V prípade poruchy, závady, chyby, straty kvality alebo samopoškodenia tovaru, nás prosím kontaktujte:

e-mailom: reklamacie@karman.sk

prípadne telefonicky: XXXX XXX XXX

1) Náš servisný pracovník sa bude s Vami snažiť najskôr závadu vyriešiť na diaľku.


2) V prípade, že sa závada na diaľku vyrišiť nedá, po zadaní potrebných údajov k Vám pošleme kuriéra UPS ktorý by mal do 1 hodiny prísť po tovar (nič neplatíte, dopravu hradíme my):
NEZABUDNITE! :
- tovar pred odovzdaním kuriérovi zabaliť, nadiktovať mu našu adresu (KARMAN Computers, Obchodná 19, 911 05 Trenčín)
- pribaliť fotokópiu, či originál (vrátime) faktúry a záručného listu, a ak ste od nás obdržali Zoznam vykonaných opráv, tak Vás poprosíme o jeho ORIGINÁL
- v prípade PC zostavy pribaliť všetky inštalačné CD + manuál od dosky
- priložiť podpísaný papier, na ktorom napíšete čo najpresnejší popis závady, okolnosti, za ktorých sa závada prejavuje a možné príčiny závady (čo sa dialo s danou vecou pred tým ako závada vznikla)

3) Vaša reklamácia by mala byť v priebehu 10-tich dní vybavená. Náš servisný pracovník Vás bude kontaktovať.

4) Po odstránení závady Vám pošleme tovar kuriérom UPS. Dopravu znova hradíme my.



Sme radi, keď mame spokojných zákazníkov.

Myslím že toto je úplne vzorový prístup