Výsledky 1 až 3 z 3

Téma: reklamacia digi fotaku.

  1. #1
    Senior Member Avatar uživatele Marek
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Home - PU, Skola - TT
    Příspěvky
    1 076
    Vliv
    288

    Standardní reklamacia digi fotaku.

    Daval som na reklamaciu digi fotak sony, problem bol v tom ze na fotkach bol vzdy pri pouziti zoomu tmavsi flak(cim vacsi zoom tym ostrejsi).Mam potvrdene od cloveka ktory mal ten isty problem a opravovali mu to v bratislave, ze sa to odstrani az vymenou objektivu(skusali mu aj cistit objektiv aj menit cip, nic nepomohlo az vymena objektivu).Ja som dnes volal do servisu v ziline a povedali mi ze to je hotove, ze vycistili objektiv a uz to nerobi(co je blbost, lebo oni to urcite ani poriadne neodskusali-treba odfotit vonku oblohu-nieco jednofarebne, na clenitych fotkach ten flak zanikne).Teraz chcem vediet:Oni uznali ze je to zavada a -odstranili ju.Ja tam pridem odskusam ho a ten flak tam stale bude, takze je to v podstate ako keby tu zavadu neodstranili?A ak uz je to 30dni mam narok na vratenie penazi?(ak tam od koho vratia mi ich v servise-asi nie, alebo e-shop, kde som ho kupoval).Zajtra 6.1. by som tam chcel ist tak by som chcel mat jasno....
    C2D @ 3GHz + Ninja || 2GB RAM || Wide 20" p-mva LCD || M-Audio revo 5.1 || Sennheiser HD595 || Logitech G5 mouse

  2. #2

    Standardní

    Nepřebírej ho!
    Hned na místě ho skus a pokud to bude dělat pořád,tak to neni opravený a dál běží ta lhůta 30 ti dnů na opravu.Pokud je to ten 30 tej den,tak ti ho vymění za jinej,dají slevu,nebo vrátí peníze a to po dohodě s Tebou.
    Ale servis ti ty prachy nedá,to je věc prodejce......on za to nese zodpovědnost a je to jeho riziko podnikání....
    Intel Pentium D 805
    AC Freezer 7 Pro , 1024MB DDR, Asus P5P800-VM
    Leadtek FX 5700

  3. #3
    Senior Member Avatar uživatele Marek
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Home - PU, Skola - TT
    Příspěvky
    1 076
    Vliv
    288

    Standardní

    Citace Původně odeslal Xfantasy
    Nepřebírej ho!
    Hned na místě ho skus a pokud to bude dělat pořád,tak to neni opravený a dál běží ta lhůta 30 ti dnů na opravu.Pokud je to ten 30 tej den,tak ti ho vymění za jinej,dají slevu,nebo vrátí peníze a to po dohodě s Tebou.
    Ale servis ti ty prachy nedá,to je věc prodejce......on za to nese zodpovědnost a je to jeho riziko podnikání....
    tak som zistil ze zajtra si pren nepojdem-lebo je sviatok .
    30 dni to bolo uz vcera.Ale fotak bol kupovany cez e-shop, takl to potom musi ten servis kontaktovat majitela toho eshopu aby mi vratil peniaze?Alebo ako to bezi?Lebo by bolo asi divne keby som mu ja zavolal ze chcem naspat prachy, nie...?
    C2D @ 3GHz + Ninja || 2GB RAM || Wide 20" p-mva LCD || M-Audio revo 5.1 || Sennheiser HD595 || Logitech G5 mouse

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •