Jo, to mas pravdu, samozrejme vetsinou nejezdim s audiem nejak extra nahlas, nicmene v aute je prave potreba trosku vetsi vykon k pokryti spicek a hlavne reprodukci samozrejme dost "rusi" vetsina zvuku a ruchu, takze pokud chce neco poslouchat trosku komfortne, je potreba dat volume vice do prava
Nicmene prave pro subwoferovy kanal se pro skutecne slusnejsi ozvuceni doporucuje vykon pres 200W sin a lepe jeste vice. Samozrejme pri citlivosti subwooferu v ramci jejich prumeru.
To, ze pro domaci pouziti staci nizsi vykon opet v aute neobstoji, bohuzel.
A jak rikam, moje instalace je pro kvalitnejsi poslech, ne pro dB drag, v aute jsou proste potreba vyssi vykonove rezervy, aby se dosahlo stejneho efektu, jako pri klidnem domacim poslechu.
Ale to neni o tematu a je to v teto diskuzi docela OT, jen jsem chtel podotknout, ze stavba podobneho repra je zajimava a pokud se bude vyrabet takto repro velkych rozmeru s obrovskym magnetem atd, pak je nutne k jeho rozpohybovani skutecne extremni rada zesilovace a (zase jen upozornuju) ze ceny podobnych kousku jsou dost vysoke a rovnez nutnost specielni baterie, kabelaze atd. vyzaduje dalsi dost vysoke financni pozadavky.
Nicmene samozrejme bych byl zvedavy na vysledny efekt po stavbe, to zas jo![]()