Výsledky 1 až 25 z 52

Téma: Reklamace-Softcom

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Reklamace-Softcom

    Dobrý večer,

    Dnes se mi stala nepříjemná věc. Šel jsem si pro reklamaci do brněnského SOFTCOMu. Technik mi vydával základní desku. Na reklamačním listu bylo uvedeno-vyřešeno opravou. Jenže v kolonce pro výdej bylo jiné S/N než bylo na původní desce. Koukám na MB a opravdu je na ní jiné S/N. Jelikož se jedná o jinou MB, tak usuzuji, že závada byla neodstranitelná a žádám o dobropis. Deska byla kupováná na koncáka (řešíme tedy problém podle občanského zákoníku) a chci dobropis. Technik říká že nárok nemám, že se nejedná o 3. stejnou a nebo 4. různou závadu. Deska měla opravitelnou závadu a proto mi ji vrátili-já protiargumentoval že tedy chci svoji původní desku s původním S/N. Podlě mě se jedná o výměna za opravenou desku (v žádném případě se nejedná o opravu). Podle mých informací má zákazník nárok na vrácení peněz, když je závada neopravitelná (bez ohledu na počet reklamací). Já prostě dostal jinou MB s jiným SN. Je mi jedno, zda dostanu desku novou nebo opravenou, ale domnívám se, jak je na výdeji jiné SN než na příjmu reklamace, tak zákazník na dostoupení od smlouvy nárok má. Desku jsem tedy nepřevzal. Po odchodu jsem volal do Prahy na reklamační, kde jsem mluvil s hlavním technikem a ten mi tvrdil to stejné jako brňáci. Nárok na odstoupení od smlouvy nemám...že abych nečekal na reklamaci někde ve fabrice, tak mám jinou opravenou desku s jiným SN a že se jedná tedy o pravu...opět jsem musel nesouhlasit.

    Zarážející na tom je, že mi teď v 18:33 přišel mail. Bylo v něm psáno, že mi reklamace byla vyřešena opravou-takže předpokládám, že mi udělali nový SN štítek (dosti nefér jednání). Nebudou mi snad tvrdit, že jim v 18:33 nějaký kurýr dovezl moji původní desku, která byla opravdu opravena.....zítra zavolám a ověřím si, co tento mail opravdu znamenal.

    Jak mám dále postupovat-mám pravdu já nebo technici SOFTCOMu?
    Děkuji za veškeré rady.
    °°PC již nemám, na svém 12" Thinkpadu nejde hrát, takže se výhradně věnuji jen své práci a to prodeji koupelnvého vybavení a koupelnového nábytku přes e-shop KOUPELNY-CZ.cz , njn co nadělám°°

  2. #2
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    opravou se rozumi odstraneni vady vzdy na jednom konkretnim vyrobku - pokud hodlaji vadu tedy klasifikovat jako odstranitelnou vadu, musi ti vydat vyrobek, ktery sis koupil. pokud ti nuti jiny vyrobek s jinym S/N, pak se jedna o vymenu, nikoliv o opravu. vzhledem k tomu, ze vada tebou koupene desky zjevne branila v jejim radnem uzivani, je na miste postup podle § 622(2) OZ, tedy mas pravo na vymenu/odstoupeni dle tve volby.
    v kazdem pripade bych se sebou nenechal mavat, protoze tohle je zjevny pokus o ojeb.
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  3. #3
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    Viz riksa + (pokud to mas pisemne, coz si rozhodne dat nechej) mas v ruce dukaz ze se pokouseji o podvod. Pristi jednani rozhodne res za pritomnosti nepribuznych svedku (alespon jednoho) a pokud ti nedaji penize, zajdi za nejblizsim pravnikem. Bude je to stat odhaduju tak 2x vic pokud do nedojde k soudu.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  4. #4

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    toto je bohuzel naprosto standardni postup vsech IT obchodu, kde jsem neco reklamoval. CZC, alza, softcom. V CZC jsem stravil cca 45min hadanim se s sefem reklamaniho s vytistenym zakonem v ruce a nakonec jsem uspel, ale pohorel jsem na tom, ze po me chteli kompletni prislusenstvi, ktere jsem bohuzel nemel...takze jde to, ale dre to. hodne stesti
    desktop: i5-2500K@3700MHz, MSI P67A-C43-B3, 2x4GB Kingston Value, Sapphire 5850 Xtreme 1GB 850/1100, 2xWD10EALX fake RAID-1, LG W2600HP-BF S-IPS,Razer DiamonBack, Seasonic SS-400ET-F3, Windows 7 x64 SP1 + ubuntu x64
    notebook: IBM T41p, 1.7 Pentium M, 14" 1400x1050, 1.5GB RAM, 40GB 4200r, Ubuntu 9.04
    ultraportable: IBM X41, 12" XGA 1.5GHz Dothan, 2GB RAM, 32GB CF Pretec 233x SSD, Ubuntu 9.10
    repro: Teufel Concept E Magnum PE 5.1

  5. #5

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    Dnes volám do Softcomu co znamenal večerší mail a technik mi řekl, ze jim přišla veliká krabice a na dně našli tu moji původní desku s původním SN, která byla reklamována. Technikovi oznamuji, že mám původní desku vyfocenou a krom SN jsou na ní i další štítky jiné. On mi protiargumentuje, že je na ní jen SN štítek.....takže mi je jasné, že přelepili SN a ostatní štítky dali pryč-jenže toto nemám jak napadnout. Oni řeknou, že to je věc servisu a neví proč ostatní štítky strhli....

    Takovéto jednání bych opravdu nikdy nečekal....

    Mám ale doma předešlý řeklamační list, kde je uvedeno, že reklamace byla vyřešena opravou a přitom na vydeji je jiné SN než na příjmu-takže když se to bude řešit přes ČOI nebo soudit, tak si myslím, že mám dostatečný důkaz pro jejích nestandartní řešení reklamací.

    Jak nyní postupovat, když tam mám tedy opravenou desku se stejným SN?
    °°PC již nemám, na svém 12" Thinkpadu nejde hrát, takže se výhradně věnuji jen své práci a to prodeji koupelnvého vybavení a koupelnového nábytku přes e-shop KOUPELNY-CZ.cz , njn co nadělám°°

  6. #6
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    282

    Standardní Re: Reklamace-Softcom

    Vim, ze se to tu zase bude hemzit prispevky jak na to je ze zakona narok a tudiz je to naprosto spravne, je mi jasne ze od nekoho dostanu zapornou karmu a pocitam i s tim, ze nekteri kvalitni uzivatele tohoto fora navic budou delat fake objednavky u nas v eshopu tak jako jiz nekolikrat, jen aby me potrestali, ale PRESTO to sem napisu znova....

    Zkuste se nad tim trochu zamyslet.

    Vychozi udaje:
    Prumerna zakladni deska stoji 3 tisice. Marze na ni pri tehle cene je tak 150Kc. Za rok ma deska polovicni hodnotu. Poruchovost komponent je tak 5-10%. To znamena jedna z 10ti se poroucha. Marze a poruchovost je u vsech komponent vicemene stejna...

    Tak a ted berte, ze za rok prijde zakaznik a chce vratit penize kvuli nejake jedne pitome zavade (neberu v uvahu nekolik opakovanych zavad a podobne veci, to je uz jina vec). Tudiz okamzite jste v minusu 1500Kc, to znamena ze se Vam vynuloval zisk z tech dalsich 10ti zakladnich desek. Hezke, ne ? Z ceho ma ten shop platit lidi, reklamu, dane, pojisteni, najem, web, telefony...a pak teprve neco ze zbytku je zisk.

    Vim, co tu bude za odpoved. To neni muj problem, kdyz nevydelavaji tak at to nedelaji. Nebo jeste lepe, nemaji prodavat smejdy. Typicky vidlacka odpoved normalniho Cecha...

    Opravdu moc by me zajimalo, pokud by v Cechach nekdo udelal eshop, ktery by se v reklamacich choval k zakaznikovi presne tak jak mu uklada zakon ale tudiz by byl napriklad o 15% drazsi nez ostatni eshopy, jestli by tam nekdo nakoupil. Prijde mi to trochu schizofrenni. Na jednu stranu kazdy kouka kde to koupit levneji, ale na druhou stranu by kazdy chtel servis jak pro VIP...neprijde Vam to ani trochu divny, z ceho to super reseni reklamaci ten levny shop platit ?

    Tak a ted se do me pustte...
    Oficiální distributor AlphaCool pro ČR a SR...

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. FAQ + nekolik citaci z ruznych webu
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 11.08.2007, 17:13
  2. Softcom - reklamace desky
    Založil macher v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 10
    Poslední příspěvek: 27.04.2007, 11:20
  3. Reklamacni rad - softcom
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 24.05.2005, 14:50
  4. Reklamace medii DVD - Softcom
    Založil Aigor v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 11
    Poslední příspěvek: 06.01.2005, 07:45
  5. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 13.09.2003, 23:03

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •