Výsledky 1 až 15 z 15

Téma: Neuspěšná reklamace Repráků OZAKI u f. www.Cesekpocitace.cz

  1. #1

    Standardní Neuspěšná reklamace Repráků OZAKI u f. www.Cesekpocitace.cz

    Pokusim se byt co nejvice stručny:
    - U internetoveho obchodu (viz titulek) sem si zakoupil na vanoce repro OZAKI M1 HM010

    -Po rozbaleni (cca 14 dni) sem zjistil ze je ulomena nozicka na subfooferu (no co řpilepil sem to kvůli takove prkotině tro nebudu reklamovat)

    -Rozbalil, zapojil, pustil, zhorzil se. Přední repro dost silně šumí, při vypínaní a zapinaní se ze subwooferu ozvaji rany jak z děla, sem tam v nich něco praskne, ale jinak hrají výborně ) Koupeno na vřelé doporučení z recenze nějakého idiota na www.PCTuning.cz.

    - Chvili sem to vytrpěl a potom nasledovala reklamace, odeslani baliku do Ostravské pobočky f. Ceskepocitace

    -Po cca měsíci mi byly vráceny jako neoprávněná reklamace právě kvůli ulomené a následně přilepené nožce. Ikdyž to nebyla moje vina a taky se to vubec nevztahovalo k popisu závady. Servisní technik se vymlouval na to že on o tom nerozhoduje že to bylo posláno do Prahy firmě ABACUS jakožto oficiálnímu a asi jedinému dovozci těchto repro a od nich taky přišlo ono vyjádření.

    - Do ted sem doma trpěl a postupně si zvykal na jejich šum ikdyž sem byl pořád rozhodnut jim to tam zkusit ještě jednou vratit. Dnes mi z ničehonic začaly při hraní jakékoliv hudby chrastit (dost to zkresluje zvuk). Když nic nehraje tak jen spokojeně šumí.

    - Tímto byl pohár mé trpělivost uplně naplněn.

    -Prosím o radu jak s onou firmou jednat popř. co jim napsat do výhružného dopisu aby se konečně chytly a repro mi vyměnily (nebo ještě lépe vrátily peníze - mám jich už plné zuby). Jestli mám na ně vybalit nějaé paragrafy, pohrozit žalobou nebo cokoliv co by pomohlo

    -Sem již opravdu zoufalý prosím o radu. Za cokoliv vřelé díky
    Intel Core 2 Duo 8400@3.8GHz, CoolerMaster Gemin II, Gigabyte EP35-DS3, GF Asus 8800GTS 512MB,
    Corsair 4GB DDR2 @ 1060Mhz, Western Digital 650 GB HDD, Skříň NZXT Hush silver, SB Audigy 2 + Logitech Z-5500, DVD-RW NEC-3540, 550W Corsair, 20" monitor Samsung 206BW

  2. #2
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Nezbejva ti nez soud. Podle me bys ho mohl uspesne vyhrat, protoze nereklamujes tu drobnou mechanickou zavadu, ale zavadu ktera s mechanickym poskozenim nema nic spolecneho.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  3. #3
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Citace Původně odeslal Jezevec
    Nezbejva ti nez soud. Podle me bys ho mohl uspesne vyhrat, protoze nereklamujes tu drobnou mechanickou zavadu, ale zavadu ktera s mechanickym poskozenim nema nic spolecneho.
    Mám přesně opačný názor... podle mne, jakmile dojde vinou zákazníka k mechanickému poškození výrobku (což ulomená noha je), jedná se o porušení záručních podmínek (špatné zacházení s výrobkem... blablabla...) a záruka pak na takový výrobek v podstatě padá, takže i když vada nemá s tímto poškozením nic společného tak prodejce/distributor/výrobce tuto vadu neuzná jako oprávněnou...

    v podstatě na všech záručních listech a ve všech reklamačních řádech se dočteš že se záruka nevztahuje na mechanická poškození...

    Pokud by sis všimnul, že je ta nožička ulomená hned po rozbalení, chtělo to jít okamžitě reklamovat, pak bys měl nějakou šanci... Jestli to šlo poštou, tak to zkusit i na ně

    Ale je pravda, že už jsem někde četl/slyšel i přesně opačný názor...

    Nicméně z praxe: Na naši firmu poslal nějaký zákazník ČOI kvůli obdobnému případu, a ČOI dala za pravdu nám (odmítli jsme mu to vzít i jen do reklamačního řízení, protože na výrobku bylo vidět jasné mechanické poškození, které nemohlo být způsobeno běžným opotřebením). Jenomže to může být bráno jako jiný případ... zkus se kdyžtak přímo optat na sdružení spotřebitelů, jestli by ti byli schopni pomoci...
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  4. #4

    Standardní

    Citace Původně odeslal Vykuk
    v podstatě na všech záručních listech a ve všech reklamačních řádech se dočteš že se záruka nevztahuje na mechanická poškození...
    mno o to jde....na mechanicke se nevztahuje ale on nereklamuje to mechanicke poskozeni ale neco jineho....
    https://www.zvirecitricka.cz - obchod s tričky a jiným zbožím se zvířecími motivy
    https://www.litho.cz/ - kása světla a stínu, lithophane, noční světla

  5. #5
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Presne, on nereklamuje to mechanicky poskozeni a to navic zjevne nema nic spolecneho s vadou. Pokud jde o reklamaci do 1/2 roku, tak je na prodejci aby prokazal, ze vadu zpusobil zakaznik a jsem velmi zvedav, jak bys prokazoval, ze ulomena noha muze za to, ze repraky sumi.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  6. #6
    Senior Member
    Založen
    30.09.2003
    Bydliště
    okr. J. Hradec
    Příspěvky
    590
    Vliv
    271

    Standardní

    Citace Původně odeslal Jezevec
    Presne, on nereklamuje to mechanicky poskozeni a to navic zjevne nema nic spolecneho s vadou. Pokud jde o reklamaci do 1/2 roku, tak je na prodejci aby prokazal, ze vadu zpusobil zakaznik a jsem velmi zvedav, jak bys prokazoval, ze ulomena noha muze za to, ze repraky sumi.
    Snadno, prostě reprák ti upadl na zem. Při nárazu se noha ulomila a poškodila se např elektronika atd..... No asi by to skončilo u soudu a to je na ......
    IBM ThinkPad T40

  7. #7
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    To ze se neco ulomilo bys prave musel prokazat a protoze predpokladam, ze na repraku se co ulomit nema => nemas v ruce vubec nic. Elektronice totiz narazy nejak nevadi, tak nevim co by se melo rozbit, narazy vadi mechanice. A k tomu soudu bych to klido v tomhle pripade dal, protoze podobne se budou urcite chovat i dalsi kousky.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  8. #8
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Citace Původně odeslal Wolferine
    Citace Původně odeslal Vykuk
    v podstatě na všech záručních listech a ve všech reklamačních řádech se dočteš že se záruka nevztahuje na mechanická poškození...
    mno o to jde....na mechanicke se nevztahuje ale on nereklamuje to mechanicke poskozeni ale neco jineho....
    No jo, jenže se zkus na věc podívat z tohoto pohledu:

    Zákazník nějakým způsobem poškodil výrobek, tudíž se na 100% nechoval k výrobku dle návodu (i když pochybuju že byl u repráků v češtině, že ), proto proč by měl v konečném důsledku na toto doplatit výrobce? Nějak mi to nejde do hlavy... Můj problém je, že jako spotřebitel potřebuju něco reklamovat jednou ročně, ale jako vedoucí maloobchodní prodejny a zásilkového obchodu přicházím do styku s reklamacemi z "té druhé strany" (prodejce/výrobce) každý den, takže mám už možná trochu zkreslený pohled na věc

    ale určitě bych nejdřív zkusil hodit dotaz na to sdružení na ochranu spotřebitele, to vyjde určitě levněji než případný prohraný soud
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  9. #9

    Standardní

    To je to samé, jakoby sis poškrábal telefon a výrobce ti neuznal např. závadu firmwaru s tím, že když je poškrabaný tak si se k němu choval neopatrně. Když něco používáš je jasné, že výrobek nebude jako nový jde o to, zda ta mechanická porucha má přímou souvislost s reklamovanou závadou. V tomto případě asi ne!

  10. #10
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Citace Původně odeslal Thor
    To je to samé, jakoby sis poškrábal telefon a výrobce ti neuznal např. závadu firmwaru s tím, že když je poškrabaný tak si se k němu choval neopatrně. Když něco používáš je jasné, že výrobek nebude jako nový jde o to, zda ta mechanická porucha má přímou souvislost s reklamovanou závadou. V tomto případě asi ne!
    eee, poškrábání telefonu nelze brát jako mechanické poškození, toto je způsobeno běžným používáním (pouze si prodejce při převzetí mobilu musí napsat do protokolu toto poškození, protože pak vyčůranej zákazník může tvrdit, že to škrábl někdo u prodejce nebo v servisu), ale když budeš mít třeba housing rozlomenej ve dví, tak to už asi není způsobeno běžným používáním... stejně jako noha u repráků neupadne jen tím, že na ní reprák stojí a hraje
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  11. #11

    Standardní

    Dobre reprak nespadl, ale uriczl jsem to, udelal jsem na vyrobku upravu tak aby se mi vesel treba pod stul... vyrobce skutecne mmusi dokazat ze ma uprava vedla k poskozeni... (pripad zamitnute reklamace Oktavie RS a tuningu... odesla prevodovka a motor vlastni vnitrni vadou, kterou musel prokazat soudni znalec z oboru... jo jednalo se o tuning plastu a kridla... prodejce to zamitl, ze se urcite delalo i neco na motoru)

    Kdyby se hrabal v repraku, tak verim ze je to vina kupujiciho, ale on se hrabal v obalu... je to stejen jako s porusenim plomb atd. proste nekdo zasahoval do vyrobku, ale to ze to vedlo k zavade musi dokazat prodavajici a kdyz to nechce dokazat tak to dokaze soudni znalec a SOUD... prodavajici to stejne nakonec zaplati...

    Jo verim ze v navodu se o uprave repraku nikdo nezminuje tudiz pravnicka teze: Co neni zakazano to je povoleno Obc.Z. ti upravy nezakazuje, myslim ze se na to nemusis ani ptat prodejce...

    Zaruka se nevztahuje na casti ktere poskodi kupujici, dobre, nevztahuje se na nozicku basaku... ale na dalkac urcite jo, a kdyz na dalkac tak i na satelity....

    Jako ostatni te odkazu na vyrok soudniho znalce, ktery bude ve zneni, ze upravanozicky nema vliv na zvuk repraku, nasledne i s fakturou odznalce dorucit prodejci se zadosti vyrizeni reklamace a proplaceni soudniho znalce, kdyz ne, tak k soudu, jak uz tu nekdo psal tak soud vtehlech prokotinach orzhoduje rychle, nechat si dat platebni prikaz, kdyz nezpalati, tak platebni prikaz prodat exekutorum...(prodej pohledavky je v CR mozny) (mozna ze se musi u soudu dat zadost o povoleni exekuce) a nazdar... prodejce to bude stat desitky tisic... JEN SKODA, ZE POHEDAVKA SE NEDA TREBA PRODAT FINANCNIMU URADU, JAKO TO DELA MESTSKA POLICIE
    AMD XP 25+ BOX Barton SOLTEK SL-75FRN3-L - nVidia nForce2 Ultra 400 ADATA 450 512 DDR GIGABYTE MAYA GV-R96P128DU 128MB orig. 500/600 Seagate 7200.7 80GB TOSHIBA Combo AOC 9K+ Microsoft Intellimouse Explorer 4.0A

  12. #12

    Standardní

    Jen tak asi na závěr tehle diskuze byh dnes ne-rád oznámil že,i přes vaše cené rady sem si reproduktory ponechal a na šumění si zvyknul. Reproduktory hrály jinak velmi dobře a kvalitně.

    Dnes mi ovšem vyhořel subwoofer (zničeho nic, při kouknání na film), čímž zřejmě tato soustava poputuje do popelnice, protože počítám že by mě na reklmaci opět vypraly díky té zas...é nožičce.

    Chybami se člověk učí, příště si budu muset dávat větší pozor na některé prodejce a naše zákony...
    Intel Core 2 Duo 8400@3.8GHz, CoolerMaster Gemin II, Gigabyte EP35-DS3, GF Asus 8800GTS 512MB,
    Corsair 4GB DDR2 @ 1060Mhz, Western Digital 650 GB HDD, Skříň NZXT Hush silver, SB Audigy 2 + Logitech Z-5500, DVD-RW NEC-3540, 550W Corsair, 20" monitor Samsung 206BW

  13. #13
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní

    Citace Původně odeslal kudykam
    Jen tak asi na závěr tehle diskuze byh dnes ne-rád oznámil že,i přes vaše cené rady sem si reproduktory ponechal a na šumění si zvyknul. Reproduktory hrály jinak velmi dobře a kvalitně.

    Dnes mi ovšem vyhořel subwoofer (zničeho nic, při kouknání na film), čímž zřejmě tato soustava poputuje do popelnice, protože počítám že by mě na reklmaci opět vypraly díky té zas...é nožičce.

    Chybami se člověk učí, příště si budu muset dávat větší pozor na některé prodejce a naše zákony...
    proc do popelnice? posli jim to na reklamacku znova, ne? nemuzou te prece oje.bat tim, ze mas ulomenou nozicku za to nic nedas, ne?
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  14. #14

    Standardní

    mě se stalo něco podobnýho, ale s magnetickou tabulí, došla a byl na ní škrábanec nožem..... stálo mě to hodně sil než sem z nich dostal prachy Ale nakonec dostal, ale málem to vypadalo, že budu muset jet až kamsi do----- abych si to s nima vyřídil z očí do očí.

    a to není jedinej průser e-shopů. Někdy dojde úpně něco jiného, než je na obrázku . Dost často je zboží poškozené (prý to dělá pošta). Když už nakupuju po netu, tak jen od firmy co má u nás ve městě kamenej obchod, tam si všechno očekuju, rozbalím, vyzkouším, ať to trvá jak dlouho chce. A od té doby co to takhle dělám tak nemám problém NAvíc když řešte reklamace poštou, ždražuje to cenu výrobku, a cena je pro mě jeden h hlavních důvodů proč nakupovat v eshopu...

  15. #15
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    A) Nauc se posilat posty, mels to tu 2x
    B) Reklamaci postou hradi prodejce, tekaze nevim co resis.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •