Výsledky 1 až 9 z 9

Téma: Externí reklamace

  1. #1

    Standardní Externí reklamace

    Může prosím někdo poradit kde bych mohl reklamovat vadnou grafickou kartu? není nijak mechanicky poškozena, bohužel nemám k ní záruční list, je někde možnost ji reklamovat externě? jaké jsou podmínky? Kolik se platí? Má s tím někdo osobní zkušenost a může poradit? děkuji

  2. #2
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Pokud je z nalepek zrejme datum vyroby, tak ti ji vetsinou na reklamaci vezme nekdo jako zastoupeni vyrobce nebo vyhradni dovozce. Napr sem takhle kdysi reklamovat vypalku HP - dones sem ji tam, a vymenou dostal jinou. Pripadne to muzes poslat na zastoupeni pro EU... (ovsem po predchozi domluve). Bude te to stat postovny.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  3. #3

    Standardní Re: Externí reklamace

    jen nevim, jak postupovat, kdyby po cloveku chteli doklad. Existuje neco o co se da oprit?
    Všeho chuť

  4. #4
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní Re: Externí reklamace

    Citace Původně odeslal Namornik
    jen nevim, jak postupovat, kdyby po cloveku chteli doklad. Existuje neco o co se da oprit?
    a proc by meli chtit doklad? vzhledem k tomu, ze na takovou externi reklamaci nemas pravni narok (a tedy zalezi na konkretni dohode), neni takovy servis nucen se chranit pozadavky na platne zarucni listy atd.
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  5. #5

    Standardní Re: Externí reklamace

    Citace Původně odeslal riksa
    a proc by meli chtit doklad? vzhledem k tomu, ze na takovou externi reklamaci nemas pravni narok (a tedy zalezi na konkretni dohode), neni takovy servis nucen se chranit pozadavky na platne zarucni listy atd.
    Presne tak. Pokud se nejedna o zarucni opravu, pak se se servisem uzaviras v podstate smlouvu o oprave veci, kterou jsi jim donesl a v ni stoji, kdo a co je k cemu zavazan (tedy napriklad, ze kdyz po testu pristroje servis zjisti, ze je prakticky neopravitelny, respektive ze jeho oprava vymenou nejakych zakladnich soucastek je nerentabilni, jsem jim treba povinen zaplatit adekvatni - ve smlouve by tato castka mela byt uvedena - sumu, za otestovani, praci mechanika atd.)
    Je pak jen tvou veci, zda na cenu, zpusob opravy, predpokladanou delku opravy atd. pristoupis, nebo pujdes treba jinam.
    Rozhodne je dobre si to poradne prostudovat, a hlavne se zamerit na ceny, terminy atd. Ve slusnem servisu by mela na "opravence" vzdy vyznacena predpokladana/maximalni delka veci v oprave, maximalni cena, do ktere jses ochoten vec nechat opravit atd. Nektere servisy (myslim ze to delali u znackovych notebooku si myslim vyhrazovaly u takovychto nezarucnich oprav napr. moznost projet dle serioveho cisla notas, zda neni v jejich databazi napr. odcizenych notasu. Nicmene pokud se jedna o opravu grafiky s pomerne vysokou porizovaci cenou, je vzdy dobre zvazit vsechny podminky, za kterych ti nekdo opravu nabizi a skutecne dobre vyjadrit termin a maximalni cenu. Aby te pak neprekvapilo, ze maj grafiku pul roku a nauctujou si pak 8kk za opravu
    Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
    Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
    IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
    Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
    http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret

  6. #6

    Standardní Re: Externí reklamace

    Jestli víš kde (v jakém obchodě) je zakoupena, tak se dá dohledat podle sériového čísla na VGA. Teda pokud už záruka neskončila..

  7. #7

    Standardní Re: Externí reklamace

    Citace Původně odeslal Bomba
    Jestli víš kde (v jakém obchodě) je zakoupena, tak se dá dohledat podle sériového čísla na VGA. Teda pokud už záruka neskončila..
    Jo to se sice da, ale ve spouste obchodu ti reknou, ze mas smulu. Nemaji duvod a ani pravni povinnost ti neco dohledavat. V CC by to asi probehlo bez problemu, ale jinde to si fakt nemyslim.
    CPU Core i5-750 @ 4 GHz, CPU cooler Noctua NH-U12P SE2, Mainboard Gigabyte p55-UD4
    Memory 2x2024MB G.Skill RipJaw 2000MHz, GPU MSI GTX460 1GB Cyclone, HDD Intel x25-M 80GB + WD6400aaks
    Case
    Antec P182, PSU Enermax modu82+ 525W, LCD HP LP2475w


  8. #8

    Standardní Re: Externí reklamace

    Citace Původně odeslal Krimi 2000
    Jo to se sice da, ale ve spouste obchodu ti reknou, ze mas smulu. Nemaji duvod a ani pravni povinnost ti neco dohledavat. V CC by to asi probehlo bez problemu, ale jinde to si fakt nemyslim.
    No nevím proč zrovna jenom v CC by to mělo být bez problému? třeba v AC vím že to jde bez problému..

  9. #9
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní Re: Externí reklamace

    Citace Původně odeslal Bomba
    No nevím proč zrovna jenom v CC by to mělo být bez problému? třeba v AC vím že to jde bez problému..
    treba proto, ze pro ten obchod z toho kouka jen prace navic, a v pripade, ze to skutecne dohledaji, tak i dalsi ztrata, ktera nemusi byt kryta v jejich smlouve s dodavatelem.
    je to samozrejme otazka slusneho pristupu k zakaznikum, ale pouze v nejake rozumne mire
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •