Výsledky 1 až 25 z 39

Téma: Reklamace v Softcomu

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Reklamace v Softcomu

    Zdravím všechny,
    protože mi znovu odešla televizní karta, "chtěl" jsem se ji dneska v Softcomu Brno vyreklamovat. Več se má tak, původní kartu (Yakumo) jsem koupil 23.1.2006. Karta byla bohužel vadná, a tak šla 26.10.2006 do reklamace a po měsíci jsem dostal z titulu "opravy výměnou" kartu od geniusu. Z reklamačního řádu softcomu i ze zákona jsem vyčetl, že pokud je reklamace řešena výměnou, vztahuje se na zboží nová dvouletá záruka.

    Abych to zkrátil, musel jsem tam jet dneska 2x, to abych nastudoval paragrafy. Poprvé mi zboží odmítli převzít s tím, že se záruční doba prodloužila jen o měsíc, co probíhalo reklamační řízení. Podruhé, když jsem jim ukázal jejich vlastní reklamační řád a zákon, mi bylo sděleno, že "oprava výměnou" je něco jiného než "výměna". Argumentovali tím, že zboží sice opravitelné je, ale bylo to neefektivní z hlediska času a dopravy, že by to prostě nestihli, ale tohle mě jako spotřebitele nemusí zajímat. Navíc na konci jejich reklamačního protokolu je hodně zajímavá klauzulka, kterou si pro tento případ kryjou záda.

    Kartu nakonec do reklamace vzali, ale zajímalo by mě, jak to je s tou jejich formulací "oprava výměnou" a během původní reklamační lhůty. Jestli reklamační řízení proběhne dobře, odstoupím od kupní smlouvy, protože tehle typ karta už asi nikde neseženou (Genius TVGO - DVB-T02Q). Jinak výstraha pro ostatní, kteří se rozhodnou nakupovat a reklamovat v komto obchodě, přečte si dobře reklamační protokol. Piše se v něm, že souhlasíte s prodlouženým termínem reklamace, který v mém případě byl asi o 10 dní delší než zákonná lhůta. V Softcomu se nakupoval docela rád, ale od teď never more.

  2. #2
    Bulharský mafián mince Avatar uživatele Zilla
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Jihlava
    Příspěvky
    1 450
    Vliv
    301

    Standardní Re: Reklamace v Softcomu

    Nic jako "oprava vymenou" neexistuje - vec se bud opravi, nebo vymeni za jiny kus. Pri vymene za jiny kus ti samozrejme zacne bezet uplne nova zaruka.

    BTW pokud se reklamace resi do pul roku od koupi produktu, mas ty sam pravo vybrat si, jestli ji chces resit opravou nebo vymenou...
    Stipendium peccati mors est
    Si peccasse negamus, fallimur, et nulla est in nobis veritas


    Přesto, že bouře nad jezerem věští blízkost konce, pohyb nebes je plný síly!

  3. #3

    Standardní Re: Reklamace v Softcomu

    Pokud jsi to nekupoval "na firmu", tak mas po vymene plnou zaruku. Nejde to zrusit cimkoliv v jejich reklamacnich podminkach.
    Lenovo Thinkpad X220 (i5 2410M, 16GB RAM, HD3000, 12,5" IPS, 1TB HDD Seagate 7mm, 120GB mSATA Crucial M4), Mini Dock Plus Ser. 3, 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

  4. #4

    Standardní

    Tohle si myslím i já, ale ten technik si pořád mlel to svoje. Volal jsem na ČOI a k mému překvapení se nezabívají vztahy z OZ, ale jenom ze spotřebitelského zákona, takže zbývá domluva, anebo soud...

  5. #5

    Standardní Re: Reklamace v Softcomu

    A podepsal jsi ten reklamacni protokol s prodlouzenou lhutou nebo ne?
    Lenovo Thinkpad X220 (i5 2410M, 16GB RAM, HD3000, 12,5" IPS, 1TB HDD Seagate 7mm, 120GB mSATA Crucial M4), Mini Dock Plus Ser. 3, 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

  6. #6

    Standardní

    Nepodepsal, spíš jsem o tom chtěl dát vědět
    Teď jsem se znova podíval do reklamačního protokolu a zjistil jsem, že jsem podepsal, že zboží je po záruce, co teď s tím
    Naposledy upravil FILLEN; 06.08.2008 v 12:20. Důvod: Slepota

  7. #7
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    Praha
    Příspěvky
    1 404
    Vliv
    298

    Standardní Re: Reklamace v Softcomu

    Zkus spis zavolat na SOS(sdruzeni ochrany spotrebitele, myslim ze web maji spotrebitele.info, nebo to najdes googlem), ale melo by to jit i bez toho. Nejlepsi by bylo obratit se na vedouciho jejich servisniho oddeleni, pripadne na vedouciho cele spolecnosti, zeptat se, jestli je toto jejich bezny postup ignorovat zakony a odkazat ho treba i na tuto diskusi.. kde si navic ve vysledku delaji skvelou reklamu.

    Oprava vymenou neexistuje, to je pouze jakasi klicka na zakazniky. Nekdo to ale akceptuje a firma-prodejce tim pak tolik netrati.

    Pokud ti tedy dali nove seriove cislo, novy kus, lze ten puvodni automaticky povazovat za neopravitelny a v takovem pripade mas, podle obcanskeho zakoniku pravo na odstoupeni od kupni smlouvy. Jedna se o paragraf 622 odstave 3. Napriklad zde http://business.center.cz/business/p...k/cast8h2.aspx.

    Na zaver, preju hodne stesti v boji s vohnouty!

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. FAQ + nekolik citaci z ruznych webu
    Založil Jezevec v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 11.08.2007, 17:13
  2. Reklamace na CZC Geforce6600
    Založil l_iNu$ v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 46
    Poslední příspěvek: 25.12.2006, 01:17
  3. Reklamace u DXT ComputerS
    Založil pre.vit v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 18
    Poslední příspěvek: 24.09.2006, 15:42
  4. Průzkum reklamace v HK
    Založil Michal-Tučný v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 13.09.2003, 23:03
  5. Reklamace ramky v softcomu
    Založil Jusuf v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 13
    Poslední příspěvek: 20.06.2003, 17:21

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •