Dobrý den.
Mám následující problém s prodejcem. Asi před 3 měsíci jsem si v jednom obchodě (kamenném) objednal CPU+Desku+Paměti. Asi po třech dnech jsem zašel do obchodu a moji objednávku tam již měli. Ale tvrdili mi, že jim ještě nedorazila deska a že příjde zítra. Měl jsem u sebe zrovna peníze tak jsem si vzal alespoň CPU a Paměti s tím že zaplatím hned a zítra si pro desku dojdu. Doma jsem prohlížel procesor a zjistil jsem, že má asi 5 nožiček ohnutých (nic drastického) ale říkal jsem si, že nebudu riskovat (narovnáváním nožiček) procesor reklamuji. Nuže další den jsem šel vrátit procesor (deska ještě nepřišla). A tento stav trvá až do dnes. Byl jsem tam už snad 100x ptát se, kde je chyba a proč pořád tu desku nemám (a CPU). Pořád se vymlouvají že zítra za týden. Spozdil se dovozce atd atd atd.. Už mi začíná docházet trpělivost neexistuje nějáký zákon, který ustanovuje jak dlouho může být zboží na reklamaci nebo jak dlouho má prodejce na to aby zákazníkovi dodal předem zaplacené zboží