Výsledky 1 až 6 z 6

Téma: Potřebuji pomoc : HDD IBM 120 GB 180 GXP

  1. #1

    Standardní Potřebuji pomoc : HDD IBM 120 GB 180 GXP

    Dneska jsem si tento kousek přinesl domů.

    Nevím jak má být hlučný, nebo tichý - potřeboval bych nějaké přirovnání - např. jestli by měl být tišší než box chladič se 4000 ot. nebo než dvd mechanika rozjetá na 48x Mám ho vůbec slyšet? Ten můj celkem dost "chroupe" - něco jako popcorn. Mám ho rozdělenej na 2 části. Systém WIN XP a na obou systém souborů ntfs. Pokud např. kopíruju data z D disku do C disku, tak je to fakt jak solidně hlučný. Myslím, že to není normální - přehluší to celé PC - to si opravdu nevymýšlím - měl jsem puštěné obě mechaniky (cdrw + dvd a ještě tam mám celkem dost hlučnej chladič).

    Tohle k hlučnosti......

    Největší problém spočívá v tom, že se mi nechtěj rozběhnout hry. Může za to HDD Je to možný? Mám slabou grafickou kartu - TNT 2 PRO, ale předtím s Maxtorem 5400 ot. ata 66 to běhalo vcelku normálně ( NFS Porsche, Colin Mcrae Rally, GTA 3....).


    Prosím poraďte mi. Je chyba v HDD
    Mám ho reklamovat? Jak ho mám otestovat??

    Tzv. zvuky IBM disku parkování hlav je proti tomu neslyšitelný.
    Nevím jak se tomu řiká....

    Moc díky všem za odpovědi.

    Gordon
    Laptop: HP 6735s - DualCore AMD Athlon X2 1900 MHz, 2048 MB 667 MHz, ATI Radeon HD 3200, 250 GB 5400rpm, 15,4" WXGA, Win XP SP3

  2. #2

    Standardní

    1) hlucnost: pokud ti to pomuze, tak v mem compu viz podpis ho neslysim...slysim ho jen kdyz rekalibruje hlavy....ale mam ho stiseny pomoci IBM Drive Feature Tool na maximalni tichost a je fakt ze oproti tovarnimu nastaveni je to HODNE znat...pretim jsem ho slysel v podstate furt...
    2) popis trochu vic ten problem s hrama...nemyslim ze by to bylo diky hdd. co ti to pise ?nejde to ani nainstalovat nebo to nejde spustit nebo co to dela/nedela

  3. #3

    Standardní Díky za odpověď