uz jsme to resili na foru , nejedna se o klasu jako mnelo 3dfx , ale nejakou mutaciasi hodlaj po 7 letech pouzit SLI , po 4 pouzily FSAA tak co mensi zpozdeni
![]()
zivot je pes, trva nez se ho naucite zit
Že to je jiný, než bylo u 3dfx, snad každej vidí..jen jsem rád, že tahle technologie nezemřela s 3dfx
![]()
![]()
no jina ona to je najaka kombinace analog a digit SLI![]()
zivot je pes, trva nez se ho naucite zit
Pokud chtějí využít i GPU, tak to trochu jiná technologie být musí, protože u SLI od 3dfx se zvyšoval jen počet vykreslených pixelů, nikoliv polygonů...
Hele nechete to řešit radši tadyhttp://oc4um.murder.cz/viewtopic.php?t=59796&highlight=
![]()
![]()
Main PC: AMD Athlon 2500+@2300MHz,Abit NF7-S,Corsair 2x512MB PC3200 CL2,Barracuda 7200.10 320GB, Barracuda 7200.7+ 160GB,ATI Radeon 9600XT,Yamaha CRW-F1,Lite-On SOHW-812S,Zalman CNPS-7000Cu A,Zalman ZM80C-HP,Zalman ZM47-NB,Sun Microsystems 21\",IntelliMouse Explorer 2.0
tohle je opravdu diskuze jiz o nvidii (bohuzel), takze tam panove![]()
Core 2 Duo E7300 3,33GHz, 2x2GB Corsair Dominator 1066 Gigabyte EP45 UD3LR WDC740GD Raptor Ga Geforce 8800GTS 640MB
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)