"Podařilo" se mi spálit desku http://www.overclocking.cz/4um/viewt...358&highlight=
a nechápu, proč mi to vzali jako pozáruční opravuna kterou se musí čekat 2 měsíce.
Prý je to běžné, ale nevím, stále to vidím jako vadu desky.
![]()
![]()
![]()
"Podařilo" se mi spálit desku http://www.overclocking.cz/4um/viewt...358&highlight=
a nechápu, proč mi to vzali jako pozáruční opravuna kterou se musí čekat 2 měsíce.
Prý je to běžné, ale nevím, stále to vidím jako vadu desky.
![]()
![]()
![]()
8KRA2I,AXP1800+@1900,256MBRAM Kingston(400),WD800JB,R9000Pro64MB_Saphire,RW LO48246S,Fortron 300-60ATV,ACSlimSilentPro.
Buď ti reklamaci uznají,nebo ne.Pokud ne a je to teda tvoje chyba,musí ti dát vyjádření že se jedná o závadu způsobenou tebou (nebo něčim jinym) a pak teda neplatí ta 30ti denní lhůta.Ale musí ti dát to vyjádření a to do 30ti dnů od začátku reklamace.
Jestli seš přesvědčen o tom že je to chyba desky,tak ti asy nezbude nic jiného než si nechat vyhotovyt znaleckej posudek což bude něco kolem 2000,-
Intel Pentium D 805
AC Freezer 7 Pro , 1024MB DDR, Asus P5P800-VM
Leadtek FX 5700
Kde jsi to kupoval a jak je ta deska stará?Původně odeslal W@ldi
Synology DS213j - 2x2TB WD Red
MacMini, 8GB RAM Crucial / Intel 330 180GB
MacBook Pro 13 (mid 2012), 8GB RAM Crucial, Crucial m4 256GB
iPad Pro / iPhone SE
Kde jsi to kupoval a jak je ta deska stará?[/quote]
>> Kupoval jsem ji před půl rokem ve firmě SOFTCOM v Brně (jiráskova ulice).
Proč?
8KRA2I,AXP1800+@1900,256MBRAM Kingston(400),WD800JB,R9000Pro64MB_Saphire,RW LO48246S,Fortron 300-60ATV,ACSlimSilentPro.
Ze zákona mají na opravu 30dní, pokud to překročili, tak si nech okamžitě vrátit peníze, jestli jsi jim ale podepsal nějakej papír o tom, že souhlasíš s dobou 2 měsíců, tak to je tvoje chyba.Původně odeslal W@ldi
Synology DS213j - 2x2TB WD Red
MacMini, 8GB RAM Crucial / Intel 330 180GB
MacBook Pro 13 (mid 2012), 8GB RAM Crucial, Crucial m4 256GB
iPad Pro / iPhone SE
Ze zákona mají na opravu 30dní, pokud to překročili, tak si nech okamžitě vrátit peníze, jestli jsi jim ale podepsal nějakej papír o tom, že souhlasíš s dobou 2 měsíců, tak to je tvoje chyba.[/quote]
To vím, že na to mají dle zákona 30dnů, ale tvrdili mi, že to není chyba desky, a tak že je na to reklamační doba 2 měsíce.
Ohrazoval jsem se 30 dny na reklamaci a že jim to nepodepíšu, tak prej, že mi to nevezmou!
Otravuju je několikrát týdně, snad poleví![]()
8KRA2I,AXP1800+@1900,256MBRAM Kingston(400),WD800JB,R9000Pro64MB_Saphire,RW LO48246S,Fortron 300-60ATV,ACSlimSilentPro.
Podla zakona maju 30 pracovnych dni.
KILL -9 .If U step out of line :),Pre Zillu SILENCE!!! I KILL YOU!!!:)
Dej podnět české obchodní inspekci.Stačí aby se jim jenom ozvali a budou posraný až za ušima......a dají ti rovnou prachy![]()
Intel Pentium D 805
AC Freezer 7 Pro , 1024MB DDR, Asus P5P800-VM
Leadtek FX 5700
Jo a navíc nechápu proč ti to teda chtějí vzít na opravu když to teda podle nich není chyba desky....asi sem trochu jinej,ale fakt mi to nedává smysl![]()
Intel Pentium D 805
AC Freezer 7 Pro , 1024MB DDR, Asus P5P800-VM
Leadtek FX 5700
>> Tvarili se, jako by mi prokazovali nejakou velkou sluzbu, ze mi to jako vezmou na reklamaciPůvodně odeslal Xfantasy
p.
Musim ale priznat, ze cela tahle reklamace ma jednu vyhodu a tou je to, ze uz u PC nesedim tak moc a vubec mi to nechybiAlespon mam cas na svou slecnu
![]()
8KRA2I,AXP1800+@1900,256MBRAM Kingston(400),WD800JB,R9000Pro64MB_Saphire,RW LO48246S,Fortron 300-60ATV,ACSlimSilentPro.
ee zadnejch pracovnich. 30 kalendarnich.Původně odeslal NOD
2W@ldi: za blbost se plati. Oni MUSI prevzit desku do reklamace ! Maji pravo tu reklamaci neuznat, ale musi ti na to dat papir s oduvodnenim (napr. reklamace nebyla uznana z duvodu mechanickeho poskozeni MB zpusobeneho zakaznikem).
Ovsem vyhorela deska urcite neni duvodem k neuznani reklamace. Je ale fakt, ze by ses musel soudit. Soud bys s nevyssi pravdepodobnosti vyhral, ale je to nadlouho. Nekdy staci tim pohrozit.
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)