Ahoj, chci vyřešit tento problém, a nevím si přesně rady.
Aktuální stav:
Pracovní MS outlook 2010 s vlastním kalendářem, v Outlooku také zobrazený sdílený firemní kalendář s termíny v zasedačce a podobně. Tyto se v programu zobrazujou jako dva kalendáře vedle sebe.
Domácí PC s domácím osobním outlookem a zařízení s Windows mobile. Tyhle dva jsou vzájemně synchronizované na domácím PC.
Rád bych, abych i doma viděl pracovní schůzky a i v práci to, co mám soukromně. Potíže jsou dvě. Pokud je to vůbec možné, nechci, aby se mi v práci zobrazovaly tři kalendáře, které bych musel procházet pro ověření volného termínu, ale aby se mi soukromé věci z mobilu synchronizovaly přímo s tím kalendářem v práci. Tak by ale musely být nějak označeny schůzky soukromé a pracovní(tedy tak, ať je rozdíl mezi těmi zadanými v práci a těmi z domu). Samozřejmě doma by to pak z mobilu natahalo i ty pracovní schůzky, ale zase, aby to bylo jen v tom jednom kalendáři, ne ve dvou. Dá se to ošetřit? A mít v jednom kalendáři jakoby dva typy schůzek? (mobil by tak sloužil k synchronizaci mezi prací a domovem)
Proč to prostě nezkusím? Protože když připojím mobil k pracovnímu PC, nabídne mi jen synchronizaci bez možnosti nějakých voleb, a já určitě nechci zmotat firemní kontakty s těmi na mobilu (doma) a rozhodně třeba nechci obsah svého kalendáře omylem importovat do toho firemního, který vidí všichni.
Je zde nějaká možnost? Díky.