Dobrý den,
četl jsem že tato grafika podporuje DX10, Shader 4.0 a OpenGL 1.5. Takt jádra 667MHz. Nevím jak je to s 3D. Dá se srovnávat s Nvidií 6600? Má dost výkonu na hry jako Quake 4 nebo Doom3 atd.? Dík
Dobrý den,
četl jsem že tato grafika podporuje DX10, Shader 4.0 a OpenGL 1.5. Takt jádra 667MHz. Nevím jak je to s 3D. Dá se srovnávat s Nvidií 6600? Má dost výkonu na hry jako Quake 4 nebo Doom3 atd.? Dík
Neda se srovnavat a nema dostatecny vykon.
Leda tak na Half Life 1.
Naposledy upravil no-X; 21.08.2007 v 20:05.
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Grafika by měla mít jen SM3.0. Jinak mám tu mobilní verzi X3100 a je to podobný. Je to pomalý a je to dobrý max na starší hry. Konečně už ale Intel zprovoznil HW Vertex Processing, tak to mám v plánu ještě dneska zkusit.
Diagon Swarm - redaktor NOTEBOOK.cz
Nikdy se nehádej s blbcem, nezasvěcený by nemusel poznat, že je mezi vámi rozdíl.
Blog o mobilní technice -> [WWW]
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)