Výsledky 1 až 10 z 10

Téma: opakovaná reklamace repro - servis tvrdí, že jsou OK

  1. #1

    Standardní opakovaná reklamace repro - servis tvrdí, že jsou OK

    čus bus, potřeboval bych právní radu,

    měl sem bedy 5+1 koupený v MALOOBCHODU.
    Blby, (stumoval se subwoofer) tak jsem je dal do reklamace.
    Po zapojení, sem zjistil, že závada přetrvává (zkoušel sem i jiný zdroje signálu).Dal sem je znovu do reklamace, už jsou tam tak 50dní. A pan
    obchodník mě přeposlal zprávu ze servisu, že podle servisu je výrobek vpořádku. A že vždy byl OK. Což není pravda, zaštěchchám subwooferem a přestane hrát!!

    Už mě nebaví se s nima dohadovat, jesrtli bedny jsou nebo nejsou OK.
    Je možný dojít na prodejnu a chtít hned peníze? Když tam zboží není? Oni budou tvrdit, že je vpořádku! Ovšem nebudou schopni mě ho ihned vydat

  2. #2
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Predevsim pokud reklamace trva dyl nez 30 dnu, tak nemaj vubec co resit, veskery prava jsou na tvy strane a oni to musi resit ihned (vraceni penez).

    Co se zavady tejce, chtel bych v pripade prebirani vyrobku predvest jak to funguje.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  3. #3
    Senior Member Avatar uživatele Hynchenzo
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Karlovy Vary, Plzen
    Věk
    43
    Příspěvky
    1 188
    Vliv
    293

    Standardní

    Tak jak pise jezevec. Jestli je mas jak rikas v reklamaci dele nez 30 dnu, tak si jdi rovnou pro penize. Vyrizeni reklamace je mezi prodejcem a jeho servisem, kdyz to nestihnou a prodejce se s tebou nedomluvi na prodlouzeni reklamacni doby, tak ma smulu.
    KVFREE.net - Freediving Karlovy Vary
    Olympus E-410 + Zuiko ED 14-42mm + Zuiko ED 40-150mm

  4. #4

    Standardní

    dík, tak to dopadlo tak, že chlapík telefonoval 15min. pak řekl, že to zítra bude hotový, tak jsem poděkoval, a řekl něco ve stylu, ok, tak já si teda vezmu peníze, chlapík polkl, šel řešit cosi s učetní a za 15min mě vrátil kačky. Bál sem se toho, že servis tvrdil, že repro je OK, a tím pádem to otočí a budou tvrdit, že jde o neoprávněnou reklamaci

  5. #5
    Senior Member Avatar uživatele PetrT
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Brno/Ždánice
    Příspěvky
    3 133
    Vliv
    333

    Standardní

    Citace Původně odeslal russianblue
    dík, tak to dopadlo tak, že chlapík telefonoval 15min. pak řekl, že to zítra bude hotový, tak jsem poděkoval, a řekl něco ve stylu, ok, tak já si teda vezmu peníze, chlapík polkl, šel řešit cosi s učetní a za 15min mě vrátil kačky. Bál sem se toho, že servis tvrdil, že repro je OK, a tím pádem to otočí a budou tvrdit, že jde o neoprávněnou reklamaci
    Kdyby byla neopravnena, tak ti je vrati "hned" a ne po 30ti dnech ...

    web: Apple MacMini 2018 | Intel i5 3.0GHz | 16GB RAM | 512GB SSD | Dell U2412M
    games: Intel i5-2500K@4GHz | GB Z68MA-D2H | Kingston HyperX 8GB DDR3 | MSI GTX770 Lightning | Samsung 840 EVO 120GB + Crucial MX300 525GB | Seasonic M12II 620W
    data: Intel G2020 | GB B75M-D3V | Transcend 4GB DDR3 | 4x WD RED 3TB | Ubuntu Server

  6. #6

    Standardní

    Citace Původně odeslal Hynchenzo
    Tak jak pise jezevec. Jestli je mas jak rikas v reklamaci dele nez 30 dnu, tak si jdi rovnou pro penize. Vyrizeni reklamace je mezi prodejcem a jeho servisem, kdyz to nestihnou a prodejce se s tebou nedomluvi na prodlouzeni reklamacni doby, tak ma smulu.
    Myslím, že s těmi 30 dny je to trochu ošidné. Pokud si tam zavolá 31. den a mít to nebudou, může chtít peníze. Pokud ale zavolá třeba až po 40 dnech a celou dobu nic a oni řeknou, že má reklamaci vyřízenou, měl by ji tuším převzít, protože není nikde psáno, že ho musejí kontaktovat s tím, že je hotová reklamace.
    ASUS P5Q-SE, CD 5200@3,3Ghz 1,28V, 4GB DDR2, 1x Samsung F1 1TB, 2x640GB WDC AAKS, ASUS HD4850 1GB, Corsair HX520

  7. #7
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní

    Citace Původně odeslal Radim Štěpanec
    Myslím, že s těmi 30 dny je to trochu ošidné. Pokud si tam zavolá 31. den a mít to nebudou, může chtít peníze. Pokud ale zavolá třeba až po 40 dnech a celou dobu nic a oni řeknou, že má reklamaci vyřízenou, měl by ji tuším převzít, protože není nikde psáno, že ho musejí kontaktovat s tím, že je hotová reklamace.
    mas pravdu. tech 30 dni je objektivni lhuta, takze kdyz na to kupujici hodi bobek, tak asi nebude pote schopny prokazat, ze to 30. den nebylo vyrizene, i kdyby tak to bylo
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  8. #8
    Senior Member Avatar uživatele HollyG
    Založen
    12.01.2004
    Bydliště
    Praha
    Věk
    39
    Příspěvky
    1 054
    Vliv
    285

    Standardní

    Citace Původně odeslal riksa
    Citace Původně odeslal Radim Štěpanec
    Myslím, že s těmi 30 dny je to trochu ošidné. Pokud si tam zavolá 31. den a mít to nebudou, může chtít peníze. Pokud ale zavolá třeba až po 40 dnech a celou dobu nic a oni řeknou, že má reklamaci vyřízenou, měl by ji tuším převzít, protože není nikde psáno, že ho musejí kontaktovat s tím, že je hotová reklamace.
    mas pravdu. tech 30 dni je objektivni lhuta, takze kdyz na to kupujici hodi bobek, tak asi nebude pote schopny prokazat, ze to 30. den nebylo vyrizene, i kdyby tak to bylo
    A nebo jeste jinak receno, prodavajici to musi po 30 dnech vydat opravene nebo dat penize, nikdo nerika ze kupujici si pro to musi zajit hned po tech 30 dnech, muze to tam klidne nechat dyl, at uz je to vyrizeny nebo ne...btw: jak dlouho to tam kupujici muze vlastne nechat nez se neco stane?
    Lidi o mně říkají, že jsem flegmatik. Mně je to ale jedno!
    I'm not arrogant...I'm just better than you!

  9. #9
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní

    Citace Původně odeslal HollyG
    Citace Původně odeslal riksa
    Citace Původně odeslal Radim Štěpanec
    Myslím, že s těmi 30 dny je to trochu ošidné. Pokud si tam zavolá 31. den a mít to nebudou, může chtít peníze. Pokud ale zavolá třeba až po 40 dnech a celou dobu nic a oni řeknou, že má reklamaci vyřízenou, měl by ji tuším převzít, protože není nikde psáno, že ho musejí kontaktovat s tím, že je hotová reklamace.
    mas pravdu. tech 30 dni je objektivni lhuta, takze kdyz na to kupujici hodi bobek, tak asi nebude pote schopny prokazat, ze to 30. den nebylo vyrizene, i kdyby tak to bylo
    A nebo jeste jinak receno, prodavajici to musi po 30 dnech vydat opravene nebo dat penize, nikdo nerika ze kupujici si pro to musi zajit hned po tech 30 dnech, muze to tam klidne nechat dyl, at uz je to vyrizeny nebo ne...btw: jak dlouho to tam kupujici muze vlastne nechat nez se neco stane?
    tak jsem to nemyslel: myslel jsem to tak, ze pokud nemas jako kupujici 31. den potvrzeno, ze to neni vyrizeni, tak se dostanes do prokazni nouze, protoze pote uz nikdy nebudes schopen dokazat, ze to 31. den nebylo vyrizeny.
    jinak, jestlize si to kupujici nevyzvedne, muze to dat prodavajici do soudni uschovy, kde naklady na tuto uschovu nese kupujici. imho je ospravedlnitelne, aby kupujici uhradit prodavajimu nutne naklady na to skladovani po 30. dni
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  10. #10
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Jen by me zajimalo, jak by pripadnej soud rozhodoval spor, kdy si reklamujici prijde vyzvednou reklamaci dejme tomu 50ty den a prodavajici by po nem chtel uhradit tech 20 dnu, pricemz se nepokusil toho cloveka nijak kontaktovat.

    Ten clovek muze vesele tvrdit, ze kdyz se byl zeptat, tak mu rekli ze to jeste neni. Pak by prodavajici musel minimalne dokazat, ze ta reklamace byla skutecne vyrizena nejpozdeji 30tym dnem ne ? A protoze mam nejakou predstavu jak reklamace fungujou, tak mam ten zvlastni pocit ze jedina sance prodavajiciho je, ze ma nejaky zaznam o pokusu toho cloveka kontaktovat (trebas hovor na jeho telefon ve vypisu).

    Nehlede na to ze solidni obchod samozrejme zakaznika kontaktuje sam, protoze i z hlediska pripadnych nahrad to vyjde levneji. Klidne bych tam moh volat kazdy den jestli uz to je a pak si to nechat vsechno zaplatit.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •