Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Výsledky 1 až 25 z 30

Téma: Win32(Visual Studio C++)

  1. #1

    Standardní Win32(Visual Studio C++)

    přešel sem k němu z DevC++ ale nejdou mi tady compilovat programy vždycky to hodí error, zkoušim ty samý zdrojáky co sem compiloval v DevC++ tam to nic nenapsalo ale tady furt nějakej error. musí se tam něco nastavovat? nikde sem tam nic nenašel

  2. #2
    Senior Member Avatar uživatele Anduril
    Založen
    12.10.2002
    Bydliště
    OVA, OL
    Věk
    42
    Příspěvky
    3 474
    Vliv
    322

    Standardní

    Co třeba trochu více popsat ty chyby
    Žes nic nenašel..tak asi nevíš co hledat
    ntb: HP EliteBook 8460p i7-2640M | 8GB RAM | 120GB SSD + 500GB HDD | ATi HD6470 | 14" HD+ | W7 PRO
    home: HP Docking Station | HP L2045W | WD 500GB Scorpio Blue USB box
    work: HP Docking Station | HP L2445W
    audio: Epiphone G-400 SG + Sounder Telecaster | E-MU 0202 | Cambridge Audio Azur 340R | Wharfedale Diamond 9.2 | Magnat Betasub 20A | Sennheiser HD555

  3. #3

    Standardní

    napíše to toto

    Kód:
    --------------------Configuration: hellowin - Win32 Debug--------------------
    Linking...
    LIBCD.lib(crt0.obj) : error LNK2001: unresolved external symbol _main
    Debug/hellowin.exe : fatal error LNK1120: 1 unresolved externals
    Error executing link.exe.
    
    hellowin.exe - 2 error(s), 0 warning(s)
    1 error už sem odstranil tim že sem do Project-Settings-Link-Library modules nahrál winmm.lib ale další se mi opravit nepodařilo

  4. #4

    Standardní

    Podle erroru to vypada na chybejici knihovnu, se kterou se to musi slinkovat (asi nejaka hodne zakladni kdyz to chce _main). Bohuzel ve win32 nedelam, takze neporadim.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows? | Nesnáším wide monitory.
    Workstation: Xeon E3-1275v5 :: Silentmaxx TwinBlock fanless :: Fujitsu D3417-B :: 32 GB ECC DDR4 :: Radeon Pro WX 2100 fanless :: Dell UP2715K :: Gentoo
    Server: Xeon E3-1245v6 :: Supermicro X11SSH-F :: 32 GB ECC DDR4 :: Aquantia 5GBase-T :: 36 TB storage :: Gentoo Hardened

  5. #5

    Standardní

    dělám v C,ale myslel sem si že je potřeba umět Win32 abych mohl s céčkem programovat Windows aplikace.Je potřeba umět Win32 třeba i v C++ a C# nebo to se už dělá nějak automaticky?

  6. #6
    Senior Member Avatar uživatele Anduril
    Založen
    12.10.2002
    Bydliště
    OVA, OL
    Věk
    42
    Příspěvky
    3 474
    Vliv
    322

    Standardní

    Tak mě napadlo...ta chyba vypadá na to, že děláš Win32 aplikaci (WinMain), ale máš nastavený typ projektu jako Console application a tak tam nemáš main fci...ne? Nebo tam máš main, ale chybí WinMain nebo tak.. Jen takový tip

    Win32 API potřebuješ umět, pokud potřebuješ dělat aplikace na nízké úrovni (na úrovni systémových fcí). C++ ti nijak extra nepomůže co se týče Win32 API C#, resp. .NET Frmwrk je něco úplně jiného...obsahuje obsáhlou knihovnu fcí ze všech možných oblastí - Sockets, Winfows Forms (GUI), XML atd... Takže tam se bez Win32 API obejdeš. V C++ obyčejně můžeš použít taky nějakou knihovnu - např. MFC (Microsoft Foundation Classes - něco jako knihovny .NET, ale ne tak "uživatelsky přívětivé" (grafický návrh oken pro MFC podporuje MS VC++); popř. free open source wxWindows a podobně.
    Pokud chceš co možná nejjednodušeji dělat Win aplikace (okýnka atd), tak doporučuju C# (MS .NET Framework) + nějaké vývojové prostředí...např. free SharpDevelop (umí i návrh okenních aplikací a další).
    ntb: HP EliteBook 8460p i7-2640M | 8GB RAM | 120GB SSD + 500GB HDD | ATi HD6470 | 14" HD+ | W7 PRO
    home: HP Docking Station | HP L2045W | WD 500GB Scorpio Blue USB box
    work: HP Docking Station | HP L2445W
    audio: Epiphone G-400 SG + Sounder Telecaster | E-MU 0202 | Cambridge Audio Azur 340R | Wharfedale Diamond 9.2 | Magnat Betasub 20A | Sennheiser HD555

  7. #7

    Standardní

    Citace Původně odeslal Anduril
    Pokud chceš co možná nejjednodušeji dělat Win aplikace (okýnka atd), tak doporučuju C# (MS .NET Framework) + nějaké vývojové prostředí...např. free SharpDevelop (umí i návrh okenních aplikací a další).
    ...nebo C++ Builder od Borlandu
    1) ASUS M6A
    2) Toshiba Portége R600-10U
    3) ASUS A8V-X AMD Athlon 64 3000+ Kingmax 2x256MB DDR 400 WD 120GB Samsung 80 GB GMC G30 Fortron FSP400-60THN-P
    Ideální indentace pro Pascal je šest stop pod zem.

  8. #8

    Standardní

    Citace Původně odeslal Anduril
    Tak mě napadlo...ta chyba vypadá na to, že děláš Win32 aplikaci (WinMain), ale máš nastavený typ projektu jako Console application a tak tam nemáš main fci...ne? Nebo tam máš main, ale chybí WinMain nebo tak.. Jen takový tip

    Win32 API potřebuješ umět, pokud potřebuješ dělat aplikace na nízké úrovni (na úrovni systémových fcí). C++ ti nijak extra nepomůže co se týče Win32 API C#, resp. .NET Frmwrk je něco úplně jiného...obsahuje obsáhlou knihovnu fcí ze všech možných oblastí - Sockets, Winfows Forms (GUI), XML atd... Takže tam se bez Win32 API obejdeš. V C++ obyčejně můžeš použít taky nějakou knihovnu - např. MFC (Microsoft Foundation Classes - něco jako knihovny .NET, ale ne tak "uživatelsky přívětivé" (grafický návrh oken pro MFC podporuje MS VC++); popř. free open source wxWindows a podobně.
    Pokud chceš co možná nejjednodušeji dělat Win aplikace (okýnka atd), tak doporučuju C# (MS .NET Framework) + nějaké vývojové prostředí...např. free SharpDevelop (umí i návrh okenních aplikací a další).
    já se ptám proto jestli se to má cenu učit,jestli se to hodí do budoucnosti,nebo je lepší se rovnou učit C#,když chci dělat programy pro Wokna

  9. #9
    Senior Member Avatar uživatele Anduril
    Založen
    12.10.2002
    Bydliště
    OVA, OL
    Věk
    42
    Příspěvky
    3 474
    Vliv
    322

    Standardní

    No myslím, že pokud to neumíš, tak nemá cenu se to učit...protože je to poměrně "nepoužitelné"... programovat okenní aplikace přes Win32 API..je to zdlouhavé a nepřehledné... Hodí se to třeba tehdy, pokud děláš pouze jedno okno + nějaké nastavovací dialogy (např. v případě her), ale pro nějaký obsáhlejší program je to dávno překonané. Takže bych začal raději s C# Jde o to, že můžeš okna vytvářet vizuálně a kód za tebe generuje nějaký ten designer. No a pak taky knihovna .NET je hodně rozsáhlá a jednoduše se používá.
    ntb: HP EliteBook 8460p i7-2640M | 8GB RAM | 120GB SSD + 500GB HDD | ATi HD6470 | 14" HD+ | W7 PRO
    home: HP Docking Station | HP L2045W | WD 500GB Scorpio Blue USB box
    work: HP Docking Station | HP L2445W
    audio: Epiphone G-400 SG + Sounder Telecaster | E-MU 0202 | Cambridge Audio Azur 340R | Wharfedale Diamond 9.2 | Magnat Betasub 20A | Sennheiser HD555

  10. #10

    Standardní

    Citace Původně odeslal Anduril
    No myslím, že pokud to neumíš, tak nemá cenu se to učit...protože je to poměrně "nepoužitelné"... programovat okenní aplikace přes Win32 API..je to zdlouhavé a nepřehledné... Hodí se to třeba tehdy, pokud děláš pouze jedno okno + nějaké nastavovací dialogy (např. v případě her), ale pro nějaký obsáhlejší program je to dávno překonané. Takže bych začal raději s C# Jde o to, že můžeš okna vytvářet vizuálně a kód za tebe generuje nějaký ten designer. No a pak taky knihovna .NET je hodně rozsáhlá a jednoduše se používá.
    THX to sem chtěl slyšet, a myslíš když ted umim jen C že je lepší jít rovnou na C# a vynechat C++?

  11. #11
    Senior Member Avatar uživatele Anduril
    Založen
    12.10.2002
    Bydliště
    OVA, OL
    Věk
    42
    Příspěvky
    3 474
    Vliv
    322

    Standardní

    C++ klidně vynech....C# je něco mezi Javou a C++, ale více se to blíží Javě...C++ je trochu složitější
    ntb: HP EliteBook 8460p i7-2640M | 8GB RAM | 120GB SSD + 500GB HDD | ATi HD6470 | 14" HD+ | W7 PRO
    home: HP Docking Station | HP L2045W | WD 500GB Scorpio Blue USB box
    work: HP Docking Station | HP L2445W
    audio: Epiphone G-400 SG + Sounder Telecaster | E-MU 0202 | Cambridge Audio Azur 340R | Wharfedale Diamond 9.2 | Magnat Betasub 20A | Sennheiser HD555

  12. #12

    Standardní

    Citace Původně odeslal Anduril
    C++ klidně vynech....C# je něco mezi Javou a C++, ale více se to blíží Javě...C++ je trochu složitější
    no to mi nevadí že je složitšjší,ale když už to je zbytečný tak pudu asi teda na C#

  13. #13
    Senior Member Avatar uživatele Anduril
    Založen
    12.10.2002
    Bydliště
    OVA, OL
    Věk
    42
    Příspěvky
    3 474
    Vliv
    322

    Standardní

    No C++ jako takový zbytečný není, ale C# má pro vývoj okenních aplikací určitě větší budoucnost...
    ntb: HP EliteBook 8460p i7-2640M | 8GB RAM | 120GB SSD + 500GB HDD | ATi HD6470 | 14" HD+ | W7 PRO
    home: HP Docking Station | HP L2045W | WD 500GB Scorpio Blue USB box
    work: HP Docking Station | HP L2445W
    audio: Epiphone G-400 SG + Sounder Telecaster | E-MU 0202 | Cambridge Audio Azur 340R | Wharfedale Diamond 9.2 | Magnat Betasub 20A | Sennheiser HD555

  14. #14
    Senior Member
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Ostrava / Straznice
    Příspěvky
    1 133
    Vliv
    289

    Standardní

    No vynechat C++, ono je to v podstate objektove orientovace C, a pokud znas princip objektove orientovaneho programovani, tak ho klidne vynech, pokud ne, tak se na neho podivej. Ono treba Java je objektova, ale treba na me az moc. Vsechno musis resit pres objekty a obcas to je jako se skrabat levou rukou za pravym uchem, C++ je v tomto benevolentnejsi, C# temer neznam, tam neporadim.
    Intel C2D 4300, 1GB DDR2, 120GB Seagate, nVidia7600GT pasiv.

  15. #15
    Senior Member Avatar uživatele Anduril
    Založen
    12.10.2002
    Bydliště
    OVA, OL
    Věk
    42
    Příspěvky
    3 474
    Vliv
    322

    Standardní

    2Lopan: No C# je rozhodně více jako Java Taky je všechno objekt jako v Javě. V C++ objektově programovat nemusíš, ale v C# prakticky ano. Více než C++ se C# podobá Javě. Nejsou tam pointery, ale spíše něco na způsob referencí v Javě. Oproti Javě ale C# podporuje dědičnost a mnohotvárnost podobně jako v C++.
    Takže můj názor...C++ může klidně vynechat, i když neumí objektové programování...Na C# se ho imho naučí mnohem jednodušeji.
    ntb: HP EliteBook 8460p i7-2640M | 8GB RAM | 120GB SSD + 500GB HDD | ATi HD6470 | 14" HD+ | W7 PRO
    home: HP Docking Station | HP L2045W | WD 500GB Scorpio Blue USB box
    work: HP Docking Station | HP L2445W
    audio: Epiphone G-400 SG + Sounder Telecaster | E-MU 0202 | Cambridge Audio Azur 340R | Wharfedale Diamond 9.2 | Magnat Betasub 20A | Sennheiser HD555

  16. #16
    Senior Member
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Ostrava / Straznice
    Příspěvky
    1 133
    Vliv
    289

    Standardní

    Vsechno objekt...... nejsem uplnym zastancem prisne oo pristupu, ale ma ma averze je spise dana tim, ze jsem se se striktnim oo pristupem setkal v Jave a Eclipse me nebeha svizne a Java Builder je slideshow
    Kdyby treba zavedli v PHP veci jako private, protected, public tak je to pro me paradni jazyk, muzu si psat objektove i proceduralne.

    Ale na C# se urcite podivam, rozsirim si obzory a dalsi vec do kolonky "umim/znam" pri budoucim shaneni prace

    ad. Java: znam cloveka co me bude do krve bit za to, ze Java dokaze byt rychla, ale to ma kazdy cas dopodrobna zkoumat celou Javu aby vedel jak co optimalizovat? To je az neuveritelne komplexni jazyk, na druhou stranu v nem clovek udela cokoliv na cokoliv
    Intel C2D 4300, 1GB DDR2, 120GB Seagate, nVidia7600GT pasiv.

  17. #17

    Standardní

    Citace Původně odeslal Lopan
    Vsechno objekt......
    V Smalltalku je vsetko objekt. Ale naozaj vsetko - az cloveku z toho zle prijde Aj cislo je objekt, sucet sa pocita tak, ze sa cislu posle sprava a druhy objekt a vznikne treti objekt, ktory je sucet. A potom je to cele uplne katastrofalne pomale...
    1: Asus P2B 1.10 • Celeron 1100@1364/1.8V • 512MB SDRAM • Samsung SP1213N+WD AC28400 • Toshiba XM-6402B+SD-M1212 • PowerColor AR2L Radeon 9100 64MB • 3C900-Combo • Bt848A • ASB-3940UA • AWE-64 • DTK PTP-3007 • VisionMaster 405 • Umax UC630 • Star LC24-200 Colour 2: PCPartner TXB820DS • Cyrix MII PR300/1.8V • 256MB SDRAM • 2xSamsung HD400LD+IT8212F • Accesstek CW4001 • LS-120 • Mystique 4MB • Millennium II 4MB • 3C509 • CMI8329A+Dream MIDI • ADI ProVista E44 • SyncMaster 203B Notebook: DTK FortisPro TOP-5A • P166MMX/1.8V • 80MB EDO • Hitachi 5K80 40GB • 12,1" TFT Router: A-Trend ATC-1425B • i486DX 50@33/5V • 48MB FPM • WD AC14300 • UMC UM9003F • HP PC LAN 16/TP+ Car: Mazda 323P BA • Z5 1489ccm, 65kW@5500rpm, 134Nm@4000rpm

  18. #18
    Senior Member
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Ostrava / Straznice
    Příspěvky
    1 133
    Vliv
    289

    Standardní

    Ve smalltalku se u nas drive ucili principy objektove orientovaneho programovani. Pak se preslo na Betu. Takovou hruzu jsem jeste nevidel. Syntaxe postavena na hlavu, nic v tom neslo poradne udelat a to IDE Po peti minutach jsem zacal psat kod v notepadu
    Intel C2D 4300, 1GB DDR2, 120GB Seagate, nVidia7600GT pasiv.

  19. #19

    Standardní

    Citace Původně odeslal Lopan
    Kdyby treba zavedli v PHP veci jako private, protected, public tak je to pro me paradni jazyk, muzu si psat objektove i proceduralne.
    je to sice uz trochu OT, ale muze se ta informace hodit (a novej thread kvuli tomu zakladat nebudu)
    ono php od verze 5, co totalne predelali (k lepsimu ) objekty, to vsechno podporuje, takze to je paradni jazyk
    1) ASUS M6A
    2) Toshiba Portége R600-10U
    3) ASUS A8V-X AMD Athlon 64 3000+ Kingmax 2x256MB DDR 400 WD 120GB Samsung 80 GB GMC G30 Fortron FSP400-60THN-P
    Ideální indentace pro Pascal je šest stop pod zem.

  20. #20
    Senior Member Avatar uživatele Anduril
    Založen
    12.10.2002
    Bydliště
    OVA, OL
    Věk
    42
    Příspěvky
    3 474
    Vliv
    322

    Standardní

    Citace Původně odeslal ripper
    Citace Původně odeslal Lopan
    Kdyby treba zavedli v PHP veci jako private, protected, public tak je to pro me paradni jazyk, muzu si psat objektove i proceduralne.
    je to sice uz trochu OT, ale muze se ta informace hodit (a novej thread kvuli tomu zakladat nebudu)
    ono php od verze 5, co totalne predelali (k lepsimu ) objekty, to vsechno podporuje, takze to je paradni jazyk
    No ale já např. nechápu, proč tak domršili konstruktory..ve verzi 4 byly prakticky stejné jako v C++, teď to nějak "nechápu"...
    ntb: HP EliteBook 8460p i7-2640M | 8GB RAM | 120GB SSD + 500GB HDD | ATi HD6470 | 14" HD+ | W7 PRO
    home: HP Docking Station | HP L2045W | WD 500GB Scorpio Blue USB box
    work: HP Docking Station | HP L2445W
    audio: Epiphone G-400 SG + Sounder Telecaster | E-MU 0202 | Cambridge Audio Azur 340R | Wharfedale Diamond 9.2 | Magnat Betasub 20A | Sennheiser HD555

  21. #21
    Senior Member
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Ostrava / Straznice
    Příspěvky
    1 133
    Vliv
    289

    Standardní

    Citace Původně odeslal ripper
    je to sice uz trochu OT, ale muze se ta informace hodit (a novej thread kvuli tomu zakladat nebudu)
    ono php od verze 5, co totalne predelali (k lepsimu ) objekty, to vsechno podporuje, takze to je paradni jazyk
    No ze to meli zavest ve verzi 5 jsem vedel, ale ze uz vysla funkcni verze me totalne uniklo
    A pokud tam dopracovali objekty do objektove podoby tak je to paradni dokonaly jazyk

    4Anduril: mohl bys to trochu popsat?
    Intel C2D 4300, 1GB DDR2, 120GB Seagate, nVidia7600GT pasiv.

  22. #22
    Senior Member Avatar uživatele Anduril
    Založen
    12.10.2002
    Bydliště
    OVA, OL
    Věk
    42
    Příspěvky
    3 474
    Vliv
    322

    Standardní

    2Lopan: No je to sice trochu blbost, ale nechápu tu změnu:
    PHP4:
    class Zlomek {
    var $cit, $jm;
    function Zlomek($c,$j) { $this->cit = $c; $this->jm = $j; }
    }

    PHP5:
    class Zlomek {
    public $cit, $jm;
    function __construct($c,$j) {$this->cit = $c; $this->jm = $j; }
    }

    Je to sice blbost, ale připadá mi to divné, vzhledem k jiným jazykům (Java, C++, C#)

    Jinak je fajn, že PHP5 podporuje objekty, tak jak je obvyklé...

    http://www.cs.vsb.cz/benes/vyuka/pte...sky/05-php.pdf
    ntb: HP EliteBook 8460p i7-2640M | 8GB RAM | 120GB SSD + 500GB HDD | ATi HD6470 | 14" HD+ | W7 PRO
    home: HP Docking Station | HP L2045W | WD 500GB Scorpio Blue USB box
    work: HP Docking Station | HP L2445W
    audio: Epiphone G-400 SG + Sounder Telecaster | E-MU 0202 | Cambridge Audio Azur 340R | Wharfedale Diamond 9.2 | Magnat Betasub 20A | Sennheiser HD555

  23. #23
    Senior Member mince Avatar uživatele KtK
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Behind fuc*ing WorkTable Device (Praha zapad)
    Příspěvky
    1 709
    Vliv
    298

    Standardní

    tak jedno pozitivum to ma-muze to ulehcit praci - az jednou prejmenujes tridu, nemusis menit nazev konstruktoru. (coz se nestava casto, ani ve velkym, ale stat se to muze neco jako kdyz v delphi/object pascalu kdyz vracis hodnotu funkce, uz nepises <jmeno funkce>:=vysledek ale result:=vysledek;
    Parasite lost, AKA the Girlfriend Mission:The Socka Project sleeps, lets use (her :) Durex! 1GHz in some soltek stuff, Ati rage 128, etc.. (it\'s noisy)
    IMB Thinkpad R31: celer 1.2GHz, 384M RAM, 60GB 5400rpm hitachi, i810 8MB onboard (na praci to staci ;)
    [pro archivni ucely] janina overclockerska poradna (.tar.gz, 1.1MB, otevrete si index.html v browseru podporujicim javascript a frames)

  24. #24
    Senior Member
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Ostrava / Straznice
    Příspěvky
    1 133
    Vliv
    289

    Standardní

    Tak ty kontruktory jsou docela ok, cekal jsem podle tveho popisu neco drastictejsiho

    Vcera me rikal znamy, ze pry PHP5 neni doporucene pro komercni nasazeni s Apachem, mate o tom nekdo blizsi informace?
    Intel C2D 4300, 1GB DDR2, 120GB Seagate, nVidia7600GT pasiv.

  25. #25

    Standardní

    Citace Původně odeslal Lopan
    Vcera me rikal znamy, ze pry PHP5 neni doporucene pro komercni nasazeni s Apachem, mate o tom nekdo blizsi informace?
    co jsem zaslechl tak snad jen s Apachem 1.x. S Apachem 2.x uz pry v pohode
    1) ASUS M6A
    2) Toshiba Portége R600-10U
    3) ASUS A8V-X AMD Athlon 64 3000+ Kingmax 2x256MB DDR 400 WD 120GB Samsung 80 GB GMC G30 Fortron FSP400-60THN-P
    Ideální indentace pro Pascal je šest stop pod zem.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •