Zdravim,
mam problem s reklamaci veci mimo IT, ale principy jsou stejny, takze to tu snad nezavrhnete.
Reklamoval jsem osobni digitalni vahu, starou temer 11 mesicu. Tahle vaha ma funkci 'indikace vybitych baterii', kdy misto hmotnosti vaha zobrazuje pismenka 'LO'. Vazeni probiha tak, ze do vahy drbnete, ona zapne displej. Pak nalezete na vahu a ona Vas zvazi. Po slezeni z vahy displej zase sam zhasne.
Baterie se ve vaze vybijely velice svizne (30-35 zvazeni na jedny baterie). Pri ctvrtych bateriich doslo k tomu, ze na displej (stale!) zobrazoval LO (a nezhasinal!) a vaha souvisle piskala (pomohlo az vyjmuti baterii). Nikdy pred tim pri LO (ani jindy) nepiskala a pokazde predtim kdyz vaha napsala LO tak vypnula displej.
Takze jsem reklamoval podivne chovani displeje a rychle vybijeni baterii.
A moje dotazy:
1) V pripade, ze to nepujde opravit, mam narok na vraceni penez? (Ani se to asi nevyplati opravovat, ostatne prodejce vsechno resi vymenou.)
2) Jak poznam, ze mi nedali novou vahu o ktere budou tvrdit, ze je to ta moje puvodni opravena? (A tim padem prijdu o novou dvouletou zaruku.)
Prijeti reklamace probehlo tak, ze po chvili diskuzi jsem pochopil, ze penize nedostanu, protoze citat: "my to resime vymenou a penize dostanete az po treti reklamaci". Tak jsem pristoupil na vymenu. Dostal jsem novou vahu a zacala dalsi diskuze na tema zaruka. Samozrejme novou dvouletou zaruku mi dat nechteli.
Takze jsem jim tam nechal svoji starou vahu i tu nabizenou novou a sepsali jsme reklamacni protokol, kde pozaduji "opravu nebo vraceni penez".
Muzu Vas poprosit o odpovedi na sve otazky? Budu rad i za postrehy jestli jsem postupoval spatne, nebo je spatne nejaka z mych uvah. DIKY.