Výsledky 1 až 13 z 13

Téma: pomoct při taktovaní P4 2.4

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek

Standardní pomoct při taktovaní P4 2.4

Dobrý den všem,chtěl bych se vás touto formou zeptat, jestli budu moci přetaktovat svůj starý komp. Intel Pentium4 ,2.400MHz (18*133)Northwood,socket 478, MSI PM8M-V H (MS - 7104 v2)(3PCI,1AGP,2DDR DIMM,Audio,VIdeo,LAN).sada zákl.desky VIA P4M800 Pro.Ale jsem úplný začátečník, tak jestli by jste my s tím někdo neporadil.. Zatím jsem ještě nenašetřil na nový tak přemýšlím o update...Všem předem moct děkuji....Typ Biosu- Phoenix Award (02/22/06).
    Naposledy upravil Kellyšak; 04.06.2008 v 06:27.

Standardní Re: pomoct při taktovaní P4 2.4

Ahoj, pro začátek než se do nečeho fakt pustíš, ti doporučím něco málo počíst Prohledej trošku internet, je toho všude mraky

např.: http://pctforum.tyden.cz/viewtopic.php?t=2290

nebo tady na foru je toho taky dost, stačí pohledat

Senior Member Avatar uživatele Gestler
    Věk
    41
    Vliv
    231

Pro případ že nekamarádíš s Biosem?na stahuj.cz je prográmek CPUFSB kterým jsem zatím přetaktoval každej CPU na spoustě rúzných desek....nicméně,není to tak jistý a stabilní jako když nastavíš bios...ve woknech je to sice pohodlné ale při změně za provozu se to mě osobně zdá ohledně spolehlivosti slabší(nikomu nevnucuju)...dalším úskalím je,že téměř vždy musíš otevřít skříň a zjistit typ "krystalu" který používá deska k nastavení FSB protože i když nastavíš desku a výrobce prográmek se snad nikdy netrefí přesně na ten správný...ale na druhou stranu když to pohnojíš stačí při nejhorším restart...některé biosi holt musíš resetnou na desce což je víc prace a o něco málo víc rizika.