Výsledky 1 až 4 z 4

Téma: Po oprave se vratilo poskozene zbozi

  1. #1

    Standardní Po oprave se vratilo poskozene zbozi

    Bohuzel nejsem v techto zalezitostech prilis kovany, takze se na Vas obracim s prosbou o radu. (na foru jsem hledal, ale bud mi to nenaslo relevantni vysledky nebo to proste jen neumim).

    Vec se ma tak, ze jednomu z nasich zakazniku se porouchal ovladaci panel od reprosoustavy Logitech. OK, overili jsme to, problem tam opravdu byl, dohledali jsme doklady, nahlasili, zabalili panel spolu se subwooferem (po dohode primo se servisem) a odeslali smerem k autorizovanemu servisu. Pred odeslanim jsem nechal kolegu udelat fotodokumentaci, jen pro pripad, ze by se repro zpatky vratilo poskozene.

    Co cert nechtel, repro prislo zpatky, ovladaci panel funguje, ale je poskrabany a "okousany". Na subwooferu pak nejaky sikula odstipl v levem hornim rohu kousek preklizky. Dobra, zavolal jsem na PPL, sepsal se zapis o reklamaci (balik poskozen nijak nebyl, vse radne oznaceno jako krehke a neklopit), poskozeni jsem nafotil a odeslal zpatky do servisu.

    Servis si vyzadal fotografie a napsal toto :

    Dobrý den,

    prozkoumali jsme Vaše fotografie, nicméně nemůžeme nárok na odškodnění uznat. Se sbw servis nepracoval, tudíž nemohlo u nás dojít k poškození. Navíc na prvních fotografiích ten poškozený roh není úplně vidět.
    Ke vsi smule jsem zjistil, ze kolega subwoofer vyfotil opravdu dost hloupe, takze urizl vrchni rozky (a o to vice je tam koberce), tudiz namitku, ze neni roh uplne videt, vcelku beru. V tomto pripade predpokladam, ze nemam moznost dolozit, ze inkriminovany roh byl pred odeslanim opravdu v poradku a pravdepodobne utru. Samozrejme bych byl rad, kdyby dali i tuto vec do poradku, jelikoz od nas odchazelo zbozi ve 100% stavu, ale pokud budou sermovat tim, ze na fotce roh nevidi, nevim, jak je presvedcit o tom, ze chyba je na jejich strane.

    Kazdopadne zamitnuti reklamace ovladaciho panelu mi pripada neopravnene, jelikoz ten je nafocen opravdu cely (a i tuto fotku jsem servisu posilal).

    Jakym zpusobem bych mel nyni postupovat? Predem dekuji za kazdou radu.
    Barton 2600+ (2,3GHz - Vcore 1,75V), Soltek SL75FRN2-RL, MSI NX6600GT, WD 20GB + WD 1600JB SATA, 2*512MB 400 CL3 A-Data + 256MB 400 CL3 Hynix

  2. #2

    Standardní Re: Po oprave se vratilo poskozene zbozi

    Hnedle v úvodu říkám, že se servisu nechci zastávat - pouze se na věc dívám z druhé strany.

    V dnešním světě ve všech odvětvích existuje blb, kterej chce někoho (nebo něco) vojebat - na tom se asi shodnem...
    Logicky ta druhá strana se snaží bránit tím "já nic, dokaž mi to". Chci tím říct, že servis si není vědom, že by něco udělal, a nebo vadu již přebral od přepravce, který jim zboží dovezl. Oni nemohli tušit že při tvém odesílání bylo v pořádku. Představ si to tak, že vyndaly zboží, které už odřené bylo, ale neřešili to protože se mohli domnívat, že si to zákazník udělal již před časem doma...

    No a ty jim teď řekneš, že to udělaly oni ! Myslím, že pro servis je nyní úplně jedno jestli to zavinila doprava směrem k nim a nebo od nich. Důležité pro prokázání je foto, které vzniklo před odesláním k nim !
    Je mi jasné, že jako obchodník, kdybys měl vše důkladně fotit tak bys s tím trávil celý prac. čas, ale rozhodně by to vyřešilo problém.

    Blbý na tom je to, že ty nevíš nebyl-li balík prorušen když šel do servisu, nevíš v jakém stavu jej přebírali, a hlavně oni neví jak zboží vypadalo před odesláním, proto chtějí fotky ! oni nevidí k zákazníkovi do ložnice !
    Nezlob se nepomohl jsem ti / možná naopak, ale jen se na to dívám ze strany servisu - sry.

    PS jeste doplním, že tu je samozřejmě možnost, že to zavinili oni v servisu a teď se vymlouvaj, ale to je boj s větrnými mlýny !
    Paul Atreides
    NPE-squad.com - Clan Leader

    COMP: Win7 x64 prof. | C2D E8400 3Ghz | ASUS P5B DeLuxe | Corsair 6000 MB DDR2 800MHz | ASUS GTX 560 Ti 1GB-DDR5 | SB Audigy SE 7.1 | Seagate 1000GB & 500GB (šuple WD 320GB) | Corsair 520W | 26" LG fullHD 1920x1080px 8ms
    NAS-server: Win Home Server 2011 | 1,6 Atom D525 (2 core | 4 threads) | ASrock mini-ITX | 4 GB DDR3 800MHz | Western 1TB GreenPower | Fortron 200W 80-BronzePlus | ftp, web, mumble, vpn, Servio DLNA share system, komplet PLEXI case
    NetBook: ASUS Eee1001PQ (violet) | 1,6 ATOM | 1 GB RAM | 250GB HDD | 1024x600 px LCD | baterie 7h :)
    FOTO: Olympus E-520 | 14-42 ZuikoDigital | 40-150 ZuikoDigital

  3. #3

    Standardní Re: Po oprave se vratilo poskozene zbozi

    Ja tohle samozrejme chapu, ojebavat nikoho nechci

    Fotografie jsem ostatne nabidl po prvotnim kontaktu sam, kazdopadne u toho subwooferu holt ocekavam problem (a ac se mi to stokrat nelibi, ze se to vratilo ustipnute, plne rozumim tomu, ze problem je na nasi strane - v nekvalitni fotodokumentaci) a uz jsem predbezne zajistil externi opravu na nase naklady.
    Namichl me onen ovladaci panel, ktery zakaznikovi stoji na stole a ted je opravdu dopraseny. Tam je fotodokumentace snad docela prukazna, takze se holt budu muset hadat a hadat a hadat.

    I tak dekuju
    Barton 2600+ (2,3GHz - Vcore 1,75V), Soltek SL75FRN2-RL, MSI NX6600GT, WD 20GB + WD 1600JB SATA, 2*512MB 400 CL3 A-Data + 256MB 400 CL3 Hynix

  4. #4
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní Re: Po oprave se vratilo poskozene zbozi

    Rada (do budoucna) je jednoducha a uz tu nekolikrat zaznela - reklamace ZASADNE resit osobnim predanim. Samo si nechat potvrdit, ze zbozi bylo predano neposkozene a nasledne si jej pri prebirani zkontrolovat (a nejlip nafotit).
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Reklamace- zbozi doslo poskozene
    Založil fr33k v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 21
    Poslední příspěvek: 02.06.2006, 22:33
  2. Poskozene Cd
    Založil Triplex_six v sekci fóra Programy a problémy s nimi
    Odpovědí: 11
    Poslední příspěvek: 30.08.2005, 19:12
  3. Plantronics Audio90 po oprave pls help
    Založil Roboss v sekci fóra Zvuk
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 06.04.2005, 00:07
  4. Poskozene soubory
    Založil Vampireslayer v sekci fóra Programy a problémy s nimi
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 09.06.2003, 11:31
  5. Help při opravě monitoru, please......
    Založil Ladis v sekci fóra Monitory
    Odpovědí: 2
    Poslední příspěvek: 06.12.2002, 09:55

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •