Dobrý den,
Ja vám tohle věřím, moc se vám omlouváme ale z naší strany nám přišlo dostačující
upozornění emailem. navíc klientů který používaly naše DNS se to takřka nedotklo.
Kdyby jste používal naše DNS viz pravidla (který jsme zavedly již minuly rok při
stehovaní prvních serveru), tak by se toto nestalo. A veškerý klienty důrazně
upozorňujeme aby používaly naše DNS pokut nás kontaktují na naší technický podpoře.
PS: cituji email vaší komunikace s náma ze 29/04/2009 10:15:01 kde vám píši:
"Dobrý den,
Nejlépe kdy by jste nastavil DNS na ns1.kapusta.cz, ns2.kapusta.cz. a poslal nam
MX a cname záznamy a můžeme v našich DNS nastavit směrovaní na GOOGLE APS.
"
Kde bylo přímo doporučeno využívaní našich DNS.
S pozdravem / Best regards,
Michal Jeník
Přátelský webhosting Kapusta.cz
E-mail:
podpora@kapusta.cz
Tel.: +420 739 308 654
ICQ: 318-267-867
----------------------------------------------------------------------------
V rámci urychlení požadavků prosím zachovávejte veškerou historii komunikace
včetně ID tiketu, které je obsaženo v hranatých závorkách v předmětu e-mailu.
Děkujeme.
----------------------------------------------------------------------------