Jaká je lhůta (pokud nějaká existuje) pro reklamaci dodávky?
Po více jak roce se mi ozval zákazník (maloobchod->zákazník), že dostal něco jiného, než si objednal a má na faktuře. Tu věc již přes rok aktivně používá (abych byl konkrétní, jedná se o sat. kartu pro příjem českých programů, tedy věc, která se registruje, což celou věc komplikuje). Z hlediska běžné praxe ("peníze si přepočítejte u pokladny, na pozdější reklamace nebude brán zřetel) mě napadá jen jedno řešení...poslat ho někam.
Problém je, že nejsem v zákonech kovaný, tudíž to beru z běžné praxe, troufnu si říct logiky a ne z hlediska českých zákonů. Budu vděčen, pokud se najde někdo, kdo vysvětlí. Popř. pokud je právo na jeho straně, jakým způsobem si to ověřit - má nějakou dokazovací povinnost?
Díky.