1 Příloh-a(y)
[Java] jak udelat jednoduchou existencni podminku?
Mam problem v projektu do skoly,
mam tridy AppWindow a TreeWindow, AppWindow vytvari na zaklade vybrane polozky v JListu instance tridy AppWindow.
Problem je takovej, ze nevim jak osetrit aby pokud uz existuje instance tree (tridy TreeWindow) tak aby se nevytvarela nova ale pouzila se jiz existujici.
neco jako:
Kód:
Part value = (Part)productList.getSelectedValue(); //value je vybrana hodnota na listu
if(tree neexistuje){ //pokud neexistuje tree
tree = new AppWindow(value) //vytvor tree
} //jinak nedelej nic
tree.show(); //ukaz tree - show je metoda tridy TreeWindow
Tak a ted se musim omluvit za moje popsani mojeho problemu (beztak mam v tech pojmech bordel), ale v Jave jsem samouk-zacatnik (sice tu mam hodiny programovani v Jave, ale jsou -bohuzel- v indonezstine, takze tomu samosebou nerozumim a pokud uz necemu rozumim, tak je to v anglictine, coz taky neni uplne idealni). Pokud mi nekdo prosim poradite, karma je jista vec:)
pro jistotu prikladam kod...problem resim na 109 radku AppWindow.java
Diky moc vsem, preju pekne Vanoce a Hepáč!
Re: [Java] jak udelat jednoduchou existencni podminku?
Mohl bys to ošetřit výjimkou. Když dojde k výjimce, objekt neexistuje a ty ho vytvoříš.
Citace:
Původně odeslal
frelichl
Mohl bys to ošetřit výjimkou. Když dojde k výjimce, objekt neexistuje a ty ho vytvoříš.
Ou, diky za snahu, ale bohuzel nevim co tim myslis... Nejlepsi by byl kousek kodu, kterej by to poresil... prosim...
K+ posilam
myslel jsem něco ve stylu:
Kód:
try {
tree.show();
} catch (Exception e) {
tree = new AppWindow(value);
tree.show();
}
Ale to je blbost, nešlo by to ani zkompilovat. Teď jsem si to hodil do Netbeans a ať se dívám, jak se dívám, zdá se mi, že tvoje řešení, co tam teď máš funguje tak jak chceš, obejkt vzniká jenom jednou, v čem je teda problém?
Problem je ze pokad zapisu do stromu nejaky hodnoty a zkusim zobrazit strom jinyho produktu, zobrazi se strom ten jeden a puvodni... ach jo...