Výsledky 1 až 13 z 13

Téma: Jaký komplet/komponenty na příjem DVB-S?

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek

Standardní Jaký komplet/komponenty na příjem DVB-S?

Zjistil jsem, že mi doma elektrikář posral rozvody televize, tak jsem se rozhodnul jít místo kabelovky do satelitu. Sice to bude jednorázově větší investice, ale zase bude lepší kvalita.
    Jde mi o set parabola+konvertor+přijímač. Přijímat budu asi jen CS link a signál půjde do plazmy panasonic 42". Jsem v tomhle směru laik, tak bych potřeboval trochu poradit na co si dát pozor (ideálně odkaz na konkrétní komponenty nebo sadu. Cena není na prvním místě, ale zase s rozumem...

Co třeba tohle?:
    http://www.gisow.cz/satelit/it-produ...s_id-2709.html

Díky moc za rady.
    Naposledy upravil brazilterrorist; 06.12.2007 v 18:06.
    Gigabyte 965P-S3 | C2D E4300 | 2x1GB RAM, 800 Mhz | Radeon x1950 PRO | Terratec Aureon Space@Audiotrak Prodigy | WD 5000AAKS SATA | Toshiba SD-M1612 | Lite-On LDW-811S | Chieftec BX | Chieftec 360W PSU | Nikon D70 + kupa skla

Senior Member mince
    Věk
    44
    Vliv
    294

Standardní Re: Jaký komplet/komponenty na příjem DVB-S?

Ja uvazuji o Dreamboxu, je to sice trochu jina kategorie, ale alespon drobny namet: http://www.dream-multimedia-tv.de/en...s_overview.php

Jenze si jeste chvili pockam, ted se mi rozbil notebook....
    Koupim Atari Jaguar Joypad, Atari Lynx II a Atari Falcon + prislusenstvi... plati stale!

No je to zajímavá hračka, ale u TV tolik času netrávím a když tak spíš u DVD. Takže jsem potřeboval spíš něco jednoduchýho (a levnějšího) a na takovýhle srandy dojde řada možná až časem. Protože to spěchá, tak jsem nakonec objednal tohle a uvidím:

http://www.gisow.cz/satelit/index.ph...oducts_id=2714
    Naposledy upravil brazilterrorist; 07.12.2007 v 13:45.