Výsledky 1 až 12 z 12

Téma: GPU doom3 1280@100fps minimal

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní GPU doom3 1280@100fps minimal

    ktera grafarna zvladne po pretaktovani/modnuti/odemknuti dooma3 rozjet na nejhorsim nastaveni (s konfigem) bez vyhlazovani na 100fps stable (minimalni cislo fps)
    uz tak nejak premejslim co na podzim/jaro za grafarnu abych rozjel na 1158 popripade na 1280 (nekdy lcd); na podzim ma vyjit q4 a toho bych si rad zahral/hral/vyhral
    relevantni rozliseni je to 1158, lcd stejne nikdy 100hz nebude mit(v dohledny dobe)

    piste sem procik/frekvence/grafarna/jeji frekvence/(otevreny pipky)/minimalni dosazene fps

    samozrejme sem nepiste lagfps zpusobene nacitanim z disku/ram
    proset nekam pridete na to nejhorsi misto a zastavite se, pockate nez se ustaly a to berte

    koukam ze sem nejakej moc narocnej , je mi jasny ze 6600gt tam bude slusny fps ale prumerny, me de o to minimalni :/
    Athlon64 2800+ @CC TT SonicTower(120mm), 2x Kingmax 512 433ddr cl. 2.5(Cu+Al), Soltek SL-K8AN2E-GR (Al vsude), MSI Diamond 6600 @ 560/1160 (moded Schooner), Samsung P160gb Sata, powered on Chieftec (120mm), zdroj Chieftec 360W moded--> 120mm, IBM ThinkVision 17", MS IO, Icemat, Technics SU-V4X repas, DIY Seas L18RNX/P+27TBFC/G

  2. #2

    Standardní

    Potrebujes urcite 100 fps a todle rozliseni?Nepletes si to s CS bezici na q2 enginu,kterej spolu s q3a je plynulej od 125 fps.D3 engine je imho plynulej od 60 fps,stejne tak jako HL2,aby to nebylo skubany na lcd.Jinak tendle pozadavek ti splni jen high end karty ala 850XT,6800U a 7800GTX a slusny cpu(tak 3500+ a vic) Otazkou zustava,kolik fps navic prinese vyladenej config.
    Pockej,az vyjde q4 a uvidis,jaky zelezo je vlastne potreba na plynulou hru do multiplayeru.Nez dat 10-18k za grafiku,koupim si za 5k 6600GT a za zbytek disk ci(a) pameti

  3. #3
    Senior Member mince Avatar uživatele basik
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Heystack
    Příspěvky
    956
    Vliv
    284

    Standardní

    odkdy je csko plynuly od 125fps ?!

  4. #4

    Standardní

    ja nevim jak je plynuli doom3 ale ja sem zvykly na 100fps proste min poznam a vic mi neda monitor, ale asi budu muset stejne pockat az to vijde a jak tomu pomuze cfg...
    Athlon64 2800+ @CC TT SonicTower(120mm), 2x Kingmax 512 433ddr cl. 2.5(Cu+Al), Soltek SL-K8AN2E-GR (Al vsude), MSI Diamond 6600 @ 560/1160 (moded Schooner), Samsung P160gb Sata, powered on Chieftec (120mm), zdroj Chieftec 360W moded--> 120mm, IBM ThinkVision 17", MS IO, Icemat, Technics SU-V4X repas, DIY Seas L18RNX/P+27TBFC/G

  5. #5
    Member
    Založen
    17.07.2003
    Bydliště
    Trencin, Bratislava
    Věk
    43
    Příspěvky
    217
    Vliv
    269

    Standardní

    no ked pozrem napr sem http://www.xbitlabs.com/articles/cpu...om3-cpu_3.html
    tak by som povedal, ze limitom bude skor cpu ako dnesne gpu pri tak nizkom rozliseni
    Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

  6. #6
    Junior Member
    Založen
    02.06.2004
    Bydliště
    Hradec Králové
    Příspěvky
    87
    Vliv
    257

    Standardní

    Citace Původně odeslal basik
    odkdy je csko plynuly od 125fps ?!
    na CS je potreba konstatnich 100fps pokud to chces hrat na nejaky urovni, protoze to jinak lita ze netrefis vrata

    jina vec je ze to jde nastavit i na vic, to pak strili za behu stejne jako kdyz klecis ,ale na turnajich je to jaksi nepovoleny

  7. #7
    Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    Bratislava (obcas Sp.Nova Ves)
    Příspěvky
    365
    Vliv
    281

    Standardní

    heh, od kedy ide CS na Q2 engine ?
    od kedy bude quake 4 najma multy ?, ziadne 100fps orgie nebude treba, to ze quake 3 isiel lepsie na lepsich strojoch nebol vobec zamer, skor haluz pri programovani.
    A64,MSIk8NeoFSR,2x256MbPQI... (well, this suck's)

  8. #8
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Panove, kecate tu nesmysly, ZADNY clovek nepozna nad 25fps. Nebo si snad myslite, ze film ma vic ? Pokud je schopna karta konstantne dodavat 25+ fps, tak se na ni da hrat naprosto cokoli.

    To samozrejme neplati, poznat lze to, ze fps lita, predevsim pokud obcas klesa prave pod 25-30 je to velmi neprijemne. Se zobrazovaci frekvenci monitoru to nema (krom moznosti to syncnout) nic spolecnyho. Muze totiz dojit k ruznym neprijmnostem, pokud se obrazek meni v prubehu zobrazovani a pak samo muze clovek vnimat i vyssi fps.

    Co se tejce zobrazovaci frekvence, normalni clovek vnima (vidi blikani v oblasti periferniho videni) tak do 60Hz, pak uz to vedome nevnima, ale vnimaji to jeho oci (unava) => je vhodny mit frekvenci 75+ Hz, idelane samo LCD, kde opet staci 25Hz, jelikoz body sviti trvale (bezne se pouziva 60Hz).
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  9. #9

    Standardní

    Jezevce,nemas uplne pravdu.Ano jedna vec je 25-30 fps u filmu atp a druha vec je plynulost samotneho enginu na danym fps.Napsal sem sz Basikovi,aby tu z toho nebyla uplna OT diskuze na tema fps a engine
    q2,q3a,CS to maj na 125 fps(i kdyz v CS 100 fps uplne staci,rozdil je minimalni)napr UT stare na cca 85 a source+doom3 mi prislo ok uz tak na 60 fps a ja ti ten rozdil mezi napr 85 a 125 v q2 poznam na prvni pohled.
    V 25 fps bych nehral ani miny ci solitare
    Takze bud tuto diskuzu muzem presunout nebo ukoncit,komu se nelibi muj nazor,at mi napise SZ a ja si snim pokecam

  10. #10

    Standardní

    <OT> Jezevec hrajes nekdy na pc hry?? Myslim ze ne....zkus si zahrat treba Call of Duty (Q3 engine) s <50 fps .....hnus netrefis nic....a to mi rikej ze nad 30fps nemoznas rozdil </OT>
    acer 5920

  11. #11
    Senior Member mince Avatar uživatele Hrochoslon
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    kojenecký koš BRNO@PRAHA
    Příspěvky
    1 518
    Vliv
    296

    Standardní

    btw i film je v kine resenej tak ze kazdy policko (24/s) blikne dvakrat, i kdyz se nezmeni, dosazena frekvence 48biknuti za s je pak teprve pro divaka nepostrehnutelna. Kdyby todle nebylo tak byste si toho obcas vsimli.. ne vzdy ale pri urcitych barvach - hlavne bila ano
    C2D6420@3400mhz (1.375v)■Thermalright Ultra 120e ■gigabyteDQ62gb 800DDR2corsair ■samsung172X ■ audigy ■ zalmanZM400A(380w) ■
    ■MsiHD4850■ Racionální přístup má tendenci bagatelizovat to, čemu nerozumí ■
    "As long as there is duality between "what is" and "what should be" ~ man trying to become something else, making effort to achieve "what should be" ~ this conflict is waste of energy." ■ J.KRISHNAMURTI■

  12. #12

    Standardní

    Ono to s otazkou plynulosti neni tak jednoduche - 25fps rozhodne neni plynule.
    - Filmovy material ma vetsinou framerate kolem 24obr/s, rozhodne nejde o plynulost (ale je to framerate, kdy uz jednotlive obrazky prestavaji byt obrazky a zacinaji byt jednolitym pohybem) , ono nejaky film pri 70-80fps by byl asi velice tezko sledovatelny (je to velice neprirozene).
    - Zajimave je napr. porovnani TV na poc. monitoru a televizi. Televize ma daleko delsi dosvit luminoforu, proto i filmovy material (25fps) na televizi vypada celkem dobre, na monitoru nechutne trha. V pripade pouziti televizniho signalu (tedy prokladany signal - 50 pulsnimku za sekundu) je tedy na pocitaci vyhodne vyuzit funkci SmartBob (napr. Fly2000), ktera televizni signal prepocita na plnych 50 snimku za vterinu (obraz je tedy daleko podobnejsi tomu co vidime na televizoru).
    - Co se tyce her, opravdova plynulost je imho 70-80fps, i kdyz rozdil napr. 70 vs 120fps se da poznat. Problem ani neni tak ve velikost framerate, ale v jeji stabilite. Daleko lepsi je kdyz hra dava 40-50fps porad, nez kdyz v jedne lokaci dava 140 a jinde 70 (skutecne, napr. u Q3 je tento efekt naprosto smtelny) - proto taky Q3 engine (ale i ostatni) maji omezeny framerate na nejakou hodnotu (napr. CS na 72). - vsechno je mysleno pri pouziti CRT s odpovidajicim refreshem (60 v 200 fps na CRT s 60Hz obn. frekvenci skutecne poznat nejde).
    - Vzpomenu jeste jednu vec - subjektivni plynulost je u kazde hry jinde. Napr. u Q3 je imho kolem tech 90-100fps, UT si vystaci s daleko mene, zalezi na enginu. Kontretne u Dooma 3 mi v pohode stacilo 60fps (a mam pocit ze nekde u teto hodnoty ma D3 nastavenej max_fps parametr)
    Omluvne nezpochybnitelne OT, ale kdyz tu ctu ze 25fps je plynulost, musim zareagovat.
    Audiotrak Prodigy HD2 (2xOPA2134PA + LT1364) => Little Dot I+ (WE408A + AD8022) => Sennheiser HD555@595
    Asus Xonar D1 => Technics SU-A800 => Tesla 2xARN6608 + ARV-104

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •