Výsledky 1 až 6 z 6

Téma: Return To Castle Wolfenstein Multiplayer

  1. #1

    Standardní Return To Castle Wolfenstein Multiplayer

    demo checkpoint

    Tualatin-256 1.0@1.4, KYRO II

    1024x768 32-bit Low .................. 64,2 fps
    (default nastaveni game options)

    1024x768 32-bit High ................. 54,8 fps


    download dema a navod na testovani: http://www.3dcenter.de/userbench/rtcw.php
    ExtraHardware.cz
    3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 |

  2. #2

    Standardní

    jeste ten navod ve strucnosti cesky:

    demo checkpoint.dm_57 nakopírujte do adresáre \Main\demos\ té hry, pokud máte jinou verzi, bude potreba jej ješte prejmenovat (zmenit císlo v prípone, napr. na 59)

    Ve hre nastavte (WolfMP.exe):

    GL Extensions: On
    Lighting: Lightmap (High)
    Geom. Det.: High
    Char. Text.: High
    Gen. Text.: High
    Text. Filter: Trilinear
    Anisotropic Filter: No
    Screen Size: Max
    Fullscreen
    Sound Quality: 22kHz

    Pak jeste:
    Options -> Game options -> Performance:

    Low (default) (to je ten prvni vysledek, staci nechat default)
    Wall Mark Lifetime: Normal
    Ejecting Brass: Empty
    Dynamic Lights: No
    Long Quality Sky: No
    Sync Every Frame: No
    Corona Distance: Off
    Particles: Yes

    High (to je ten druhy, kterym se v recenzich vetsinou testuje)
    Wall Mark Lifetime: Long
    Ejecting Brass: High
    Dynamic Lights: Yes
    Long Quality Sky: No
    Sync Every Frame: No
    Corona Distance: Extreme
    Particles: Yes

    konzoli klávesou '~' , do konzole pak:
    >\timedemo 1
    >\demo checkpoint
    ExtraHardware.cz
    3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 |

  3. #3

    Standardní

    na sestave co mam v popise:
    1024x768 32bit Low = 113,7
    1024x768 32bit High = 93,5
    AMD Sempron 2500+ 1750MHz | MB ASUS A7N8X-X | RAM Samsung+Kingmax 2x512MB 333DDR CL2 | Gigabyte RADEON 8500 Deluxe MAYA | Lynx L22 | Seagate Barracuda 120GB 7200rpm | DVD-RW LiteOn 812S | Enermax 365W | 17" LCD Acer AL732 | zvuk: Lynx L22+TOPDAC+DISPRE+3xDPA380SSE | ~ WaterCooled: CASCADE CPU blok by Radek-B, radiátor Opel Kadett '87, čerpadlo Eheim 1046 ~

  4. #4
    Senior Member Avatar uživatele honzAK
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    BUDEJICE-PRAHA
    Příspěvky
    2 088
    Vliv
    300

    Standardní

    2mirek: vis co znamena to tlacitko "upravit" to se pouziva proto aby jsi necpal dva posty pod sebe tak to pouzivej je to skoro vsude viz thread nize.

  5. #5

    Standardní

    honzak: jo, neboj, jenze to delam, abych nikoho neodradil moc dlouhym postem, takhle to vypada vic read-friendly, jinak to nemam ve zvyku, je rozdil ale hrabat posty na 5 kratkejch za sebou a timhle ne?

    radsi postni vysledek, ja jsem uz ten AquaMark taky testnul, i kdyz je to synthetic
    ExtraHardware.cz
    3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 |

  6. #6

    Standardní

    Kdyz uz jsem si to zalozil, tak at tu mam nejaky vysledky :

    XP1800+, GF3 Ti200

    1024x768 32-bit default ................. 98,9 fps

    Tualatin-256 1.0@1.33, GF3 Ti500

    1024x768 32-bit High ................. 58,8 fps

    EDIT: jeste si nejaky pridam (high detail):

    1024x768 32-bit default (v game options) ..... 93,7 fps
    1024x768x32 ..... 79,9 fps
    1280x1024x32 ..... 75,1 fps
    1600x1200x32 ..... 61,9 fps

    na:
    Sapphire Atlantis Radeon 9000 Pro @290/290MHz
    AMD Athlon XP1600@1800+, 10.5x146MHz, 1.8V
    256MB DDR333 Kingmax @292MHz 2.5-6-3-3, 2.7V
    Seagate Barracuda ATA IV
    MSI 745 Ultra, SiS 745
    Catalyst 3.0 (7.81), Windows 2000 SP3
    ExtraHardware.cz
    3Dfx Voodoo, Rush, Voodoo2, Velocity 100, Voodoo3 3000, ATI Radeon X1600 XT w/ AeroCool heatpipe, Radeon X800 XL, X800 Pro, X700 Pro, 9800 Pro, 9100, AIW 9000 Pro, X300 SE, AIW Radeon DDR, AIW Rage 128, Rage Pro Turbo, IIc, XL, Mach 64 VT, GX, Matrox Impression, Millenium I, II, G100, G200, G400, nVidia Riva 128, TNT2, M64, Pro, Ultra, GeForce256, GeForce 2 Ti VX Pro, GeForce 3, GF4 Ti4600, 6600 GT PowerVR KYRO, KYRO II, Rendition Verite V2200, S3 Vision 864, 868, 928, 964, 968, Virge, Virge DX, Virge VX, Trio64 V+, Trio3D/2×, Savage 3D, 4, 4 Pro, SiS 6326, Xabre 400, Trident 8900C, 9000 (B,C, I), 9440, 3DImage9750, Tseng ET 6000 |

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. C++ --> Delphi
    Založil Big Muscle v sekci fóra Programování
    Odpovědí: 7
    Poslední příspěvek: 23.09.2003, 08:51

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •