM GSA-4163B, SB AUDIGY LS+Creative Inspire T5400 repro 5.1, AOC 7K+ (17\" Flat), Seagate120GB,8MB,7200rpm,ATA/100, WDC WD2000JB (ATA100,200GB,CaviarXL,7200 ot/min,8MB)Marks:2001:166842003: 10550 2005: 5068 Aquamark:42151
K tomu problemu chci rict ze jsem mel to samy v css i v half life2 v half life 2 je to problem zvuku ael v css to bylo enginem a delalo to tak 3 mesice zpatky nevim ale uz to nedela protoze valve porad opravuje a dari se ji to, taky se mi to zacalo treba cukat kdyz jsem se podival treba do zeme pri tom by to melo jet treba 200fps ale byla to nejaka chyba v tom enginu ale uz to davno opravili jo a k tomu po delsim case to bych taky rekl ze je to nedostatkem pameti to je jasny kdyz se mi jedna 512 MB pamet rozbila a poslal jsem ji na reklamaci a zacal hrat farcry tak se za chvili ta hraje horzne cukala ze se to nedalo protoze kdyz mas vsechno nastaveni na max tak to chce dost pameti a dost je 1GB.
CPU: AMD Athlon64(Venice) 3000+@2434Mhz(3800+) 1,4V, Box| Motheboard: Gigabyte GA-K8NSP-939 | GK: Asus AX800PRO@AX800XT PE (475@522MHz)(900@1044MHz) Arctic Cooling VGA Silencer 4 | Memory: Corsair 2x 512MB(Dual) DDR 400MHz(442Mhz 2,5-3-3-7-1T) | Sound: Sound Blaster Audigy 2 LS | HDD: Seagate 120+200 | DVD-RW: NEC ND3540A černá | Case: Fortron 350W ATX FSP350-350GTF(PF) | Monitor: AOC 9K+, 19\" | TV: Winfast TV Expert | Repro: Genius SW-5.1 Home Theater | Keyboard: Genius multimedia | Mouse: Logitech MX510 | Microsoft Windows XP SP2 | DirectX 9.0c | ATi-Catalyst 5.6 | Benchmarks: 3DMark2005: 6222 | PCmark05: 3884 | Super_PI 1M: 35s | Everest: 6282/2667/41ns
----------------------------------
CPU: AMD Athlon XP 2500+@2000Mhz(2800+)(200x10) 1,65V, Arctic TC Ultra | Motheboard: Asus A7N8X-X | GK: Asus A9550GE/TD 128MB (250@430MHz)(400@508MHz) | Memory: 2x 512MB DDR 400MHz(3,4,4,8 | Sound: integrated 5.1| HDD: Hitachi Deskstar 80 GB | DVD-CDRW: Teac DW-548D | Case: 300W Fortron 12cm | Monitor: LG 17\" FLATRON F700P | Repro: takovy ty maly vedle monitoru | Keyboard: Genius multimedia, black| Mouse: Canyon opticka, black | Microsoft Windows XP SP2 | DirectX 9.0c | ATi-Catalyst 5.5 | Benchmarks: 3DMark2003: 3144
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)