Výsledky 1 až 7 z 7

Téma: Neuspesna reklamace desky

  1. #1
    Senior Member Avatar uživatele J.Wade
    Založen
    01.11.2003
    Bydliště
    Praha-> Jížní Město
    Věk
    40
    Příspěvky
    685
    Vliv
    271

    Standardní Neuspesna reklamace desky

    Tedka mi lezi deska v alzasoftu uz nejakych 40-50 dni..
    sel sem ji reklamovat nesla, pozdeji sem zjistil ze nesel zdroj jenze v alz mi do protokolu napsali ze je tam ryha po sroubovaku ktery sem si nevsiml holt sem ji mel jako vzdy vratit aj s kejsem.. takhle mam stale novy komp uz od roku 2000 mno ale de mi o to, jestli se vede nejaka evidence o tom, ze zbozi uz byro reklamovany popripadne o tom jestli se zbozi maze z evidene po zjisteni mechanickyho poskozeni.. jinac bych si pro desku dosel a odnesl ji tam treba za tyden znova s celym kejsem a delal blbiho.. tak mi to vzdycky vyslo, jenze tedka uz tam deska byla...
    nezkousel to nekdo je takova evidence budu vam hluboce vdecnej kdyz mi nekdo poradi
    CPU: Q8200 @ 2,33Ghz, Graphyc:GTX 650 Ti, Gygabite 1150/5400 6GB patriot,Maxtor 500gb, Corsair 600W.

  2. #2
    Senior Member Avatar uživatele PetrT
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Brno/Ždánice
    Příspěvky
    3 133
    Vliv
    334

    Standardní

    no a deska jede nebo nejede ?? Chapu to tak, ze deska jede a nejel zdroj (jsi tester, kdyz nezjistis, ze odesel zdroj ). Proc nevyreklamujes jen zdroj ?

    web: Apple MacMini 2018 | Intel i5 3.0GHz | 16GB RAM | 512GB SSD | Dell U2412M
    games: Intel i5-2500K@4GHz | GB Z68MA-D2H | Kingston HyperX 8GB DDR3 | MSI GTX770 Lightning | Samsung 840 EVO 120GB + Crucial MX300 525GB | Seasonic M12II 620W
    data: Intel G2020 | GB B75M-D3V | Transcend 4GB DDR3 | 4x WD RED 3TB | Ubuntu Server

  3. #3
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní

    mas pravo na vymenu nebo odstoupeni vzhledem k tomu, ze se to povazuje za neopravitelnou vadu - reklamuji to dele nez 30 dni. neni rozhodne, ze ta reklamace byla neopravnena (dle toho zaprotokolovaneho skrabance)
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  4. #4
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Viz Riksa, pokud nebyli schopni reklamaci vyresit do 30ti dnu, nezajima, ber $. Mimochodem, mechanicky poskozeni veci zjisteny jindy nez v okamziku prevzeti reklamace bych s uspechem hodil na ne.

    Ovsem obe te bude stat nejaky ten cas, nervy a nejspis i $, protoze Alza je znama tim, ze reklamace tam sou malej horor.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  5. #5

    Standardní

    vzdy se vyplati slusnost ale zaroven asertivita.

    Nadavat jim do debilu muzes az nebude zadna cesta.
    Všeho chuť

  6. #6
    Senior Member Avatar uživatele J.Wade
    Založen
    01.11.2003
    Bydliště
    Praha-> Jížní Město
    Věk
    40
    Příspěvky
    685
    Vliv
    271

    Standardní

    Mno de o to, ze oni me kontaktovali nekdy v 25 dnu reklamace s tim ze deska je u nich eze je neopravena.. takze to nejspis nemuzu uhrat na to ze nebyla vyrizena, nicmene mam jinou zalozni desku a cekam - treba ji tam nekde ztratej a budou mi muset dat jinou... jestli funguje nebo ne nemuzu zdelit, to muzou jen oni, taky dost mozny ze to ani neudelali
    ja bych chtel vedet jestli kdyz ji proste vyzvednu dam ji do casu a pudu tam delat blbiho jestli mi reknou ze uz tam jednou byla a dosnatu na papulu nebo
    mi ji vezmou... je to prace na nejakej cas a pokud to tam budu muset nechat tak budu bez kompu pac druhej zdroj nemam...
    bohuzel v protokolu mam zapsano mechanické poskozeni-ryha po sroubovaku tuto vadu jim odpiram protoze o ni ani nevim.. ale vim o jiny ale nevzpominam si bych pri demontazi procesoru tohle urobil...
    CPU: Q8200 @ 2,33Ghz, Graphyc:GTX 650 Ti, Gygabite 1150/5400 6GB patriot,Maxtor 500gb, Corsair 600W.

  7. #7

    Standardní Re: Neuspesna reklamace desky

    Citace Původně odeslal J.Wade
    ... mno ale de mi o to, jestli se vede nejaka evidence o tom, ze zbozi uz byro reklamovany popripadne o tom jestli se zbozi maze z evidene po zjisteni mechanickyho poskozeni.. jinac bych si pro desku dosel a odnesl ji tam treba za tyden znova s celym kejsem a delal blbiho.. tak mi to vzdycky vyslo, jenze tedka uz tam deska byla...
    nezkousel to nekdo je takova evidence budu vam hluboce vdecnej kdyz mi nekdo poradi
    Evidence reklamovaného zboží se vede (seriové číslo).

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •