Výsledky 1 až 3 z 3

Téma: Poraďte, jaké vodní chlazení ?

  1. #1

    Standardní Poraďte, jaké vodní chlazení ?

    Ahoj, v oboru vodního chlazení jsem úplný začátečník, tak bych potřeboval poradit. Díval jsem se na stránky firmy Aquacool (www.aquacool.cz) a zalíbily se mi jejich produkty. Hlavně jejich sada Professional set (600).K této sadě bych dokoupil ještě chladič na GPU A teď k otázkám : Jaký máte názor na tuto firmu, jejich produkty a na jejich ceny ? Je lepší si pořídit čerpadlo EHEIM 1046 nebo 1048 ? Budu potřebovat chladit výměník větráčkem ? Pokud ano, tak jaký tichý !!! větráček za cenu do zhruba 500 Kč byste mi doporučili a firmu, kde bych ho mohl zakoupit (lepší by byl s regulátorem otáček!) ? Kolik metrů trubiček asi budu potřebovat ? Budou stačit tak 2-3 metry ? Je lepší výměník hliníkový nebo měděný ? Pokud znáte nějakou jinou firmu, která výrabí vodní chlazení, budu rád, když mi nějakou lepší doporučíte. Za každý váš názor a příspěvek budu velmi rád. Tohle by možná bylo lepší řešit přes ICQ (moje- 155200113)

  2. #2
    Senior Member Avatar uživatele Prokop
    Založen
    12.10.2002
    Bydliště
    Brno/Olomouc
    Příspěvky
    1 340
    Vliv
    279

    Standardní

    no, ten vymenik nestoji za nic. ventilator mozna potrebovat nebudes zalezi co tim budes chladit.
    .

  3. #3

    Standardní Re: Poraďte, jaké vodní chlazení ?

    Citace Původně odeslal Figismo