Výsledky 1 až 7 z 7

Téma: reklamace ASUS P4C800 deluxe v Ts.Bohemia

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní reklamace ASUS P4C800 deluxe v Ts.Bohemia

    problem: shorel me southbridge/northbridge. Jdu na reklamaci, ale tam si vsiml borec ze v socketu jak tam jsou pod CPU takovy ty ruzny SMD soucastky a nejaky maly srajdy proste je jedna bez krytu..byl tam videt chrom (proste stribrny povrch)-na nem mel byt nejaky kryt z cernyho plastu asi 2*2mm (vim jak to vypada), do reklamace to vzal a zitra tam budu volat, ale rekl me ze nevi jestli to uznaji, co kdyby to neuznali? Jak se mam branit? proste deska neni nikde ponicena jen tam chybi tento kryt malinkej

    diky za vase rady a typy.
    °°PC již nemám, na svém 12" Thinkpadu nejde hrát, takže se výhradně věnuji jen své práci a to prodeji koupelnvého vybavení a koupelnového nábytku přes e-shop KOUPELNY-CZ.cz , njn co nadělám°°

  2. #2
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní

    dulezity je protokol o prijeti, jestli to tam nikde nezminujou, tak nemuzou prokazat, ze jsi to udelal ty (coz v takovem pripade musi prokazat oni)
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  3. #3
    Senior Member Avatar uživatele Perfect_
    Založen
    22.06.2004
    Bydliště
    Brno
    Věk
    37
    Příspěvky
    1 368
    Vliv
    272

    Standardní

    Imho by ti to uznat měli, a když ti to neuznají, tak by ti měli dokázat, že to zavinilo chybění toho krytu...
    EDIT: Jojo, jak říká riksa, tak jestli to už od tebe převzali, tak můžeš přinejhorším říct, že to udělali oni...
    pc i5, etc.
    ntb i5, etc.

  4. #4

    Standardní

    Citace Původně odeslal Perfect_
    Imho by ti to uznat měli, a když ti to neuznají, tak by ti měli dokázat, že to zavinilo chybění toho krytu...
    EDIT: Jojo, jak říká riksa, tak jestli to už od tebe převzali, tak můžeš přinejhorším říct, že to udělali oni...
    problem mam pred sebou protokol o prevzeti desky do reklamace:
    popis zavady: soucastka v socketu CPU se jevi poskozena-bud bez plast.pouzdra ci rozlomena-bude posouzeno, prijato jako externi reklamace. Zakonna lhuta pro vyrizeni reklamace se prodlouzi o dobu primerenou podle druhu vyrobku potrebnou k odbornemu posouzeni vady!!!
    nejede-spalen south brigde

    1. je to tam napsany ze chybel ten kryt
    2. nechapu tu cast o prodlouzeni reklamacni lhuty (jako ze mohou prekrocit 30dnu dannych zakonem)?
    3. uvidime
    °°PC již nemám, na svém 12" Thinkpadu nejde hrát, takže se výhradně věnuji jen své práci a to prodeji koupelnvého vybavení a koupelnového nábytku přes e-shop KOUPELNY-CZ.cz , njn co nadělám°°

  5. #5
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Lhutu lze prodlouzit, ovsem po vzajemne dohode a rozhodne ne takto, muselo by byt ucedeno trebas 60dnu.

    Jo, je to zkratka o tom, nez neco podepisu, tak si precist co podepisuju. Pak je pozde si stezovat.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  6. #6

    Standardní

    Dnes je to presne mesic co jsem to tam dal. Zitra tam budu volat co se deje. Dnes me nekdo volal a nedovolal se me (je mozny ze to byli prave technici z Bohemky). Chci se zeptat co me muze zitra cekat. Co kdyz me reknou ze je potreba znalecky posudek a prodluzuji tu zarucni dobu-na jak dlouho to muzou max. prodlouzit? Co kdyz me reklamaci neuznaji, mam prevzit zbozi nebo se zacit ,,hadat''? Co by ste me doporucili na mym miste? Diky moc za vase prizpevky.
    °°PC již nemám, na svém 12" Thinkpadu nejde hrát, takže se výhradně věnuji jen své práci a to prodeji koupelnvého vybavení a koupelnového nábytku přes e-shop KOUPELNY-CZ.cz , njn co nadělám°°

  7. #7

    Standardní

    PLEASE HELP ME
    °°PC již nemám, na svém 12" Thinkpadu nejde hrát, takže se výhradně věnuji jen své práci a to prodeji koupelnvého vybavení a koupelnového nábytku přes e-shop KOUPELNY-CZ.cz , njn co nadělám°°

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •