Výsledky 1 až 24 z 24

Téma: Rada ohledně výběru zvukovky

  1. #1

    Standardní Rada ohledně výběru zvukovky

    Zdravím,

    chtěl bych si pořídit externí zvukovku k noteboku, ale nevím po jaké bych měl sáhnout.
    Potřebuji aspoň aby měla 1 line in abych mohl nahrávat zvuk, používám programy jako adobe audition, cakewalk apd. Má integrovaná zvukovka to nezvládá zřejmě nějak převádět nebo něco takového (nějak tomu nerozumím bo jsem laik), protože to nahrává jakoby se spožděním (například nahráté stejné stopy po sobě nikdy spolu nepasují a i třeba podle metronomu to nepasuje), ješte někdy používám program Guitar pro a tam přehrávání midi, ty jdou, ale pak tam jsou ještě zvuky rse a ty se při spuštění projeví že zvukovka to zřejmě sama nestíhá a tak dojde k 100% zatížením procesoru a seká se to.

    Tak bych potřeboval poradit jakou tedy kartu aby šla připojit FireWire (přes usb mě to nepříjde jako dobrá volba, tedy aspoň se domnívám), díval jsem se na různé značky a nějak nevím, sice mě jde především o nahrávání kytary a basy a normální využití jako přehrávání multimedií atd. tak pro kytary jsem vyděl různé zvukovky i s předzesilovači a různýma funkcemi, které pro mě příjdou zbytečné (mě stačí když to spracuje jen tu linku a je ji to schopno v pohodě nahrát takovou jaká je, bez žádných přidávaných efektů atd.) a jsou ve vyšší cenové hranici.

    Budu rád když někdo poradí nebo dá nějaký tip.Děkuji

  2. #2

    Standardní Re: Rada ohledně výběru zvukovky

    Adobe Audition diky zcela chybejici nahravaci automatice musi prenechat vsechno na hardware.

    Sonar, Cubase uz umi podstatne vice, MIDI aplikace, coz je typicky GuitarPro 5, potrebuji alespon standard MIDI rozhrani. Pokud je hardwarova akcelerace MIDI pritomna, tim lepe.

    Uz davno neplati, ze USB se nehodi pro externi proti nebo poloprofi zvukovku.
    To, co je dulezite jsou totiz drivery, vnitrni stavba karty, prevodniky a A S I O !!!!!!