http://thx.trolej.sk/obrazky/o1.jpg
http://thx.trolej.sk/obrazky/o2.jpg
http://thx.trolej.sk/obrazky/o3.jpg
Chybu este mozno vidiet vo vode vo far cry (ale tam je len 8 a mensich stvorcekov, navyse sive, takze v tej vode to ani velmi nevidno) a vo vode v pixel shader teste 3dmarku 2001 (zase male a sive). Zatial som to nevidel v ziadnej inej hre. Napr. 3dmark2001 vsetky testy su OK, 3dmark 2005 znova vsetky testy OK. Doom3 OK, skratka zatial som to fakt videl jedine vo farcry a 3dmark03 vo vode. Asi to fakt zavisi od toho, ako je napisany program pre pixel shader. Kazdopadne, 3dmark sa neda hrat a vo farcry mi to vobec nevadilo.
Je to fakt sposobene vadnou pipeline? Alebo len nejakym pixel shaderom? Pretoze to ci sa chyba vobec prejavi, zavisi od toho, ako je napisany program pre pixel shader.
(jedna sa o tuto kartu http://4um.ocguru.cz/viewtopic.php?t=69991)