CPU: AMD Barton 2500+ Mhz; MB: Epox 8KRA2I; RAM: 512MB Kingmax+512MB AM1; HDD: 40GB; GC: MSI GeForce 5600XT-TD128-233/400@333/555-active, Voodoo5 5500 64MB AGP 166@180-passive, Voodoo3 2500@3000-passive; Voodoo1-passive MON: 19\" LG StudioWorks
pozeral som na ten 3Dfx-acky DOF a:
- vozidielko v pozadi rozmazane - OK
- billboard na urovni rozmazaneho vozidielka je ostry, WTF?
no niesom si 100%ne isty ale mam pocit ze je to jeden zo 4 efektov ktore podporuje v4-v5. a ma prave robit ze obiekty v pohybe su rozmazane.a prave tie co sa nehybu nevytvaraju ten efekt takze su ostre.musim si to doma checknut.
potom napisem.snad bude cas.
ale kamos vravi ze konecne jeden nezaujaty test.
myslel som ze Voodoo ma viacej Mpix alebo Mtex ako nVidia.
no zaskocilo ma to.musim si este vela nastudovat o tom.
CPU: AMD Barton 2500+ Mhz; MB: Epox 8KRA2I; RAM: 512MB Kingmax+512MB AM1; HDD: 40GB; GC: MSI GeForce 5600XT-TD128-233/400@333/555-active, Voodoo5 5500 64MB AGP 166@180-passive, Voodoo3 2500@3000-passive; Voodoo1-passive MON: 19\" LG StudioWorks
rozmazane objekty v pohybe - Motion blurPůvodně odeslal Shaman
rozmazane objekty v pozadi - Depth od field
a to bela prave ukazka DOF, takze rozmazane ma byt vsetko.
MB aj DOF podporuju aj moderne karty.
no jasne.to viem ze to maju aj ked inak robene.
ale co sa tej tabule tyka ved ta bola v popredi nje v pozadi.v pozadi bola ta restauracia. tak neviem.
ale ta animacia na ktorej to robili ide myslim len na voodoo chipoch na nvidii to asi nejde.
ale zase to nemam overene
CPU: AMD Barton 2500+ Mhz; MB: Epox 8KRA2I; RAM: 512MB Kingmax+512MB AM1; HDD: 40GB; GC: MSI GeForce 5600XT-TD128-233/400@333/555-active, Voodoo5 5500 64MB AGP 166@180-passive, Voodoo3 2500@3000-passive; Voodoo1-passive MON: 19\" LG StudioWorks
Zdravim pani...
Ak by bolo mozne, rad by som nejake reakcie aj dalsich ludi prave na toto, pretoze shaman ma donekonecna presviedca o perfektnosti voodoo 5 5500, nakoniec sa najde test, ktory to tak trosku rozvrati, cize rad by som nejake rozumne, nie citove argumenty, co a ako.
Rad sa poducim. je fakt ze technologie 3dfx som doma nikdy nemal, cize rad sa dozviem nieco nove, pripadne co bolo take super na nich.
Videl som v tom teste, ze jednoznacne mali navch vo fillrate, ale uz nie v multitexturingu napriklad...
Sparhawk, the Pandion knight
Vsetko popieram a bez pravnika nic nepoviem.
Nepresviecam ta.Len vravim ze Voodoo bola velmi dobra karta.
A podla toho co mam overene je o nieco menej vykonna ako GF2 Ti od microstar. testovane to bolo na Vietkongu. Ale ved to som ti vravel.
A testoval to clovek ktory nemal dvovod sa priklanat k Voodoo.
CPU: AMD Barton 2500+ Mhz; MB: Epox 8KRA2I; RAM: 512MB Kingmax+512MB AM1; HDD: 40GB; GC: MSI GeForce 5600XT-TD128-233/400@333/555-active, Voodoo5 5500 64MB AGP 166@180-passive, Voodoo3 2500@3000-passive; Voodoo1-passive MON: 19\" LG StudioWorks
Zdravim,
ty T-Buffers efekty byly jen v 3dfx demech, Q3 s motion blurem a v SS2. Jinak jsem je nikde jinde nevidel, vetsinou byly udelany softwarove. Co se tyce toho porovnani FSAA, tak souhlasim s autorem, ale vic bych se klonil k tomu, ze RGSS je vyrazne lepsi nez OGSS. Pruser je ale ta narocnost na fillrate. Kvuli tomu V5 hodne trpi, protoze v podstate postrada jakoukoliv optimalizaci Z-bufferu.
![]()
Voodoo5 6000 model 3700 rev. A,Voodoo4 4200 AGP(Daytona),Voodoo5 DVI,Voodoo4 AGP,Powercolor V4 AGP
Uz me ty pravidla o podpisu vazne se... Hail to Hank Semenec
http://forum.3dfx.cz/ 3DFX support crew
Nechcem rozputat flame... Voodoo mozno bola dobra, ale asi nie az tak velmi ked skoncila. Mozno voodoo 3 bola este dobra ale potom sa 3dfx vybrali zlym smerom, a trh urcil, ze tento smer nechce.Původně odeslal Shaman
Nespominam si, ze by si mi povedal, ze to bolo testovane LEN na vietcongu. Totizto ak by si to formuloval tak jasne ako teraz, tak by som to hned nepovazoval za relevantnu informaciu. Som si myslel, ze aspon 3Dmark ste spustili... No jo...
Sparhawk, the Pandion knight
Flame asi nechce nikdo, jen si osobne myslim, ze V3 byla chyba, vcetne BANSHEE. Voodoo5 byla dost povedena karta a revolucni SLI technologie, az 32cipu na kartuTa neznicila 3dfx. 3dfx znicil spatne nastaveny marketing a to, ze se si mysleli, ze muzou vsechno, ze jsou bohove 3D. vyvedli se z omylu samy.
Voodoo5 6000 model 3700 rev. A,Voodoo4 4200 AGP(Daytona),Voodoo5 DVI,Voodoo4 AGP,Powercolor V4 AGP
Uz me ty pravidla o podpisu vazne se... Hail to Hank Semenec
http://forum.3dfx.cz/ 3DFX support crew
Ale kto by si kupil kartu a k nej malu atomovu elektraren a dva pavilony, aby ju mal kam dat?Původně odeslal vykupitel
Voodoo5 bola tiez chyba a ich posledna.
po Voodoo3 len taktovali ten isty chip a nevymyslali nic novey to bola tiez chyba!
Nepodporovat AGP texturing, to bola chyba!
32 bit farby - neskoro!
namysleny marketing, ked strihli dodavky chipov inym vyrobcom, to bola superchyba!
...
Pockej pockej, AGP texturing v roce 2000Ukaz mi hru ktera vyuzila v te dobe vice nez 32MB ram! O taktovani toho same cipu by se take dalo polemizovat. To, ze vsechny byly v architekture VOODOO neznamena, ze VSA-100 je prektaktova Voodoo1 !!!
V roce 2001 mela vyjit VSA-101 a SPECTRE. Navic SAGE by se dal pridat k VSA cipum a to potom trosku meni situaci ne? Opravdu si myslim,ze pro rok 2000 byla podpora agp texturingu a AGP 4x ciste makentingova zalezitost,neco jako AGP8x a ATA133. Jsou to jen cisla pro lamery, ale vykonove nemaj moc velkej vliv. VSA architektura mela zpozdeni,ale nebyla to chyba. Rush,Banshee a V3 ANO. Navic V3 mela 22bit post-filter,takze lack 32-bit barev nebyl zas az tak hroznej.
Myslis,ze tohle potrebuje atomovou elektrarnu? Podivej se dneska na Volari V8, R420 a NV40. Maj externi napajeni a V8 ne jen jedno.
Voodoo5 6000 model 3700 rev. A,Voodoo4 4200 AGP(Daytona),Voodoo5 DVI,Voodoo4 AGP,Powercolor V4 AGP
Uz me ty pravidla o podpisu vazne se... Hail to Hank Semenec
http://forum.3dfx.cz/ 3DFX support crew
řekl bych, že máte pravdu oba dva![]()
architektura Voodoo 1/2/3 + Banshee ..stačí se podívat na dokument o Glide. http://www.falconfly.de/reference.htm
Voodoo 1 - pixelfx+textelfx
Voodoo 2 - pixelfx(90MHz)+2xtextelfx
Voodoo Banshee - pixelfx(110)+textelfx
Voodoo 3 - pixelfx(143-183MHz)+2xtextelfx
VSA je už ale něco jiného...
3dfx zničilo laxnost přístupu k novým technologiím. AGP texturing byl podle nich na nic, 32bit. rendering taky. Na druhou stranu byl jejich 16bit. rendering nejlepší z dostupných karet na trhu. O 22bit. filtru by se dalo polemizovat, protože to byl už jen "sampling"(32bit/16bit/16bit/22bit).
Namyšlený marketing možná, ..ale ATi a Matrox to dělal taky.
VSA měl být asi odrazový můstek, nová technologie, která si měla (stejně jako kvalitně vyrobené karty 3Dfx) udělat ve světě renomé ..něco jako Matrox.
.. bohužel to dopadlo všechno jinak
Je zajímavé, že ačkoliv 3dfx měla problémy s dluhy, měla ještě peníze na to, aby si nechala vyrobit samply VSA-101, Rampage & Sage. Evidentně je podtrhnul nějaký nervózní investorNebo je někdo přeplatil... Že by nVidia? Která se s nima soudila o hafo patentů? Kdo by asi vyhrál?
![]()
No mas pravdu, co se tyce patentu tak trebas MULTITEXTURING by byl asi pro nvidii dost problemovy! No nicmene ted uz patri jim
V3 byl jen narychlo sbstlenej cip, aby meli na trhu nejakou novinku, nic vic. Vysli z toho co meli uz hotove. VSA to zpozdilo o rok. Kdyby se tehdy takhle nerozhodli tak mohlo bejt jinak,ale pustili by nvidii na trun a to nechteli. To byla CHYBA - Jesitnost.
Ale to sme trosku odbocili![]()
Voodoo5 6000 model 3700 rev. A,Voodoo4 4200 AGP(Daytona),Voodoo5 DVI,Voodoo4 AGP,Powercolor V4 AGP
Uz me ty pravidla o podpisu vazne se... Hail to Hank Semenec
http://forum.3dfx.cz/ 3DFX support crew
Pěkná diskuse![]()
Jen se mi trošku nelíbí,že tady tak hodně odsuzujete V3![]()
Nemyslíte,že to byla na tu dobu jedna z nejlepších voleb?
Karta byla rýchlá a to se v té době velice hodilo.
Myslím,že jejím protivníkem byla TNT/TNT2.Ta sice už uměla 32 bit barvy,ale kdo hrál nějaké hry v 32 bit?Měl někdo v té době tak silný procesor?
Myslím a budu si za tím stát,že V3 byla v té době jednoznačně nejlepší karta na gamesy.Sám jsem měl doma TNT2 M64 vs V3 2000 a jednoznačně mi lépe jely hry s Voodoo,proto jsem na ní tehdy nedal dopustit a to nedám i teď.
Hodně se psalo a diskutovalo o tom,že od dob V2 se u 3Dfx začalo pracovat na projektu Rampage (vedl ho Gary Tarolli,nynější tvůrce Geforce FX).Ale trh si žádal nové produkty a proto vypustili V3,aby trošku uklidnili poptávky,vždyť se říkalo,že to byl čip udělaný přes jednu noc (nebo tak nějak).Všechno se prý vkládalo do Rampage.
Myslím,že tam byla špatná spolupráce mezi vývojem a marketingem.
Vývojáři si myslím,že odvedli více než 100% práce,ale nemohli za to,že vedení bylo prohnilé a neakceptovali požadavky trhu.
V té době se na vývojaře z 3Dfx nemohl nikdo dotáhnout a ještě dneska smekám klobouk,co všechno v té době dokázali udělat.
Když pak po odkoupení 3dfx nVidií přišli převzít sklady a výrobny,laboratoře atd lidé z nVidie,nestačili se divit,jak dalece tato firma byla a dodnes asi děkují pánu bohu,že to tak dopadlo,protože rok 2001 by byl pro 3Dfx odražením se od dna (pokud je pravda,že by vydali Daytonu a rampage,což asi ano,protože jak psal Vykupitel,první objednané kusy přišly z výrobny).
uf,to jsem toho napsal![]()
1.DFI LP nF4 Ultra-D,A64 3000+Venice @ 300x9,1,6VCORE,
MSI HD3870,Hitachi 160GB,Hitachi T7 250GB,WD 320GB SATA II KS,DVD-RW NEC 7220A,Big tower Cheiftec MA-01WD-D
Water cooling (Aquacool)
Hm... Kazdy kto sa raz pasuje do pozicie boha urobi chybu... Urobilo tu chybu 3Dfx, a vyzera to ze teraz aj nVidia... Preto stratili prve miesto na trhu a prekonala ich ATI.
Vdaka za info, toto tu uz vyzera ovela striezvejsie ako to co som pocuval![]()
Sparhawk, the Pandion knight
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)