Přeji Vám dobrý den,
ikdyž to sem asi nepatří, obracím se na Vás o odbornou radu - názor, na vybranou sestavu PC (uvedenou na konci). Budu stručný: Rád bych si pořídil kvalitní a výkonné PC (nechal sestavit dle vybraných komponentů), pro práci s tvorbou hudby (jsem muzikant amatér - tzv. malé domácí hudební studio v PC - Cubase apod.) a zároveň pro práci s videem, grafikou, a aby byl PC multimediální, případně propojení se stáv.domácím hi-fi zařízením, pokud to půjde, a rád bych aby to PC aspoň rok dva drželo krok s dobou (aspoň softwarově) nebo bylo v jeho závěsu, a zároveň bez přetaktovávání spolehlivě a rychle fungovalo. Samozřejmě pořád pro mne v dostupné finanční rovině cca 75 tis. Kč (I.etapa), kde bych hned v další etapách dokupoval další komponenty jako DVD RW, zvukovou kartu Creative Labs Audigy 2 Platinum eX atd.