Výsledky 1 až 12 z 12

Téma: Problém se SLI ve hrách

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní Problém se SLI ve hrách

    Ahoj, mám problém se SLI (sestava:MB: Asus striker II Formula,CPU: Intel E8400, RAM: OCZ 4GB Reaper Heatpipe Edition 1066MHz, VGA: 2x Asus GTX280, HDD: Veloci raptor, Wester digital caviar black 1TB, Zdroj: Forton EVEREST 800W), při zapnutém SLI v nVidia kontrol panelu spustím Crysis a při načtení první mise se mi objeví modrá smrt, když spustím Assasins Creed tak mám pouze černo na monitoru a hra ani nenaběhne a při Company of Heroes hru sice spustím ale na obrazu jsou vidět strašně velké čtverce které stále blikají, když SLI deaktivuju tak všechny hry jedou bez sebemenšího problému, každá z karet je napájena z jiné větve, mohl by mi někdo prosím poradit sestava je ani ne týden stará a tohle mě pěkně s..., jinak operační systém windows vista 64 bit
    please help me

  2. #2
    Senior Member Avatar uživatele DOC_ZENITH
    Založen
    24.05.2005
    Bydliště
    Praha 14 hloubětín.
    Příspěvky
    1 296
    Vliv
    268

    Standardní Re: Problém se SLI ve hrách

    Napřed zkus jednu kartu vyndat a otestovat je zvlášť, jestli ňáká z nich neni vadná.

    Pokud ne, tak tě bohužel asi zklamu, ale bude to chtít reinstall na jinej OS. Když pominu problémy co sebou SLI nese jako inputlag, micro-shuttering, nefunkčnost ve všech hrách a podobně, tak si musíš uvědomit, že pro Vistu 64 jsou prostě strašně mizerné ovladače, je to poznat i u jedný karty, u SLI je to už doslova smrťák. Ty hry kde sli funguje, říkejme tomu 100%. Tak, těch 100% je ve windows XP. Ovladače na Vistu 32bit Nvidia už celkem dohnala, tak řekněme, že tam je to 80%, ale ve Vistě 64bit je to tak 40% možná to ne. Nvidii trvalo hroznou dobu než v tom systému SLI šlo aspoň v 3D marcích, dodnes tam nestojí za nic. Řeknu to narovinu, jestli je to herní systém, tak tam inu 64bit Vista nemá co dělat.
    The best Unreal Tournament maniac.

  3. #3

    Standardní Re: Problém se SLI ve hrách

    Jj každou kartu jsem zkoušel samostatně a každá jela v pohodě, schválně jsem zkoušel Crysis a Assasins Creed protože by měli na Vistách jet. A pokud bych teda měl změnit systém tak XP 32-bit nebo 64-bit, protože kdyby 32 tak mám zase zbytečně 4GB RAM, to je taky jeden z důvodů proč mám 64-bitový systém...

  4. #4
    Senior Member Avatar uživatele DOC_ZENITH
    Založen
    24.05.2005
    Bydliště
    Praha 14 hloubětín.
    Příspěvky
    1 296
    Vliv
    268

    Standardní Re: Problém se SLI ve hrách

    XP64bit jsou snad ještě víc problémoový jak Vista64.

    Ale na to aby jsi využil 64bit systém, tak máš pořád málo RAM. Tahle instalace 64bit OS (a nevidim to poprvý), na systém se 4gb ram mi přijde to samý jak lidi co koupěj čtyřjádro, s tim že jim to nikde neurychlí nic, tak si na truc k tomu stáhnout 3dsmax, corel atd. Aby si posléze mohli říci já to čtyřjádro využiji.

    Kolik máš teď paměti k dispozici? 64bit Vista se v paměti nesmrskne pod 700-800mb, přičemž 32bit XP ti naadresujou pro systém 3 - 3,5gb ram dle konkrétní konfigurace a v RAM budou s ovladači a pár nainstalovanými programy asi 200mb. Už teď je to prakticky vyrovnané. Visty64bit maj pořádnej smysl až s 6-8gb paměti.

    + Si uvědom další věc. A to tu, že jedinej 64bit program co máš jsou asi ty samotný Visty. Vše ostatní jsou 32bit aplikace. Jedna 32bit aplikace nemůže být v paměti větší jak 2gb. Nikdy a niak. Kdybys měl 8gb ram, a spustíš tam 32bit program co by měl přesáhnout 2gb, tak to začne swapovat když s tim vývojář počítal, nebo to spadne když ne. + v 32bit Windows je blok na paměť, kde máš max 2gb pro systém a 2gb pro všechny aplikace dohromady. V NT5 systému (windows 2000 / XP) lze použít takzvaný 3gb switch, který tento poměr změní na 1gb pro systém a až 3gb pro aplikace. Použije se tak že zedituješ svůj boot.ini a přidáš tam parametr /3gb. Ale jinak limity pro 32bit aplikace zůstávají.

    Tak doufám že už teď chápeš že neni jedinej důvod mít v systému 64bit Visty. Nejlepší herní systém jsou dodnes windows XP, můžeš tam použít 3gb switch, maximum volný paměti pak budeš mít prakticky stejný a vše tam půjde rychlejc a herní výkon bude lepší díky lepším ovladačům. A to nepočítám to že u visty polovinu věcí starších poloviny roku 2006 nespustíš. U tebe tomu všemu navíc dává korunu to SLI, který je ve Vistě64 pořád na hranici nepoužitelnosti. O DX10 se taky neboj, žádná DX10 hra neexistuje, zatim jde jen o marketing. Třeba takovej crysis má 0% SM4.0 k=odu a vše jde zapnout i pod XP, stačí editnout pár souborů, pak hra tvrdí že jede v DX10 přičemž ten v tom systému vůbec není. Těch důvodů je několik. Jeden je ten že pravej DX10 kód by non DX10 grafika (nebo systém) vůbec nespustila, druhej je ten že G80 architektura (všechny dnešní NV karty) je tak jakoby pseudo DX10, shadery se nechovají unifikovaně, což se odráží v nepoužitelnejch výsledkách geometry shaderu atd, takže takovej kód by byl dost pomalej na těch kartách. A třetí a nejdůležitější důvod - taková hra by nefungovala na konzolích. V Xboxu360 máš R500 - SM3.0 čip, a v PS3 máš upravenou G70 - SM3.0 čip. Vydat hru dnes pro pc only je sebevražda a byl by to prodělek. (Crysis například), navíc hru pro DX10 PC only (15%) by byla už naprostá zhouba, proto taky neočekávám, že by něco takového vůbec přišlo.
    The best Unreal Tournament maniac.

  5. #5

    Standardní Re: Problém se SLI ve hrách

    Tak zkusím teda naistalovat ty XPčka a dám vedět jak jsem dopadl....

  6. #6

    Standardní Re: Problém se SLI ve hrách

    Tak XP mi nejdou ani naistalovat, přes první krok se sice dostanu vyberu si oddíl kam to chci naistalovat, ale po kopírování souborů na disk se mi při načítání další části instalace objeví barevné čtverečky a celý comp se sekne, tak to opravdu nevím co s tím...nějaký nápad??

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Problém: jenom červené odstíny barev ve hrách
    Založil Bendik v sekci fóra NVIDIA grafické karty
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 23.06.2007, 13:07
  2. SLI primary monitor problem
    Založil DOC_ZENITH v sekci fóra NVIDIA grafické karty
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 27.05.2007, 20:51
  3. Problem s OC na ASUS P5B-V
    Založil Kajik v sekci fóra Intel čipové sady
    Odpovědí: 9
    Poslední příspěvek: 11.05.2007, 13:31
  4. Padani v nekterych hrach na Mobility Radeonu 9600
    Založil Ladiz v sekci fóra ATI grafické karty
    Odpovědí: 0
    Poslední příspěvek: 21.11.2004, 12:54
  5. Velmi zahadny problem... ALi M1621
    Založil Spirit v sekci fóra SiS a ostatní čipové sady
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 14.11.2004, 22:36

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •