Mala otazocka na vsetkych z 3Dfx forma: ako testujete UT2003? Pod DirectX ci pod OpenGL?
Implicitne je totiz nastaveny DirectX renderer. OpenGL nastavite len v UT2003.ini subore, ktory je v podadresari UT2003\SYSTEM. Nikde v menu dema to nenajdete - v plnej verzii je to mozno inak(mam len demo).
Podla vyjadrenia Epicu, pod Win sa objavi UT2003 v DirectX verzii a pre MAC a Linux pochopitelne OpenGL verzia.
OpenGL renderer ale v UT2003 pre Win je, len nie je zapnuty a nie dostupny z menu.
Je nutne pridat znamienko ; v riadku, kde je DirectX renderer a odstranit ho pred riadkom s OpenGL.
Predpokladam, ze v tomto pripade by mal test prebehnut v poriadku - na Voodoo to v OpenGL urcite pobezi lepsie ako v Direct3D. Otestuje niekto vysledky s Koolsmokyho GlideXP kniznicami a Colourlessyho GlideXP kniznicami? Je v ich vykone nejaky rozdiel?
Linky su v predchadzajucom threade.
Ako OpenGL ICD pre testy navrhujem verziu 1.0.0.0761. Pochadza sice z ovladacov, podporuje ale S3TC a tato funkcia funguje aj na Voodoo3.
Nemozem to otestovat sam, nemam RAMku (reklamacia).
![]()