Výsledky 1 až 18 z 18

Téma: Zvedne se výkon ve FarCry s patchem využívajícím shadery 3?

  1. #1

    Standardní Zvedne se výkon ve FarCry s patchem využívajícím shadery 3?

    Nemáte někdo výsledky (porovnání výkonu) GF6800 ve Far Cry před a po aplikaci opravného balíčku, který dokáže využít nové shadery verze 3.0? Podle toho co se píše, vypadají hry graficky úplně stejně jako shadery 2.0 ale pro programátory je verze 3.0 jednodužší a grafický čip tyto instrukce rychleji vykonáva tzn. lepší optimalizace. Proto očekávám, že výkon této karty bude po aplikaci patche větší. Tuto kartu nevlastním, tak nemohu vyzkoušet, ale uvažuju o koupi. Všude kde tuto 6800 řadu testovali a porovnávali s řadou X800 vyzdvihovali podporu shaderů 3.0.
    Barton 2500+@11x194, 1.675V (11x200 1.75V), AC CS2 TC rev2 lapován, 38°C/52°C windtun., Abit NF7S rev2, 2 x 512 MB A-Data 450 na 388MHz (11-3-3-2.5), Hitachi 7k250 80GB, Seagate 7200.7+ 160GB SATA, SkyStar2, Motor SG-2100A, Sapphire HD 2600XT 256MB AGP, Logitech MX310, CD NEC ND 3540A, 21" HP p1130, fan Noctua NF S12, case:Eurocase ML Q11, zdroj 450W

  2. #2

    Standardní

    no mě se to seká dost nevím proč a to mám jen high detaily. +patch1.3
    Intel Core 2 Duo 8400@3.8GHz, CoolerMaster Gemin II, Gigabyte EP35-DS3, GF Asus 8800GTS 512MB,
    Corsair 4GB DDR2 @ 1060Mhz, Western Digital 650 GB HDD, Skříň NZXT Hush silver, SB Audigy 2 + Logitech Z-5500, DVD-RW NEC-3540, 550W Corsair, 20" monitor Samsung 206BW

  3. #3

    Standardní Re: Zvedne se výkon ve FarCry s patchem využívajícím shadery

    Citace Původně odeslal Weber
    Nemáte někdo výsledky (porovnání výkonu) GF6800 ve Far Cry před a po aplikaci opravného balíčku, který dokáže využít nové shadery verze 3.0? Podle toho co se píše, vypadají hry graficky úplně stejně jako shadery 2.0 ale pro programátory je verze 3.0 jednodužší a grafický čip tyto instrukce rychleji vykonáva tzn. lepší optimalizace. Proto očekávám, že výkon této karty bude po aplikaci patche větší. Tuto kartu nevlastním, tak nemohu vyzkoušet, ale uvažuju o koupi. Všude kde tuto 6800 řadu testovali a porovnávali s řadou X800 vyzdvihovali podporu shaderů 3.0.
    Já bych to popsal asi takhle co se týče podpory pixel shaderu 3.0 u Farcry :

    Všechno hezky svítí a rychlost jde do řiti
    ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
    6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
    1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
    23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION

  4. #4
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní

    Spajdr: To si trosku pletes, to je pri pouziti HDR

    Pri pouziti SM 3.0 jde samozrejme vykon nahoru, myslim, ze na webu je dost benchmarku, ktere to dokazuji.
    Napr. http://www.elitebastards.com/page.ph...d=1&comments=1
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  5. #5
    Member Avatar uživatele MATRIX
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Blava95%;Martin5%
    Příspěvky
    241
    Vliv
    279

    Standardní

    Takze chapec co kecal, kecal dost do eteru . opisoval HDR /ktory je sice funkciou SM30/ co zerie dooost vykonu ale aj s nim sa to da hrat a hlavne to vypada bohovsky. Co sa tyka SM3.0 tak ten skutocne urychluje vykreslovanie - bez HDR. Hlavne v priestoroch kde je viac svetiel /max 4 v jednom cykle ak sa nemylim/ - nepouziva sa multi pass ale single pass. Vcera som pozeral daku recenziu a v niektorych leveloch to pridava aj 15fps navyse co je dooost dobre.
    PC1 A64@2.250 Mhz,DFI NF4Ultra Infinity, 2x512 DDR500, Sapphire X1800GTO 700/1400 1.4/2.05/1.95, 19" ADI - Samsung panel.
    PC2: 8RDA+, 1700+@2200+(200*9)@1.5V, 512 DDR400 BLITZ /ale zevraj A-data CHACHA/ so super agrasivnym casovanim 3-4-4-8 , 9100 - zobrazovaci adapter

  6. #6
    Junior Member
    Založen
    03.01.2004
    Bydliště
    České Budějovice
    Příspěvky
    65
    Vliv
    262

    Standardní

    Mno mam 6800LE a patch 1.3 mi hru perfektne zrychlil a hlavne mi puvodne farcry pekne blblo, trebas zem byla cerna textura...

  7. #7
    Senior Member Avatar uživatele Mtex
    Založen
    01.05.2004
    Bydliště
    Frenstat p.R
    Věk
    41
    Příspěvky
    582
    Vliv
    263

    Standardní

    Nehral sem to sice s patchem 1.1 nebo 1.2 ale az s 1.3 a jde to celkem rychle, hlavne v mistnostech kdyu svitis s baterkou ... urcite 3x rychleji nez na puvodni 9600pro
    Rig 1:Core i5 750@3,7Ghz, 16GB DDR3 Corsair Vangance, Asus P55D pro, AMD Radeon HD5970, WD raptor 300GB+2TB Hitachi, Creative X-Fi eXtrem music+Creative I-T2300, PSU and case : Seasonic M12 600W+Chieftec LCX-01SL-SL-B, 22" Eizo S2231WE-black, Mouse: Logitech MX618, System: Win 7 64bit
    Rig 2: MSI GT660, Core i5 M460, 4GB DDR3, nVIDIA285GTX, Intel SSD+500GB WD, WIN7, Logitech M705 wireless+Logitech K800 Illuminated wirelles, Creative GigaWorks T20

  8. #8

    Standardní

    Citace Původně odeslal MATRIX
    Takze chapec co kecal, kecal dost do eteru . opisoval HDR /ktory je sice funkciou SM30/ co zerie dooost vykonu ale aj s nim sa to da hrat a hlavne to vypada bohovsky. Co sa tyka SM3.0 tak ten skutocne urychluje vykreslovanie - bez HDR. Hlavne v priestoroch kde je viac svetiel /max 4 v jednom cykle ak sa nemylim/ - nepouziva sa multi pass ale single pass. Vcera som pozeral daku recenziu a v niektorych leveloch to pridava aj 15fps navyse co je dooost dobre.
    No to jsem myslel .. HDR je součástí pixel shaderu 3.0 a ubírá výkon. Podobný efekt se dá udělat i na ATI a není na to třeba vůbec 6800. Stačí jenom podpora programátorů.
    ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
    6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
    1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
    23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION

  9. #9
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní

    Jenze kdyz si zapnes SM 3.0, tak se ti automaticky nezapne i HDR vis
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  10. #10
    Senior Member Avatar uživatele Mtex
    Založen
    01.05.2004
    Bydliště
    Frenstat p.R
    Věk
    41
    Příspěvky
    582
    Vliv
    263

    Standardní

    Ale i s HDR se da solidne zahrat v 1024x768 je to jeste solidne rychle
    Rig 1:Core i5 750@3,7Ghz, 16GB DDR3 Corsair Vangance, Asus P55D pro, AMD Radeon HD5970, WD raptor 300GB+2TB Hitachi, Creative X-Fi eXtrem music+Creative I-T2300, PSU and case : Seasonic M12 600W+Chieftec LCX-01SL-SL-B, 22" Eizo S2231WE-black, Mouse: Logitech MX618, System: Win 7 64bit
    Rig 2: MSI GT660, Core i5 M460, 4GB DDR3, nVIDIA285GTX, Intel SSD+500GB WD, WIN7, Logitech M705 wireless+Logitech K800 Illuminated wirelles, Creative GigaWorks T20

  11. #11

    Standardní

    Citace Původně odeslal Masster
    Jenze kdyz si zapnes SM 3.0, tak se ti automaticky nezapne i HDR vis
    No to je jenom dobře, aby se někdo pak při 1600x1200 nedivil.

    Ale přiznávám že jsem reagoval né zrovna na to na co se autor příspěvku ptal, čiště přes pixel shadery 3.0 a bez HDR je to rychlejší.
    ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
    6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
    1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
    23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION

  12. #12
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    294

    Standardní

    Citace Původně odeslal Spajdr
    No to jsem myslel .. HDR je součástí pixel shaderu 3.0 a ubírá výkon. Podobný efekt se dá udělat i na ATI a není na to třeba vůbec 6800. Stačí jenom podpora programátorů.
    HDR riesenie vo FC nema nic spolocne so SM3.0 funkcionalitou. Podobny efekt sa sice da spravit aj na SM2.0 HW, ovsem akonahle dotycna aplikacia hojne vyuziva transparenciu cez alpha kanaly v texturach, tak je realne riesenie takmer nemozne (vykon by isiel do minusu...).
    Citace Původně odeslal MATRIX
    Co sa tyka SM3.0 tak ten skutocne urychluje vykreslovanie - bez HDR.
    PS3.0 shaders vo FC samozrejme urychluju aj "HDR mod"...
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

  13. #13

    Standardní

    Na rychlosti mi to nijako nepridalo, (patch 1.3, logicky - nemam PS3 kartu) ale opravili sa niektore veci v grafike..., (co sa pise aj v readme.txt), preto ho mam. Inak som cital, ze je to skor komercny tah ako graficky (vizualne) vyuzitelne vo FarCry. (Skoro ziadna zmena) Ta hra asi nebola robena na ps3. Ak sa mylim, tak ma prosim opravte.
    (Ak maju nove grafiky vacsi vykon prave pri permanentnejsom vyuzivani PS3, tak to grafika cez to pocita, cim sa efektivita vypoctov zvysi - viac fps pri patch1.3+gf6800+ok ovladace)
    A hlavne patche sa odvijali dost od ovladacov a ich podpore funkcii.
    AMD Athlon™ 64 X2 3800+@2.6GHz, Abit KN8 Ultra, KINGSTON KHX3200UL/1G, MSI NX7900GTO-T2D512E@GTX, Seagate Barracuda 7200.10 320GB 16MB cache (ST3320620AS), LG GSA-4167B, Samsung SyncMaster 204B, Sound Blaster® Live!, CpuFan: AC Freezer 64 Pro, Enermax Liberty 500W
    AMD Athlon XP 3200+ Barton, Abit NF7-S rev. 2.0 + Zalman NB47J, PQI DDR400 2 x 256MB CL 2.5, MSI FX5900XT-VTD128 @ MSI FX5950 Ultra + AC NV Silencer 3 (Rev. 2), Seagate Barracuda 7200.9 160GB 8MB cache (ST3160812A), TEAC DW-552G, Belinea 1705 S1, CpuFan: AC Copper Lite, CaseFans: Arctic Fan 3 + Arctic Fan Pro 2 L + Primecooler PC-12025L 12C, Thermaltake Xcontroller, Fortron FSP350-60PN (PF)

  14. #14

    Standardní

    Citace Původně odeslal sisi
    Citace Původně odeslal Spajdr
    No to jsem myslel .. HDR je součástí pixel shaderu 3.0 a ubírá výkon. Podobný efekt se dá udělat i na ATI a není na to třeba vůbec 6800. Stačí jenom podpora programátorů.
    HDR riesenie vo FC nema nic spolocne so SM3.0 funkcionalitou. Podobny efekt sa sice da spravit aj na SM2.0 HW, ovsem akonahle dotycna aplikacia hojne vyuziva transparenciu cez alpha kanaly v texturach, tak je realne riesenie takmer nemozne (vykon by isiel do minusu...).
    Citace Původně odeslal MATRIX
    Co sa tyka SM3.0 tak ten skutocne urychluje vykreslovanie - bez HDR.
    PS3.0 shaders vo FC samozrejme urychluju aj "HDR mod"...
    No jenomže stejně potřebuješ od nvidie tuto kartu s PS3.0 podporou .. což je 6800, jinak si HDR neužiješ
    ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
    6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
    1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
    23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION

  15. #15
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    294

    Standardní

    Ano, ale s PS3.0 to nic nema. To o co sa tam jedna su FP (floating point) render targets (s tym nemaju problem ani novsie Radeony) a FP blending (co zvladaju len NV4x... pri 16bitoch).
    Inak som cital, ze je to skor komercny tah ako graficky (vizualne) vyuzitelne vo FarCry. (Skoro ziadna zmena) Ta hra asi nebola robena na ps3. Ak sa mylim, tak ma prosim opravte.
    Ano, vizualne to vyzera na 99% rovnako. A komercny tah? Co uz dnes v tejto oblasti nie je komercne...
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

  16. #16

    Standardní

    Díky za názory, zkušenosti a odkaz.
    Kartu zatím nevlastním, tak mi nic neříká HDR, jeho klady příp. zápory ale snad to tady někde najdu. Nemohu se rozhodnout (X800pro vs 6800GT) upřednostňuji 6800 ale můj zdroj je na hranici a nerad bych něco odpálil.
    Barton 2500+@11x194, 1.675V (11x200 1.75V), AC CS2 TC rev2 lapován, 38°C/52°C windtun., Abit NF7S rev2, 2 x 512 MB A-Data 450 na 388MHz (11-3-3-2.5), Hitachi 7k250 80GB, Seagate 7200.7+ 160GB SATA, SkyStar2, Motor SG-2100A, Sapphire HD 2600XT 256MB AGP, Logitech MX310, CD NEC ND 3540A, 21" HP p1130, fan Noctua NF S12, case:Eurocase ML Q11, zdroj 450W

  17. #17

    Standardní

    hele tak trochu okrajem co treba nahodit obrazek s 1.3 a bez
    sam si nedokazu predsatvit co to vlastne udela?
    |Intel 2Coreduo 7300||2000mhz||Vista business||GPU-ATI HD2400||RAM-2G DDR2||250G SATA|

  18. #18
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    294

    Standardní

    A co takto vyvinut trocha vlastneho usilia a najst si par reviews? Bola to svojho casu hodne popularna & omielana tema... (a btw. obrazky, resp. linky na ne, sa daju najst aj na tomto fore)
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •