Výsledky 1 až 25 z 29

Téma: Jakou konzoli (Xbox360 vs PSX2-3)

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek

Standardní Jakou konzoli (Xbox360 vs PSX2-3)

Jsem totální nováček a nikdy jsem žádnou konzoli nevlastnil, ale vážně zvažuju její pořízení. A protože jsem totální laik, tak bych si chtěl nechat poradit. Chtěl bych to koncipovat jako domácí centrum, které by nahradilo DVD přehrávač a pokud možno i notebook připojovaný k plazmě za účelem přehrávání filmů nebo i muziky. Měl bych následující otázky, z nichž většina by byla určitě snadno dohledatelná na netu, ale tady najdu určitě komplexnejší odpověď:

1, Chtěl bych to připojit do domácí sítě pomocí wifi a přehrávat divxy ze síťového disku či z nějaké sdílené složky. Umí to PS3, případně Xbox?

2, Méně pohodlná varianta je přehrávat z usb přenosného disku, umí to oba a jaká je podpora mkv (u xbox si nedělám iluze, ale PS3 by to mohla umět)?

3, Jaké jsou vaše zkušenosti se zapojením těchto konzolí do domácích multimedií?

Plasytation 2 bych volil asi jen kdyby bylo to zapojení do domácí sítě u novějších modelů problematické. Hry se na tom nebudou hrát nijak extra moc, jde pro mě jen o část využití a bude mi dostačovat cokoliv od ps2.
    Díky za každý postřeh!
    Cena je sice důležitá, ale jde mi spíš o poměr funkce/cena.
    Gigabyte 965P-S3 | C2D E4300 | 2x1GB RAM, 800 Mhz | Radeon x1950 PRO | Terratec Aureon Space@Audiotrak Prodigy | WD 5000AAKS SATA | Toshiba SD-M1612 | Lite-On LDW-811S | Chieftec BX | Chieftec 360W PSU | Nikon D70 + kupa skla

Standardní Re: Jakou konzoli (Xbox360 vs PSX2-3)

bod 1. PS3 umí
    bod 2. zatím ne ale pravděpodobně časem ano vzhledem k předpovězené implementaci divx7
    bod 3. jsme doma všichni 100% spokojený

dodal bych bod 4. nativní ps3 torrent klient + podpora externích titulků je pro mne zatím velké přání..

levnější je xbox, kvalitativně je ps3 lepší....