Jak velky rozdil je mezi OpenGL 1.5 a 2.0. Kde se to da vyuzit ci nevyuzit? Je chytry kupovat kartu co ma slabsi OpenGL?
Dik![]()
Jak velky rozdil je mezi OpenGL 1.5 a 2.0. Kde se to da vyuzit ci nevyuzit? Je chytry kupovat kartu co ma slabsi OpenGL?
Dik![]()
Rekl bych ze velky neni. OGL1.5 + extenzions bude zhruba to same co OGL 2.0.Jak velky rozdil je mezi OpenGL 1.5 a 2.0
Na to neni obecna odpoved. Zalezi co delas. Pokud pracujes pod Unixem/Linuxem nebo s programama/hrama co pouzivaji vic OGL nez DX tak ne, jinak je to jedno.Je chytry kupovat kartu co ma slabsi OpenGL?
Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7
k tomuto by sa mal vyjadrit nejaky expert, a nie lamky na spopsob "ja si myslim ze...". carmack sam povedal ze skoro prastil s openGL pocas prace na Doom3 lebo je tak neflexibilne a nevie sa dockat finalnej revizie 2.0, cize nie je o com pochybovat.
z toho co som vycital, je medzi 1.x verziou a verziou 2.0 rozdiel asi taky ako bol medzi DirectX 8 a DirectX 9b.
zbytocne to tu rozoberate. podporu pre OpenGL 2.0 budu mat asi vsetky DX9 karty. je to vec napisania ovladacov.
Asus A6T // Mark03 ~ 9000
Thorton 2000+ @ Barton 3200+ (11*200) 1.65V // Epox 8RDA+ Rev.2 V-Data DDR400 1GB // MSI RX9800Pro // Mark03 ~ 6570
http://www.opengl.org/
Vylepšuje v prní řadě shadery, v druhé řadě shadery, a v třetí řadě pár dalších věcí. Stále nepodporuje tolik co DX.
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)