Výsledky 1 až 16 z 16

Téma: X800PRO hry běží pouze 16bit?

  1. #1

    Standardní X800PRO hry běží pouze 16bit?

    Do fora chodim uz od 2001(Radeon9500@PRO) ale nikdy jsem zatím nemusel postovat s problemem. Pořídil jsem Sapphire X800PRO a spustil demo SC chaos theory a hned v uvodu kdyz si stoupnu pod lampu obraz svetla se zda budto 16bit nebo divne filtrovany. u 9500 bylo vse v poradku. optimalizace A.I. jsem vypnul, ale problem trva. vidim to i na prvotni loading obrazovce v HL2. posledni catalysty. nezna nekdo reseni? diky

  2. #2
    Senior Member
    Založen
    23.01.2004
    Bydliště
    Lednice, Southern Moravia
    Věk
    44
    Příspěvky
    519
    Vliv
    266

    Standardní

    Mám stejný problém po výměně 15" LCD za 17" LCD a změně rozlišení z 1024*768 na 1280*1024. V HL2 pozoruju úplně stejné problémy. (GK R9800Pro)
    AMD Barton Mobile 2600+@2,47GHz (215*11,5) 1,75V, EPoX 8RDA3+, 512 MB Kingston (Synchro Dual channel 2*256 2,5-3-3-11), ATI Radeon 9800 Pro Vmod, Biosmod @ 461/400, Sound Blaster Audigy, Leadtek WinFast TV2000, 80GB HDD, DVD Asus, CDRW HP, ModATX 300W+200W, AOC 7A+, CPU+GPU+NothBridge Watercooled, Powered by EHEIM.

  3. #3
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    billiardový stôl
    Příspěvky
    2 339
    Vliv
    301

    Standardní

    cize mate LCDcka s nizkou odozvou, ale aj s malym poctom farieb. Tak sa to totiz robi, aby sa dosiahla "rychla odozva" monitora.

  4. #4

    Standardní

    ja mam klasicke CRT 17 a predtim se mi to nestavalo. nevim jak byc mel vice specifikovat problem, ale zda se mi ze je problem mozna ve 2D zobrazeni. nevedel by guru sekce?? diky moc

  5. #5
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    294

    Standardní

    "Guru" () sekcie nevie vsetko... Hod sem nejake screenshoty tych pozorovanych ukazov.
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

  6. #6

    Standardní

    v poledne je postnu, mimochodem nedavno jsem cetl ze mel nekdo podobny problem s novymi cat5.3 v OGL a nejak to vyresil, kdybych ja jenom nezapomnel kde jsem to cetl a jak to vyresit. myslim ze tam byly i nejaky screeny pred a po. nema nekdo o neco lepsi pamet nez ja?

  7. #7
    Senior Member
    Založen
    09.10.2002
    Bydliště
    billiardový stôl
    Příspěvky
    2 339
    Vliv
    301

    Standardní

    mne sa tie Cat 5.3 prestavaju pacit tiez, skus tam dat 5.2 a kukni, ci to pretrvava, alebo je to OK.

  8. #8

    Standardní

    bohuzel jsem zkousel 5.2 i 4.9 co byly v bundlu ale stejny problem. mozna me napada jestli bych pri vymene karty nemel preinstalovat DirectX..

  9. #9
    Member mince
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Frýdlant n.O.
    Příspěvky
    250
    Vliv
    280

    Standardní

    Citace Původně odeslal NINE7
    bohuzel jsem zkousel 5.2 i 4.9 co byly v bundlu ale stejny problem. mozna me napada jestli bych pri vymene karty nemel preinstalovat DirectX..
    Nebo raději celý OS.Po výměně grafické karty by to bylo nejlepší.
    Intel Core i5 2500K, Asus P8Z68V Pro Gen 3, 2x4GB/1600MHz Corsair, Gigabyte Radeon HD 7950 ,Intel SSD 520 180GB , WD Caviar Black WD1002FAEX 1TB, LG GH22LS70, Asus Xonar DX, FS P19-2.

  10. #10

    Standardní

    tak jsem zjistil pri blizsim zkoumani ze se to vyskytuje v celem obraze, ktery je zda se mi radoby optimalizovan. zda se mi jako by nad obrazem lezela neviditelna/vodova mrizka, ktera je patrna pri kazdem pohybu v 3D prostredi. ty screeny sem hodim, pujdou udelat klasickym frapsem?

  11. #11

    Standardní

    takze preinstalil jsem OS, novy drivery na audio, video, chipset, zkusil AGP8x/4x, fastwrites on/off, DNA,Omega, typy 4.9, 5.1, 5.3, cat A.I. off.

    pozoruju blikajici textury a blikajici stiny v 3dmark05, coz na screenech neni videt jinak bych je sem hodil a tady jsou screenshoty ze splcell:ct kde jsou jasne videt barevne prechody, pod lampou na pobrezi a u lampy v interieru primo u svetla, podobne anomalie se obejvuji vsude ve hre, viditelne hlavne na svetlych plochach. ale kam je muzu uploadnout

    [/img]

  12. #12
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    294
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

  13. #13

    Standardní

    omlouvam se za prodlevu v doplneni info, ale byl jsem mimo a snazil jsem se vyresit problem vsemi zpusoby lec bezvysledne.

    u splinter cel jsem zjistil ze tzv.banding je zpusoben s nejvetsi pravdepodobnosti shadery 1.1

    http://img235.exs.cx/img235/3246/splintercell311mc.jpg

    problem ktery ovsem pretrvava ve vsech hrach je rozctvereckovani svetelnych zdroju. tento efekt pozoruju u vsech her:

    sc:ct d3d
    http://img67.exs.cx/img67/2285/splintercell321qn.jpg

    nebo riddick ogl
    http://img67.exs.cx/img67/8348/riddick19sn.jpg

    ctverce jsou nejpatrnejsi pri pohybu, kde porad upoutava pozornost jako kdyby svetla blikaly.

    zkousel jsem i znovu vyndat a zandat do AGP, molex je veden primo ze zdroje ke karte 350W.

    myslite ze je to otazka nastaveni nebo spise chybne jadro R420.

    diky za answer

  14. #14
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    294

    Standardní

    Citace Původně odeslal NINE7
    omlouvam se za prodlevu v doplneni info, ale byl jsem mimo a snazil jsem se vyresit problem vsemi zpusoby lec bezvysledne.

    u splinter cel jsem zjistil ze tzv.banding je zpusoben s nejvetsi pravdepodobnosti shadery 1.1

    http://img235.exs.cx/img235/3246/splintercell311mc.jpg
    Ano, to moze byt jeden z dovodov - http://www.beyond3d.com/forum/viewto...=466777#466777. Je sice skoda, ze sa rozhodli pouzit kombinaciu SM3.0 + SM1.1 (ako 4 roky staru "zaloznu" technologiu), ale s tym uz tazko nieco narobit... http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=13622. Tu sa da najst nejake mensie IQ porovnanie u SC:CT: http://www.firingsquad.com/hardware/...ry_1/page2.asp...
    problem ktery ovsem pretrvava ve vsech hrach je rozctvereckovani svetelnych zdroju. tento efekt pozoruju u vsech her:

    sc:ct d3d
    http://img67.exs.cx/img67/2285/splintercell321qn.jpg
    V tomto pripade by som povedal, ze to mozno aj ma tak vyzerat...
    Toto vyzera na volumetricky fog a tam je banding vidno takmer vzdy... ale aj tak by to nemalo byt az take zle.

    Bohuzial ani jednu zo spominanych hier nevlastnim, takze to nemam ako otestovat... aj ked by ma to zaujimalo
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

  15. #15

    Standardní

    asi by me to tolik netrapilo pokud bych nehral jak SC tak Riddicka na me stare 9500PRO kde se tento problem neobjevoval. proto jsem si jist ze je to chyba. navic to silne upoutava pozornost pri hrani. nejdriv jse si myslel ze je to optimalizacema ale dela to stale i po vypnuti vsecho coz bych u highend karty necekal. jenze cim bych mel oduvodnit reklamaci? screenshotama?

  16. #16

    Standardní Skús

    Skús nastaviť v nastaveniach karty (najlepšie však cez RageTwak3.9, Riva tuner) Z buffer na 24(nie 32 ani 16). Alebo to bol W buffer?
    Athlon64 X2 3800+@2,5 GHz (250x10), ABIT KN8 Ultra, 2x512 MB DDR400 Kingston 2,5-2x2x5, VGA: MSI 6800GS 256MB @ 450/1100, 3dMark03 11900 3dMark05 5400, 3dMark06 2700, Genius 5.1 HT, Hitachi S-ATA 160GB + 80GB Hitachi, DVD-RW LG4163B + DVD-ROM Toshiba 1802, Fly TV Platinum.
    Mam rad vsetky informacie. Ja si to uz potom potriedim v hlave sam

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •