Výsledky 1 až 10 z 10

Téma: KASA.CZ

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1
    Senior Member mince
    Založen
    13.04.2003
    Bydliště
    LBC-mesto kde furt prsi nebo jdete do kopce
    Věk
    45
    Příspěvky
    696
    Vliv
    285

    Standardní KASA.CZ

    Rád bych se podělil o svůj zážitek s firmou KASA.CZ.

    Jednoho krásného slunečného čtvrtka se mi ozvala jakási paní z reklamačního oddělení firmy KASA.CZ s tím, že mi následující den odesílají mnou reklamovaný topikovač. Vzhledem k tomu, že jsem nic podobného nejenom nereklamoval, ale ani žádný takový přístroj nevlastím, jsem jí odpověděl, že jsem nic u nich nereklamoval,… Pak jsme se rozloučili. Následující pondělí dorazilo PPL s balíčkem bez doplatku, takže ačkoliv jsem měl tušení, co by v tom balíčku mohlo být, tento balíček jsem převzal. Po otevření na mě vykoukl onen topinkovač a podle přiloženého protokolu jsem zjistil, že na reklamaci byl poslán panem „Novákem“, a to z toho důvodu, že obdržel od společnosti KASA.CZ jiný topinkovač, než který si objednal. Následoval můj telefonát na KASA.CZ s tím, že jsem od nich obdržel neoprávněně balík z reklamace, a že bych chtěl, aby si ho převzali zpět. Byl jsem ujištěn, že zpráva bude předána a posléze řešena reklamačním oddělením. Ve středu jsem volal znovu, protože se nikdo neozval. Teprve v pátek, při třetím telefonátu jsem se probojoval skutečně k někomu, kdo byl skutečně schopen pochopit a řešit situaci. Omluvil se mi, že se takováto věc stává cca 1x za X let a že se o předání na reklamace osobně postará. V pondělí skutečně volala paní z reklamací se slovy, proč že sem to vůbec přebíral zásilku, která mi nepatří? Oponoval jsem slovy, že jsem nemohl vědět, co ve skutečnosti v té zásilce je, tudíž jsem ji převzal. Domluvili jsme se, že si pro topinkovač přijede PPL následující den. Upozornil jsem ale paní, že následující den, tj. úterý odjíždíme na dovolenou, a že tedy musí PPL přijet do 10h. Druhý den jsem v cca 10 30 vyrazili. Ve středu volal chlapík z PPL, že stojí před domem a očekává zásilku. Domluvili jsme se, že si má pro zásilku dorazit následující týden, až budeme doma. Následující týden nikdo nevolal. Protože jsem se ale topinkovače chtěl zbavit, spojil jsem se s panem „Novákem“, kterého jsem si dle adresy našel na googlu, že jeho topinkovač je v dobrých rukou a že bych mu ho rád vrátil. Pan Novák mi sdělil, že už mu firma sdělila, že jeho topinkovač obdržel někdo jiný a že prý je věc v řešení. Topinkovač měla obdržet jeho švagrová před cca 1,5 měsíce jako dar. Domluvili jsme se, že si topinkovač nebudeme předávat, ale že to necháme na firmě KASA. Toto se stalo asi tak před měsícem. Před týdnem mi volala paní z reklamací, proč že to nechci předat jejich topinkovač firmě PPL, že prý k nám každý den jezdí domů, a nikdy jim nikdo neotevřel. Na můj dotaz, že přece PPL má moje číslo mobilu a že mi má zavolat, když jim už tři týdny nikdo neodpovídá na zvonění na domě, mi paní neuměla odpovědět. Zkusila mě přemluvit, zda bych jim tedy topinkovač nemohl poslat poštou, že by mi prý poplatky uhradili. Toto jsem odmítl. Rozloučili jsme se tedy tak, že já jsem si měl vzít balík do práce, a PPL si pro něj přijede do práce, adresu jsem paní nadiktoval. Tento týden v úterý mi opět volá paní z reklamací, proč odmítám vydat PPL balík s jejich zbožím. Prý už byli za mnou v práci několikrát a já osobně jsem jim balík odmítl předat. To už jsem nevydržel a poslal paní ještě vcelku slušně do kytek, protože nejenom že jsem s nikým ani osobně ani telefonicky z PPL nemluvil, ale ani toto pondělí jsem nebyl v práci (dovolená), ačkoliv zrovna i toto pondělí patřilo ke dnům, kdy jsem odmítal balík předat. Takže uvidíme, jak toto celé dopadne, ale já již rozhodně s touto firmou nikdy obchodovat nehodlám.
    Za zmínku určitě stojí i to, že firma MEGAOBCHOD.CZ má s firmou KASA.CZ společnou databázi klientů, takže předpokládám, že i společné reklamační oddělení,…

    Tak to se mi ulevilo, muselo to ze mě ven.
    C2D 6300 (default),Gigabyte 965P-DS3 ,4*1024 MB , 5770 512MB, WD 640Gb, LG H22L,Cambridge DTT 2200,HP w2207h,

  2. #2

    Standardní Re: KASA.CZ

    Hezky. PPL je asi slusnej oddil. Kazdopadne docela zajimave.
    MB:GIGABYTE UD3R, CPU:C2D E8400, RAM 2x 2048 MB A-DATA EE, GK: ASUS Matrix 4850, ZK: SB Audigy + CR Inspire 5300, HDD: Hitachi 250Gb + 500Gb + 640Gb, DVD Pioneer 106, CD-RW Teac 552E, Liteon 1693s, Monitor: Samsung 970p
    NTB: HP nc 6320

  3. #3

    Standardní Re: KASA.CZ

    hodnotu to má pod 5000,- už bych se s níkým vůbec o ničem nebavil nikomu bych netelefonoval a ani jinak neutrácel za blbost a neschopnost někoho jiného... snahu si projevil, s PPL žádný obchodní vztah nemáš ať si přijede někdo z KASY když to tak hoří


  4. #4
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: KASA.CZ

    Asi bys jim mel napsat mailem (abys to mel zadara) ze jestli si zbozi do 3 dnu nevyzvednou, ze jim budes uctovat za kazdy dalsi den 50Kc skladovani a ze to predavas pravnikovi, kde budes samo narokovat uhradu veskerych nakladu.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  5. #5

    Standardní Re: KASA.CZ

    Hezká ukázka neschopnosti na obou stranách (tedy Kasa i PPL)
    Vidím to tak, že Kasa nechápe jak (ne)funugje PPL a u PPL mají štěstí na vyloženýho lempla.
    Já bych to asi přestal řešit po prvním telefonu. Přesně jak tady bylo řečeno, ať si to paní vyřeší s PPL, nebo si pro to dojedou třeba taxíkem..

    PS: Já naopak mám s PPL opačnou zkušenost. Vždycky ráno kolem 6 už píše řidič SMS a dopoledne ještě volá v kolik přijede.
    PC: GA-EP45-DS3R | E8400 + Ninja | 8GB | 80GB SSD X25-M | Zotac 9500GT | Asus Xonar DX | 2x Hauppauge WinTV HVR-1300 | Enermax MODU82+ 525W | Lancool K1
    Foto: Canon 20D | Tokina 12-24/4 | Canon 24-105/4 L IS USM | Canon 50/1,8 | Giottos MTL3361 + 1301-621C | Nodal Ninja NN5

  6. #6

    Standardní Re: KASA.CZ

    Tak to je vážně vtipný příběh
    Já jsem zatím měl tu čest s PPL jen párkrát (cca 5-10x) a pokaždé jsem měl štěstí na nějakého pana Kříže - s ním byla vždy domluva naprosto stoprocentní, vždy byl ochotný a přesný (časové rozmezí pro doručení vždy platilo). Ráno poslal sms, že pro mě má balík a že přijede v tomto časovém rozmezí a ... přijel Takže nevím jak PPL, ale jejich zaměstnanec pan Kříž (jezdí jihočeský kraj) je z mé strany naprosto bezproblémový.
    E2140 w/Gemin II, P35-DS3, 2GB Vitesta 800+, 8800GTS 512, Hitachi T7250, Samsung F3 HD502HJ, Logitech G5, Logitech K300, Dell 2209WA, Corsair HX520
    Olympus E-300 + ME-1|ZD 1445|ZD 4015|Auto-Yashinon DX 50/1.7|Pentacon Electric 135/2.8 MC
    Dali 850 Red Line (Seas + Vifa) | Rotel RC-971 | 2x SPV100p+ | Onkyo SE-200 | Paolo speaker cable
    Dell D610 (P-M Sonoma 2.26GHz, 2GB DDR2, 80GB 7.2k, Radeon X300, DVDRW, BT, IrDA, WiFi, 14.1" SXGA+)
    Xbox 360 | 120GB

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •