Výsledky 1 až 3 z 3

Téma: c++ poznate nejaky lepsi timing pre 3d hru ?

  1. #1

    Standardní c++ poznate nejaky lepsi timing pre 3d hru ?

    #include "Timer.cpp"

    Timer cas;
    float fps=0.0f;

    renderframe(nieco)
    {
    cas.Reset();
    ......
    if (fps) {pohyb+=rychlost / fps;}
    }

    void main()
    {
    ....
    mainloop: while(!done)
    {
    renderframe();
    swapbuffers();
    fps = 1 / cas.GetTime();
    }
    }

  2. #2

    Standardní

    zajimave....ktery c++ to je?

    btw pokud ti nikdo neodpovi, zkus to na builder.cz
    Action stations, action stations. Set condition one throughout the ship. This is not a drill.

  3. #3

    Standardní

    Toto je najprimitivnejsi sposob synchronizacie vykreslovania na obrazovku. Ak poznate nejaky dokonalejsi, sem s nim !

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •