Výsledky 1 až 6 z 6

Téma: Shit ASUS E616, má někdo stejné problémy??????

  1. #1

    Standardní Shit ASUS E616, má někdo stejné problémy??????

    Takže, této mechanice, ASUS E616, jsem dal přednost před TOSHIBOU nebo TEACem, pro její deklarované schopnosti (ATA100) a teď toho lituji. Mám jinou a to po kladně vyřízené reklamaci. Pracuji pod WIN XP a na dvou různých PC se tato mechanika chová stejně s předchozí. Mám ji připojenou jako Master na samostatný kšandě. První kousek, který jsem koupil špatně četl jak vypálené tak i lisované CD. Tyto CD byly bez jakého-koli poškození a na jiných mechanikách bylo vše v pořádku. S CD RW to byla ještě větší hrůza. Jakmile se mechanika sekla z důvodů nečitelných dat, automaticky skočí do PIO modu, předtím však pracovala v ULTRA DMA modu, popřípadě Multi Word DMA2. Tak jsem se rozhodl mechaniku reklamovat. Výměnou jsem získal tu samou a začal jsem testovat. V domnění, že se tyto problémy týkaly jenom předchozí mechaniky jsem se těšil na její schopnosti. Co mě ale překvapilo, že tato mechanika má stejné problémy jako ta předchozí. Špatné čtení jak vypálených, tak i lisovaných CD. Dokonce mechanika nebyla schopna dočíst tyto CD do konce a označila některé sektory jako nečitelné, jak u lisovaného, tak i u vypáleného CD. S disky CD RW je situace podobná i horší. Jakmile se mechanika zahřeje, tak se zasekává a odmítá číst nebo přestane komunikovat s řadičem. Nejhorší je, že se tyto problémy vyskytly i u první mechaniky. To znamená, že jsem měl dvakrát smůlu nebo se jedná o vadnou sérii popřípadě výrobní vadu. Budu tuto mechanika znovu reklamovat a do baráku (PC) ji už nechci. To ji radši vyměním za TOSHIBU nebo TEACa a oželím ATA100 a 512k b

  2. #2

    Standardní

    Mám jí taky a jsem spokojen. Ten tvůj postřeh s chybami při čtení na konci CD je však pravda. To dokáže pěkně naštvat...

  3. #3

    Standardní Re: Shit ASUS E616, má někdo stejné problémy??????

    Citace Původně odeslal leonardo