Výsledky 1 až 2 z 2

Téma: Komponenty v C++ Builderu

  1. #1

    Standardní Komponenty v C++ Builderu

    Umí je někdo tvořit?
    Potřebuje udělat sadu komponentů pro manipulaci s AVI soubory. Komponenty budou umožňovat načítání a ukládání jednotlivých snímků a zvukových stop souboru. Pro práci s AVIčkama používám Video for Windows.
    Konzolová aplikaci (několik funkcí), která umí uložit obrázky z videa mi funguje, snad vyřeším i to uložení zvukové stopy (poraďte kdyžtak, zatím se v tom utápím). Teď to potřebuju předělat nějak do komponentů a netuším jak. Stačí, aby to bylo jednoduché, ale aby to fungovalo.

    Piště prosím na ICQ 172998940
    Hodně to spěchá, ozvěte se prosím někdo, díky
    http://www.leteckemotory.cz - přes 1000 výsledků z 3D Mark, proudové letecké motory, tutorial na LockOn, fotky z leteckých dnů...

  2. #2

    Standardní uložení WAV z AVI

    Mám problém s ukládáním audio stopy do Wavu.
    Pomocí AVIStreamReadFormat jsem získal pár informací o zvukové stopě, které jsou teď uloženy ve struktuře(?) LPWAVEFORMAT. Jak dál? Prosím ozvěte se mi zase pokud možno na ICQ.
    http://www.leteckemotory.cz - přes 1000 výsledků z 3D Mark, proudové letecké motory, tutorial na LockOn, fotky z leteckých dnů...

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •