ad1) V zakonu na ochranu spotrebitele je formulace:
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
Ty jsi se tedy podpisem "dohodl" na delsi lhute a pokud jim ten disk nedojde od Seagatu do 30 dnu, tak nemuzes pozadovat penize.
Drive jsem cetl, ze podobnou vec dela Softcom, na reklamacnim formulari ma veticku o delsi reklamaci a kdyz zakaznik zacne nadavat, tak vytahnou formular bez veticky.
Blbost byla uz to, ze nemohou prijimat do reklamace mechanicky poskozene komponenty. Prijmout musi i rozslapany mobil, ze ktereho tece voda. Neco jineho je to, ze reklamaci takoveho mobilu okamzite zamitnou. V zakone myslim neni moznost "neprijimam reklamaci", asi by stacilo, kdybys pozadoval, at ti to neprijeti daji pisemne.